sto prije to bolje, ne samo volvo
Onako sam znatiželjan, koliko je vijek trajanja baterija u el automobilima ???
Bolje im je da razvijaju pogonske ćelije na vodik umjesto da pokušavaju kopirati ovo smeće od kompanije...
Musk also said that Tesla should not be compared to major US carmakers and that its market capitalization, now more than $50bn, is unwarranted. “I do believe this market cap is higher than we have any right to deserve,” he said, pointing out his company produces just 1% of GM’s total output.
https://www.theguardian.com/technology/2017/may/18/tesla-workers-factory-conditions-elon-musk
Cemu tolika mrznja prema dizelima? Niza potrosnja, fina snaga na nižim okretajima.. neka rađe zabrane benzince, veću stetu cine oni s obzirom da ih znacajno vise ljudi vozi nego dizele.
Cemu tolika mrznja prema dizelima? Niza potrosnja, fina snaga na nižim okretajima.. neka rađe zabrane benzince, veću stetu cine oni s obzirom da ih znacajno vise ljudi vozi nego dizele.
Benzinci su daleko "čišći" od dizelaša. Sada dolazi novi standard o ispušnim plinovima i većina benzinaca će morati imati filtere za čestice.
http://ae-plus.com/news/basf-clear-on-gasoline-particulate-filters
Cemu tolika mrznja prema dizelima?
NOx, kotrljajuci rasipnici kancerogenih cestica.
zasto ne voziti npr hibridnog benzinca ako vec mora biti sa unutarnjim izgaranjem?
Onako sam znatiželjan, koliko je vijek trajanja baterija u el automobilima ???
Prošle godine je bila vijest da su neki pojedinci napravili 320000 kilometara u Tesli s degradacijom kapaciteta od 6% uz poprilično maltretiranje baterije:
https://techcrunch.com/2016/09/29/tales-from-a-tesla-model-s-at-200k-miles/
Uglavnom, bar kaj se Tesle tiče garancija na bateriju u skupljim modelima je 8 godina uz neograničenu kilometražu.
Računaj da nakon nekih 2000 punjenja bude kapacitet baterije počeo naglo padati.
Ali, s pojavom 2170 baterija iz Gigafactorya taj problem bude zanemariv (jer bude isplativo zamijeniti bateriju).
Bar u odnosu na stanje u kojem bi ICE auto bio nakon te iste kilometraže (nekih pola milijuna kilometara i više).
Za baterije cu vidjeti u svom koliko ce trajati. Ima Li-Ion, dvije godine nije bilo nikakvih smetnji.
Računaj da nakon nekih 2000 punjenja bude kapacitet baterije počeo naglo padati.
Kapacitet pada sve sporije i sporije, skoro asimptotski. Do 80% pada brže, pa onda sve sporije.
Za baterije cu vidjeti u svom koliko ce trajati. Ima Li-Ion, dvije godine nije bilo nikakvih smetnji.
U hibridima je bolja situacija što se tiče trajnosti baterije pa nije baš za usporedbu.
Salu na stranu, dok ti hibridi padnu na cijenu normalnih automobila onda sve 5 ili mozda vec jesu, jer ja sam vidio da trenutno najvise hibrida ima od tzv premium marki (i to vece klase).
Cemu tolika mrznja prema dizelima? Niza potrosnja, fina snaga na nižim okretajima.. neka rađe zabrane benzince, veću stetu cine oni s obzirom da ih znacajno vise ljudi vozi nego dizele.
Ovo je definitivno najveća glupost koju sam pročitao na forumu.
Pa i ne baš. A bilo je svakakvih idiotarija. Ova tvoja rečenica ubija svu logiku koja je ikad kročila Zemljom.
Salu na stranu, dok ti hibridi padnu na cijenu normalnih automobila onda sve 5 ili mozda vec jesu, jer ja sam vidio da trenutno najvise hibrida ima od tzv premium marki (i to vece klase).
Obicnih hibrida ima relativno jeftinih, Toyota ih ima vec od 110k, ali plug-in hibrida koji su puno bolje rjesenje nema niti za dvostruko veci iznos.
Tko toliko obožava benzince i misli da su jako eco friendly neka ode u Šangaj, Mexico City ili Los Angeles pa da se uvjeri u tu "vrhunsku" kvalitetu zraka koju pružaju benzinci. Naravno da sam protiv starih, neispravnih i izraubanih diesela koji bacaju crni dim. Što je najgore vidio sam apsolutno nove diesele iz kojih suklja crni dim, pred desetak godina i ljudima je to bilo normalno jer kao to je diesel i mora dimiti. Naš mentalitet. Ja bi na robiju poslao ljude koji to voze a pogotovo onog tko ga je pustio na tehničkom. Osobno vozim diesela sa 215000 km i unutarnja strana auspuha je apsolutno čista. Apsolutno, kad se prođe prstom, ne zamaže se. Što se ne bi moglo reći za 95 posto benzinaca, pogotovo ne za VW TFSI motore koji vjerovatno ispuštaju više čađe od dizelaša.
