Problemi s Vipom

poruka: 42
|
čitano: 12.537
|
moderatori: DrNasty, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
protjeran
offline
IDIOTI u V ip-u

PRIJE 3 DANA ZATRAŽIO SAM PROMJENU TARIFE. POSLOVNI SAM KORISNIK I OD PRVOG DANA U VIPU,SVI RAČUNI uvijek UREDNO PLAČENI.

i sada 3 dana mobitel ne radi. zovem svako malo službu za korisnike a oni nemaju pojma. doslovce to su i rekli ! 

kažu sve je u redu ali ne znaju što ne valja. naravno da sam probao zamijeniti uređaj itd. napominjem da zbog toga gubim oko 1000 kn dnevno i moje pitanje je da li ih tužiti ?! jer naravno vip više neću koristiti,prelazim na tele 2 pa ako imam govno i plaćam govno,a ne svaki mjesec računi do neba + ovo + ono a usluga nula ! priče o brzom bežičnom internetu itd su sranje. ako se malo odmakneš od grada ili u zatvorenom prostoru brzine su minimalne. a korisnička podrška takva kakva je ! 

Z
 
2 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: IDIOTI u V ip-u

Nemoj - prošli tjedan je firma dobila ponudu nekakvog odvjetničkog ureda, samo da bi se sastali i pričali s nama možda pola sata, bez ikakvog konkretnog rada, traže 800 kuna unaprijed Belji se

 

Moje iskustvo s korisničkom službom i Vip centrima je jako dobro, možda da odeš osobno, lakše je sve objasniti nego na telefon.

 

13 godina
neaktivan
offline
RE: IDIOTI u V ip-u
Probaj s nekom drugom SIM karticom u taj isti uređaj, ako radi onda ajde u VIP centar i traži novu SIM karticu, najvjerojatnije ta ista ima neku grešku, i nemoj slučajno platit tu novu, jer ako ima grešku dužni su je sami zamjenit!
15 godina
protjeran
offline
RE: IDIOTI u V ip-u

dobio novu i ne radi !

naravno bio osobno,čovjek ne može ništa.

 

a za tužbu,ne molim ja odvjetnike ,ja im dam 200 kn za kavu, i kažem ono za što se izboriš dijelimo pola-pola. da vidiš kako se radi.

Z
15 godina
offline
IDIOTI u V ip-u

Ja sam ima 3 mjeseca zatrazio promjenu tarife na T-Mobileu. I jucer zovem sluzbu za korisnike i pitam je zasto mi je opet dosao racun po staroj tarifi. Kaze zena da ne vidi nikakav nalog za promjenu. Kao ispricava se i ako se smatram ostecenim da kontaktiram t-mobile i da napisem zalbu i kao da ce mi vratit novce bla bla... 

 

Uglavnom, rekao sam joj da mi se neda sa njima natezat i gubit vrijeme radi parsto kuna, da samo zelim da mi se promjeni tarifa. 

 

Gospodja za telefonom: "Da gospodine, nema problema, zahtjev je unesen, tarifa ce vam biti promjenjena 1.9."

 

Dakle jos jedan mjesec placam po staroj :))) mamu im lopovsku. Sreca pa sam Dalmatinac i neda mi se gubit vrijeme na njih :))))

I'm going woo woo
 
7 0 hvala 0
15 godina
protjeran
offline
RE: IDIOTI u V ip-u
tnakir kaže...

Ja sam ima 3 mjeseca zatrazio promjenu tarife na T-Mobileu. I jucer zovem sluzbu za korisnike i pitam je zasto mi je opet dosao racun po staroj tarifi. Kaze zena da ne vidi nikakav nalog za promjenu. Kao ispricava se i ako se smatram ostecenim da kontaktiram t-mobile i da napisem zalbu i kao da ce mi vratit novce bla bla... 

 

Uglavnom, rekao sam joj da mi se neda sa njima natezat i gubit vrijeme radi parsto kuna, da samo zelim da mi se promjeni tarifa. 

 

Gospodja za telefonom: "Da gospodine, nema problema, zahtjev je unesen, tarifa ce vam biti promjenjena 1.9."

