Itko informiran oko cijene, dometa te dobiva li se ikakva subvecija of RH, EU ili oboje za kupnju el.automobila?
Već je 10.000 Europljana naručilo novi električni
- poruka: 54
- |
- čitano: 16.352
- |
- moderatori:
vincimus
Itko informiran oko cijene, dometa te dobiva li se ikakva subvecija of RH, EU ili oboje za kupnju el.automobila?
je, platil buš dodatni porez za zbrinjavanje starih baterija.
Ja sam razmišljao da ga kupim imam garažu u Zagrebu gdje se struja plaća paušalno. Svaki dan na kraju dana parkiram auto i puni se do sljedećeg jutra i to džabe.
Može li mi netko objasniti smisao ove e-Pedale?
Gdje je neki info o cijeni?
kolko sam skuzio, kad spustas gas pedalu onda on to detektira kao kocenje i shodno tome usporava, puni bateriju tim kocenjem i tak dalje - onak laicki banalno receno
kolko sam skuzio, kad spustas gas pedalu onda on to detektira kao kocenje i shodno tome usporava, puni bateriju tim kocenjem i tak dalje - onak laicki banalno receno
Pa da, ali zašto? Kaj je nekom prekompleksno shvatiti funkciju dvije pedale?
Kad pustiš gas na ICE vozilu, kočiš motorom. Ako to Leaf do sad nije imao, mogu samo pretpostaviti koliko je neintuitivna vožnja dok se na to ne navikneš. E-pedala vjerojatno simulira kočenje motorom.
"Impresivnih 10.000 narudžbi kupaca zaprimljene su, a da novi LEAF nije bio fizički dostupan u prodavaonicama Nissana za probnu vožnju, te nije bilo nikakvog izravnog oglašavanja ili promoviranja upućenog kupcima."
Impresivno je da se golf redovito proda u preko 500 000 komada svake godine, dok se u EU proda cca 13 milijuna vozila svake godine. Gledajući brojke u ovom pravom svijetlu 10 000 naručenih vozila jednog modela je 0,077% ukupnog tržišta vozila u EU.
U mojim očima ova "impresivnost" potvrđuje ono što znamo i odprije. EV kupuju entzijastični pojedinci koji se pomalo koturaju tu i tam, ponekad, ponegdje.
No sa ovim EVom sigurno ima jedna dobra stvar. Za razliku od bezpotrebno razvikane nadaleko poznate muljatorove tvrtke koja navodno proizvodi nekakva EV, Nissan će se sigurno pojaviti na cesti, potpuno funkcionalan i to treba pohvaliti
PS
Mogli bi uvest novu mjeru za impresivne brojeve:
IMPRESIVNO NA P
imena, kolega, imena...
"
Impresivno je da se golf redovito proda.
Zato što je golf najbolje auto na svijetu. Jel tako?
Itko informiran oko cijene, dometa te dobiva li se ikakva subvecija of RH, EU ili oboje za kupnju el.automobila?
očekivana cijena: 30000€, poticaj: 70000kn, domet: <400km, snaga: 150KS, broj punionica u HR: 200, većinom su besplatne
Kad pustiš gas na ICE vozilu, kočiš motorom. Ako to Leaf do sad nije imao, mogu samo pretpostaviti koliko je neintuitivna vožnja dok se na to ne navikneš. E-pedala vjerojatno simulira kočenje motorom.
To bi imalo smisla, recimo, ali Nissan kaže da simulira pedalu kočnice, a ne kočenje motorom Možda lažu
https://www.nissan-global.com/EN/TECHNOLOGY/OVERVIEW/e_Pedal.html
Easy driving using only the accelerator pedal
■ The e-Pedal allows the driver to start, accelerate, decelerate and stop using only the accelerator pedal.
■ For instant acceleration, press down hard on the accelerator pedal. Lift off the pedal and the e-Pedal mimics stepping on the brake pedal, allowing the vehicle to slow down and even come to a complete stop.