Koliko znam većina dizelaša (ako ne svi) danas imaju DPF ili slične filtere tako da ne vjerujem da zagađuju više od benzinca, neki možda i manje.
Koliko znam većina dizelaša (ako ne svi) danas imaju DPF ili slične filtere tako da ne vjerujem da zagađuju više od benzinca, neki možda i manje.
od vjerovanja nema nista, vjeruje se u ckrvi
od vjerovanja nema nista, vjeruje se u ckrvi
Pa dobro, da ne ostane na vjerovanju onda mi reci kako jedan diesel, za priimjer BMW 118d 105kW (119 g/km CO2), koji ima DPF i EGR (AGR) zagađuje više od komparativnog benzinca jer ja ne znam i volio bih znati.
od vjerovanja nema nista, vjeruje se u ckrvi
Pa dobro, da ne ostane na vjerovanju onda mi reci kako jedan diesel, za priimjer BMW 118d 105kW (119 g/km CO2), koji ima DPF i EGR (AGR) zagađuje više od komparativnog benzinca jer ja ne znam i volio bih znati.
Tako sto ovdje uopce nije rijec o CO2 nego NOx, koji je puno vece sranje u odnosu na CO2 i kod dizelasa je puno vise izrazen (visi tlak i temperatura izgaranja)
Prošle godine je bila vijest da su neki pojedinci napravili 320000 kilometara u Tesli s degradacijom kapaciteta od 6% uz poprilično maltretiranje baterije:
https://techcrunch.com/2016/09/29/tales-from-a-tesla-model-s-at-200k-miles/
TO je dakle 700tinjak punjenja uz blagu voznju ili skoro duplo vise ako se auto vozi kak se spada. U tekstu se navodi da baterija nije degradirala nego je softver bio glup ocekujuci degradaciju baterije. Navodno je ispravljeno
U testu se navodi jos jedna potankost, unutar tih 320 000km nisu niti jednom servisirali kocnice. znas li sto to znaci? To znaci iznimno blagu voznju skoro pa bez gradski uvjeta.
Jedino zlostavljanje koje se spominje jest punjenje baterije do maksimuma, da bi izdrzali cijelu rutu.
Sve u svemu obican spin. Gledam Tesle pocesto na AC i vecina se vozi kao po jajcima. Sa takvom voznjom vecina novijih vozila vulgaris je prilicno ekoloska, posebno benzinjare. Pitam se izdrzi li Tesla X bar 150km voznje sa visokim perfromansama.
Moj je plugin hibrid i ima domet na struju 20-30km. Prije 20 jer ga nikad ne vozim njezno. Ali to znaci da svu svakodnevnu voznju na posao, u vrtic i sl obavim iskljucivo na struju. Kad si vec spomenuo, ni kocnice ne trosim u gradu jer koci s elektromotorom.
A i inace trosi malo - jedva 10l u prosjeku. Okretni moment je jako visok - 590Nm pa ni tu dizeli nemaju sto reci. Makar kod jakih benzinaca i inace dizel nema sto reci.
A po ac potegne ko da ga svi vrazi gone 😀
Moj je plugin hibrid i ima domet na struju 20-30km. Prije 20 jer ga nikad ne vozim njezno. Ali to znaci da svu svakodnevnu voznju na posao, u vrtic i sl obavim iskljucivo na struju. Kad si vec spomenuo, ni kocnice ne trosim u gradu jer koci s elektromotorom.
A i inace trosi malo - jedva 10l u prosjeku. Okretni moment je jako visok - 590Nm pa ni tu dizeli nemaju sto reci. Makar kod jakih benzinaca i inace dizel nema sto reci.
A po ac potegne ko da ga svi vrazi gone 😀
Koji auto vozis kad imas 590Nm BMW i8?
Pa gdje to nece po AC ici ko da ga vrazi gone stvarno lijep auto nema sta!
Ta smeća (diesel) treba čim prije zabranit, tihe ubojice.
https://www.transportenvironment.org/sites/te/files/publications/2015_09_Five_facts_about_diesel_FINAL.pdf
Ta smeća (diesel) treba čim prije zabranit, tihe ubojice.
https://www.transportenvironment.org/sites/te/files/publications/2015_09_Five_facts_about_diesel_FINAL.pdf
Pa svjedno je ako zabraniš dizel motore jer njihovo zagađivanje je zanemarivo. Jedna termoelektrana ili susjed koji ima centralno na Ugalj zagađuju 1000X više.
Kočnice se ne troše zbog regena. U svakom slučaju brojke su impresivne, nitko nije očekivao toliko trajanje baterije.