 

Dakle jos jedan mjesec placam po staroj :))) mamu im lopovsku. Sreca pa sam Dalmatinac i neda mi se gubit vrijeme na njih :))))

a sigurno je apartman 100 eura pa se ne sekiraš puno ;)

Z
15 godina
offline
RE: IDIOTI u V ip-u
opcom kaže...
tnakir kaže...

Ja sam ima 3 mjeseca zatrazio promjenu tarife na T-Mobileu. I jucer zovem sluzbu za korisnike i pitam je zasto mi je opet dosao racun po staroj tarifi. Kaze zena da ne vidi nikakav nalog za promjenu. Kao ispricava se i ako se smatram ostecenim da kontaktiram t-mobile i da napisem zalbu i kao da ce mi vratit novce bla bla... 

 

Uglavnom, rekao sam joj da mi se neda sa njima natezat i gubit vrijeme radi parsto kuna, da samo zelim da mi se promjeni tarifa. 

 

Gospodja za telefonom: "Da gospodine, nema problema, zahtjev je unesen, tarifa ce vam biti promjenjena 1.9."

 

Dakle jos jedan mjesec placam po staroj :))) mamu im lopovsku. Sreca pa sam Dalmatinac i neda mi se gubit vrijeme na njih :))))

a sigurno je apartman 100 eura pa se ne sekiraš puno ;)

Nemam apartmane :))))

I'm going woo woo
15 godina
protjeran
offline
RE: IDIOTI u V ip-u

eto,danas se agonija nastavklja. kažu prvo nazovite nakon 9 sati. onda mi kažu iz teh podrške da će oni kontaktirati kolege iz TEHNIČKE PODRŠKE ???? vjerojatno ko ova smrdljiva usrana i korumpirana država imaju nekoliko agencija za teh podršku u kojoj sjede podobni hdz-ovce...nastavak slijedi jer rješenje ja ne vidim...

Z
16 godina
neaktivan
offline
RE: IDIOTI u V ip-u

Evo vam prica sa mobilnim internetom i mtelom u BiH. U uslovima usluge pise da se svaka konekcija zaokruzuje na 100 kb. Ok. Ja ti napravim 275 MB i dobijem racuna sa prekoracenjem. Odem do njih a oni mi lijepo svaku ispd 100 kb zaokruzili na 100 pa posto to ispada ispod 1 pfening a kao po zakonu ne mogu naplatiti nista ispod 1 pf oni zaokruze na 1 pfening tj. 200 kb i meni 275 MB baraste na preko 700 MB jer je takvih konekcija bilo 1488. . Ja ti njima lijpo napisem da im to necu platiti nikad a mozda ni tada i neka me tuze pa cemo an sudu vidjeti koliko je zakonski to njihovo zaokrzivanje. JA ne placam svaku konekciju pojedinacno vec ukupan racun a na listingu se lijepo vidi da vode evidenciju na 4 decimale ali zakruzuju na dvije. I usput ih prijavim trzisnoj inspekciji ;) David protiv golijata ;)

:)
14 godina
neaktivan
offline
RE: IDIOTI u V ip-u
logic kaže...

Evo vam prica sa mobilnim internetom i mtelom u BiH. U uslovima usluge pise da se svaka konekcija zaokruzuje na 100 kb. Ok. Ja ti napravim 275 MB i dobijem racuna sa prekoracenjem. Odem do njih a oni mi lijepo svaku ispd 100 kb zaokruzili na 100 pa posto to ispada ispod 1 pfening a kao po zakonu ne mogu naplatiti nista ispod 1 pf oni zaokruze na 1 pfening tj. 200 kb i meni 275 MB baraste na preko 700 MB jer je takvih konekcija bilo 1488. . Ja ti njima lijpo napisem da im to necu platiti nikad a mozda ni tada i neka me tuze pa cemo an sudu vidjeti koliko je zakonski to njihovo zaokrzivanje. JA ne placam svaku konekciju pojedinacno vec ukupan racun a na listingu se lijepo vidi da vode evidenciju na 4 decimale ali zakruzuju na dvije. I usput ih prijavim trzisnoj inspekciji ;) David protiv golijata ;)

Pa moze im se kada ovde nemaju nikakve konkurencije....