■ In stop-and-go city traffic, the e-Pedal greatly reduces the need to shift from one pedal to the other, making driving simpler and more engaging. It even allows sporty driving on winding roads, making the process of driving more exciting.
Function Overview
The e-Pedal allows the driver to launch, accelerate/decelerate and stop the vehicle by using only the accelerator pedal. By using only one pedal, tasks such as: judging the distance between the car in front; decelerating and stopping when going downhill; and stopping for traffic lights, have been drastically simplified and become more convenient.
e_Pedal_Function.jpg
■ Launch・Acceleration
Experience the powerful acceleration and throttle response of an EV.
■ Deceleration
Easing off the accelerator pedal creates a deceleration force (max 0.2G) comparable to stepping on the brake pedal. Thanks to its precise electronic motor management, the e-Pedal system can even deliver smooth automated deceleration while traveling downhill.
■ Stopping
After the vehicle comes to a complete stop, the hydraulic brake system is automatically activated to keep the car stationary. The system can keep the car stopped on a slope (of up to approximately a 30-percent steepness grade) in uphill and downhill directions.
■ Brake lamps
Like conventional vehicles, the brake lamps will light up when decelerating* or stopping.
Može li mi netko objasniti smisao ove e-Pedale?
Ideja je da se mozes u potpunosti zaustavit bez koristenja prave kocnice. Ovino o tom koliko si pustio gas, toliko ti je jako regenerativno kocenje.
Postojalo je to i prije, usporedivo kocenju motorom, samo je trebalo uvijek stisnut kocnicu da skroz zaustavis auto.
Ovdje je ideja da izbjegavanjem stiskanja pedale za kocnicu ne trosis ni diskove ni plocice (prakticki ti druga pedala sluzi samo za naglo kocenje)
Ideja je da se mozes u potpunosti zaustavit bez koristenja prave kocnice. Ovino o tom koliko si pustio gas, toliko ti je jako regenerativno kocenje.
Postojalo je to i prije, usporedivo kocenju motorom, samo je trebalo uvijek stisnut kocnicu da skroz zaustavis auto.
Ovdje je ideja da izbjegavanjem stiskanja pedale za kocnicu ne trosis ni diskove ni plocice (prakticki ti druga pedala sluzi samo za naglo kocenje)
I dalje ne vidim nikakvu prednost. Klasični raspored pedala je logičan i intuitivan, stisnem desno, iđem; stisnem lijevo (ili srednje), prestajem da iđem. Regenerativno kočenje može biti spojeno na papučicu pedale do određenog pritiska. Pretpostavljam da i je kod svih električnih auta i hibrida, kao što je kod vozila s retarderom koja nemaju odvojenu ručicu za njega (npr. gradski busevi). I tako se ne troše obične kočnice, potpuno ista stvar, samo što je logično. Bar meni.
Već vidim hrpu glupih nesreća kad vozači tog Leafa uđu u neki drugi auto koji ne koči puštanjem gasa
a kad se spuštaš nizbrdo usput majna kripto
Regenerativno kočenje može biti spojeno na papučicu pedale do određenog pritiska. Pretpostavljam da i je kod svih električnih auta i hibrida, kao što je kod vozila s retarderom koja nemaju odvojenu ručicu za njega (npr. gradski busevi). I tako se ne troše obične kočnice, potpuno ista stvar, samo što je logično. Bar meni.
Već vidim hrpu glupih nesreća kad vozači tog Leafa uđu u neki drugi auto koji ne koči puštanjem gasa
Krivo razmišljaš.
Regenerativno kočenje se ne uključuje.
To je posljedica urušavanja magnetnog polja u motoru koje za posljedicu ima povrat energije natrag u sustav.
Jedino je na proizvođaču da odabere hoće li tu energiju iskoristiti.
Tak da to uopće nema veze ni s gasom ni s kočnicom.
A nissan sere kvake i kompliciraju bezveze.
Uglavnom, dobro si rekao samo kontra.
Logično bi bilo da regenerativno koči bez diskova sve dok god ne stisneš kočnicu do poda a onda se aktivira i kočenje diskovima.
