Kaže da će porastom obnovljivih izvora to još i padati? A utjecaj EV-a na navike potrošnje električne energije i utjecaj koji to ima na proizvodnju ćemo zanemariti?
Električni automobili imaju pozitivan učinak na ok
- poruka: 74
- |
- čitano: 17.849
- |
- moderatori:
vincimus
Draagooo
Drago na aparatima.
i nikome nisu čudne nelogičnosti i ine budalaštine u ovom napisu? hm ... možda ne bi bilo loše da netko objasni zbog čega je auto na struju toliko skuplji od običnog, za početak.
možda ne bi bilo loše da netko objasni zbog čega je auto na struju toliko skuplji od običnog, za početak.
da bi morao više raditi u rudniku ugljena i tako pripomogao čišćenju okoliša
Zagovornici el. automobila oduvijek govore o 'zero emission' učinku, pa ovaj članak samo ide u prilog skepticima.
Plus još nisu riješeni poznati problemi oko baterije i cijena.
Cijelo izvješće počiva na predviđanju budućnosti i zato nema nikakvog smisla.
Ta predviđanja baba gatara iz izvješća, možemo komotno objesiti prvom mačku o rep i potpuno ih zanemariti, jer uopće nemamo tehnologiju za te fantazije.
Osim toga neće biti ni političke volje za ostvarenje tih fatamorgana. Npr. Macron sigurno gubi slijedeće izbore samo zbog ovih 'zelenih' poreza.
Cijene baterija i dostupnost nemaju baš nikakve veze s njihovim ekološkim otiskom.
Ako se poveća udio obnovljivih izvora el energije, otisak će u budućnosti biti još manji. Možemo li smanjiti potrošnju benzinca za 70%? Nema šanse. Gdje je onda pametno ulagati?
Ja bogami ne mislim plaćati 5 ili 10 puta skuplju struju da bi ona bila "ekološka" i "obnovljiva" a još manje mislim plaćati 20 ili više puta skuplju struju da bude "ekološka" i "obnovljiva" u količinama potrebnim kad se ubaci poveći broj novih potrošača.
I molim EV i "ekološke" stručnjake da mi ne pokušavaju objasnit kako sunce i vjetar mogu zamijeniti trenutne potrebe, a još manje da me uvjeravaju da mogu zamijenit trenutne potrebe i izdržat dodatne potrebe koje će nastat sa povećanjem broja EVa.
Ne može se tebi ništa objasniti
Imam bolje i humanije rješenje.
Besplatno zamjeniti benzince/dizelaše za električne i pojeftiniti el.struju.
Ali tu nema ekonomske racunice.
Tko danas još vodi računa o okolišu ...
Računaj da moraš parkirati susjedu pod prozor. Mogla bi biti gužva.
I moj dida je govorio da su frižider i televizor gluposti, jer on nema u kući struju. A ni susjed ju nije imao.
Ne pita se tebe. A ni mene. Činjenica je da Njemačka danas ima dane kada je FN generacija veća od potreba pa se poklanja. Automobilske baterije bi tu sasvim dobro došle.
Jeftina i ekološki prihvatljiva struja = nuklearna energija.
Ja bogami ne mislim plaćati 5 ili 10 puta skuplju struju da bi ona bila "ekološka" i "obnovljiva" a još manje mislim plaćati 20 ili više puta skuplju struju da bude "ekološka" i "obnovljiva" u količinama potrebnim kad se ubaci poveći broj novih potrošača.
I molim EV i "ekološke" stručnjake da mi ne pokušavaju objasnit kako sunce i vjetar mogu zamijeniti trenutne potrebe, a još manje da me uvjeravaju da mogu zamijenit trenutne potrebe i izdržat dodatne potrebe koje će nastat sa povećanjem broja EVa.
Znaci, za sada ces mozda platiti malo vise struje, ali to isto naravno ovisi gdje zivis etc. Medjutim kroz zivot ces svakako platiti manje, jer struja je jeftinija od nafte + sve ostale benefite koje ces imati ti kao ljudsko bice, kao naprimjer bolje zdravlje i dulji zivot ce ti se vratiti kroz manje potrosene novce u buducnosti. (EV auti isto tako kostaju manje za odrzavati, servisi i sve ostalo sto ide sa njima)
Sto se tice proizvodnje struje i da li je ima dosta, ne brini se ima je dosta. (Pogotovo ako vise necemo trositi struju na rafinerije i opcenitu logistiku vezano za naftu).
i nikome nisu čudne nelogičnosti i ine budalaštine u ovom napisu? hm ... možda ne bi bilo loše da netko objasni zbog čega je auto na struju toliko skuplji od običnog, za početak.
