E bas su u LV našli da kopaju. Ako igdje ima prostora to je LV
Odobren projekt The Boring Company za tunel u Las
- poruka: 7
- |
- čitano: 3.631
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Međuto, i dalje stoji pitanje koja je razlika između njegova boring tunelčića i uobičajene, neboring podzemne željeznice. Odgovor će se cijeniti osobito ako se prilože kakve brojke koliko inače stoji izrada xy km podzemne željeznice s popratnim sadržajima u odnosu na iznos koji se ističe u tekstu. (To bi trebalo odgovoriti na pitanje je li možda njegov koncept revolucionaran s financijske strane.)
Da je kopanje hrpe malih tunela isplativa stvar vec bi ih podzemne zeljeznice diljem svijeta koristile naveliko. Mislite vi da new york subway koji kosta 2.5 milijarde po milji ne bi do sada trazio isplativost drugih rjesenja. Pa opet sva prosirenja i modernizacije idu na stari nacin. Jedan veci tunel i hrpa vagona koji su puni ljudi. Muskov nacin ne mijenja osnovu funkcioniranja tunela vec pokusa prodati ideju da i ondje gdje se moze iznad zemlje je isplativije ispod povrsine raditi nekoliko slojeva tunela i onda imati automatske sustave za ulazak i izlazak iz tih tunela.
Tunela iskopati nije neka znanost, no napraviti isplativ business od toga mislim da ce biti nemoguce. Isto kao i sa njegovom drugom idejom gdje je hyperloop manje siguran a daleko skuplji za izgradnju nego jednostavno prometovati avionima.
Mislite vi da new york subway koji kosta 2.5 milijarde po milji ne bi do sada trazio isplativost drugih rjesenja.
Nikako ne bih uspoređivao cijenu iskopavanja tunela ispod svjetske metropole i pustinje.
To Muskovo rovanje pod zemljom bi se odlično uklopilo u Eco-ov roman Foucaultovo njihalo.