Ali to ionak sva EV rade..Idem ponovno pročitat onu tvoju prethodnu poruku, očito mi nekaj promaklo...
Regenerativno kočenje može biti spojeno na papučicu pedale do određenog pritiska. Pretpostavljam da i je kod svih električnih auta i hibrida, kao što je kod vozila s retarderom koja nemaju odvojenu ručicu za njega (npr. gradski busevi). I tako se ne troše obične kočnice, potpuno ista stvar, samo što je logično. Bar meni.
Već vidim hrpu glupih nesreća kad vozači tog Leafa uđu u neki drugi auto koji ne koči puštanjem gasa
Krivo razmišljaš.
Regenerativno kočenje se ne uključuje.
To je posljedica urušavanja magnetnog polja u motoru koje za posljedicu ima povrat energije natrag u sustav.
Jedino je na proizvođaču da odabere hoće li tu energiju iskoristiti.
Tak da to uopće nema veze ni s gasom ni s kočnicom.
A nissan sere kvake i kompliciraju bezveze.
Uglavnom, dobro si rekao samo kontra.
Logično bi bilo da regenerativno koči bez diskova sve dok god ne stisneš kočnicu do poda a onda se aktivira i kočenje diskovima.
Ali to ionak sva EV rade..Idem ponovno pročitat onu tvoju prethodnu poruku, očito mi nekaj promaklo...
Sad si me zbunio... Šta sam točno krivo rekao? Kažem da se trebaju do određenog pritiska papučice kočnice kočiti motorom (motorima, ne znam ima li ovo čudo jedan ili više), kad je potrebna sila kočenja veća od one koja se može generirati motorima, iskoristiti obične kočnice.
Nije da su u električni auti novo svjetsko čudo, sve to rade tramvaji, vlakovi, skoro stoljećima Izmišljaju toplu vodu da hipsteri misle da su el. auti ne znam kako cool i moderni.
Regenerativno kočenje može biti spojeno na papučicu pedale do određenog pritiska. Pretpostavljam da i je kod svih električnih auta i hibrida, kao što je kod vozila s retarderom koja nemaju odvojenu ručicu za njega (npr. gradski busevi). I tako se ne troše obične kočnice, potpuno ista stvar, samo što je logično. Bar meni.
Nije da su u električni auti novo svjetsko čudo, sve to rade tramvaji, vlakovi, skoro stoljećima Izmišljaju toplu vodu da hipsteri misle da su el. auti ne znam kako cool i moderni.
TISUĆEĆLJIMA.
Sad si me zbunio... Šta sam točno krivo rekao? Kažem da se trebaju do određenog pritiska papučice kočnice kočiti motorom (motorima, ne znam ima li ovo čudo jedan ili više), kad je potrebna sila kočenja veća od one koja se može generirati motorima, iskoristiti obične kočnice.
Nije da su u električni auti novo svjetsko čudo, sve to rade tramvaji, vlakovi, skoro stoljećima Izmišljaju toplu vodu da hipsteri misle da su el. auti ne znam kako cool i moderni.
Sorry, nekaj sam zabrijao....
PGS me očito udara
Itko informiran oko cijene, dometa te dobiva li se ikakva subvecija of RH, EU ili oboje za kupnju el.automobila?
očekivana cijena: 30000€, poticaj: 70000kn, domet: <400km, snaga: 150KS, broj punionica u HR: 200, većinom su besplatne
Domet je 150 milja, odnosno 240 km (EPA procjena).
Sorry, nekaj sam zabrijao....
PGS me očito udara
Ajde, bar priznaš
A šta li je PGS?
Logika ti ima samo jednu falingu:
- ako ja doma imam mogućnost instalirati punjač i instaliram ga, zašto bih kasnije po gradu plaćao punjenje skuplje nego doma plaćam struju
- ako mi punjenje u gradu nije skuplje nego doma, onda taj punjač nema ni povrat investicije, a kamo li profit. Tko će ga postaviti pod takvim uvjetima?