Baterije. Za par godina ce i one biti jeftinije.
Za sada kada si u shopping centru, napunis auto za sat vremena, dok se infrastruktura ne pojaca. Garaze isto tako imaju uticnice (Naravno moras je imati). U buducnosti ce stvari biti puno bolje (gledano kroz 2-4 godine) i biti ce jos vise lokacija.
Slažem se. Po ovoj studiji, do 2030. u Evropi bi moglo biti do 15% EVova. To bi donijelo povećanje potrošnje struje od 2-3%. Do ove zadnje krize toliko je potrošnja struje rasla u cca 2 Godine :-)
das si ugraditi punionicu na svoje parkirno mjesto? zivis u zgradi, pretpostavljam da si si i parkirno mjesto kupio zajedno sa stanom ili si ilegalac bez parkinga? :D
Svaka bandera ima struju. Nije problem dodati još i punjač.
Sretno s tim. Prvo ti treba suglasnost suvlasnika, a onda čitav projekt, protupožarna zaštita, atest i sve ostalo. Brdo love, vremena i papirologije, a ako te par susjeda preduhitri, onda više nema slobodnog kapaciteta na glavnom vodu, pa moš sist i plakat.
Sretno s tim. Prvo ti treba suglasnost suvlasnika, a onda čitav projekt, protupožarna zaštita, atest i sve ostalo. Brdo love, vremena i papirologije, a ako te par susjeda preduhitri, onda više nema slobodnog kapaciteta na glavnom vodu, pa moš sist i plakat.
Bandere nisu u vlasništvu zgrade, nego grada. Ako Banderas odluči, sve će imati punjače.
Tvoj post je uletio u međuvremenu, dok sam pisao odgovor LudojRajčici, što se vidi po linku "nadporuka", a vezano uz punjače u garaži zgrade, što se pak vidi iz konteksta.
Što se tiče punjača na banderama, to je zanimljiva ideja. Stare lampe su bile 125 W (male ulične) i 250 W (na većim prometnicama, gdje su visoki stupovi). Tamo gdje je rasvjeta projektirana na 125 W, a to je obično tamo gdje je praktično parkirati, svakih 20 stupova može biti jedan punjač od 2,5 kW. Po noći, kad radi javna rasvjeta, limira se snaga na 2 kW i ostane dovoljno za 25 W LED rasvjete po stupu. Sad, ima i tu sitnica za riješiti, ipak sustav javne rasvjete u pravilu ima daljinsko upravljanje, detekciju kvara i slične sitnice koje bi trebalo zamijeniti kako bi bile kompatibilne s punjačima, a i punjači bi trebali biti upravljani na daljinu kako bi se snaga mogla limitirati prema stanju sustava. Ostale sitnice koje preostaju su način plaćanja struje, vandalizam, položaj javne rasvjete u odnosu na parking mjesta (ok, valjda je barem jedna od 20 bandra na prikladnom položaju)...
Nisam znao za ovu foru s nadporukom.
Naravno da će trebati dosta toga izmijeniti na infrastrukturi i s vremenom povući deblje kablove, ali ni optiku nismo dobili preko noći (i još je relativno rijetka), nego smo prvo imali modeme, pa ISDN, pa ADSL.
Trenutno u Zg imamo par punjača pred Skupštinom i možda još ponegdje, pa bi i svaka dvadeseta bandera na većim prometnicama bila napredak. EV će dolaziti postepeno i isto tako će se postepeno rješavati problem infrastrukture, uz neizbježne frustracije. Ni struju, plin, internet, telefon i mobilnu pokrivenost nismo svi dobili odjednom, niti smo uvijek bili zadovoljni kako je to išlo.
Bitno je da je problem realno rješiv, i da su ove priče o kablu sa sedmog kata glupost. I da, onima koji imaju garažu ili dvorište će vjerojatno biti bolje, kao što im je i sada bolje jer ne trebaju tražiti parking niti ga plaćati, ali to je već stvar vrijednosti nekretnine. Smiješno je kako se i danas kada je kupovina parkirnog mjesta obavezna ljudi na sve moguće načine pokušavaju od toga izvući, pa onda i u novim naseljima imaš gužvu ispred zgrada, a poluprazne garaže.
To je jedan od razloga zašto nemam električni automobil. Dogovor susjeda o punjenju automobila? Nemoguća misija.