I sta ces sada? Hoce te iskljuciti ako ne platis racun!?

nije vazno ciljati u metu,nego metati u cilj :)
14 godina
offline
RE: IDIOTI u V ip-u
opcom kaže...

PRIJE 3 DANA ZATRAŽIO SAM PROMJENU TARIFE. POSLOVNI SAM KORISNIK I OD PRVOG DANA U VIPU,SVI RAČUNI uvijek UREDNO PLAČENI.

i sada 3 dana mobitel ne radi. zovem svako malo službu za korisnike a oni nemaju pojma. doslovce to su i rekli ! 

kažu sve je u redu ali ne znaju što ne valja. naravno da sam probao zamijeniti uređaj itd. napominjem da zbog toga gubim oko 1000 kn dnevno i moje pitanje je da li ih tužiti ?! jer naravno vip više neću koristiti,prelazim na tele 2 pa ako imam govno i plaćam govno,a ne svaki mjesec računi do neba + ovo + ono a usluga nula ! priče o brzom bežičnom internetu itd su sranje. ako se malo odmakneš od grada ili u zatvorenom prostoru brzine su minimalne. a korisnička podrška takva kakva je ! 

 

 

Samo "to" su ti napravili!? Namigiva

 

Gledaj moj problem:

 

Naime prije cca 2 godine (mozda i vise) bolja polovica je uzela VIP USB stick da moze ici na net dok nam jos nisu uvukli adsl i dok smo bili u starome stanu (duga i nevazna prica).

 

Ono sto je vazno je to da smo totalno zaboravili na taj stick koji su ugasili odmah drugi-treci mjesec nakon neplacenoga racuna te kako smo se preselili u novi stan i uvukli adsl vise ni njoj ni meni taj sugavi USB nije pao na pamet.

 

Racuni su ocito stizali na staru adresu posto nam nisu htjeli promjenit adresu dok se ne pdmire dugovi koje nismo napravili i u petak je na njenu kucnu adresu stigla tuzba tj. kao neka ovrha i racun se sa odvjetnickim troskovima popeo do cca 2800 kn.

 

Ok, platit cemo ga odmah u ponedjeljak no ipak neke stvari nemaju smisla na njemu.

 

Naime odvjetnicke troskove razumijem i oni iznose 1130 kn, a navodni racun cca 1520 kn.

 

No problem je kod racuna sto su tu naplaceni iznosi za prijenos podataka za sedam mjeseci, a vise od dvije godine taj USB stoji u kutiji i ne koristi se!

 

Po njihovome ovo su iznosi koje bi mi trebali platit, a USB je stajao u kutiji i cak ni kartica nije bila u njemu ni nista:

 

1. Prosinac, 2008.: 179,40 kn

2. Sijecanj, 2009.: 472,18 kn

3. Veljaca, 2009.: 116,71 kn

4. Ozujak, 2009.: 95,03 kn

5. Travanj, 2009.: 10,00 kn

6. Svibanj, 2009.: 10,00 kn

7. Srpanj, 2009.: 636,95 kn

--------------------------------- 

 

Ukupno: 1518,27 kn

 

Sve to stima, ali ne kuzim kako racun moze biti 472 kn ili 116 kn ili jos bolje 634 i onda da dodemo do ovakve svote ako je nesto ugaseno, izvadena kartica + ako ti je operater vec davno iskljucio uredaj!?

 

Jos zanimljivije od svega je sto bas te "misteriozne racune" ne mogu nigdje naci i ne znaju od kuda su, ali naravno da se moraju platit.

 

Kao da mi iskljuce mob i onda mi stigne racun da sam u jednome mjesecu napravio dug od 400 kn, a mob mi je mjesecima iskljucen!

 

Naravno odmah se zalimo i tocno PET puta smo podnosili zalbu u VIP-u! Svaki puta druga isprika....od toga da se ne vidi dobro broj osobne (oni su je kopirali) pa do toga da zalbu uopce nisu zaprimili!

 

Zadnji puta smo ostali tamo sve dok nam nisu potvrdili da zalba nije prosla i da je sve ok ovaj puta!

 

No pazi sta se ovaj puta desava....adresu su naravno promjenili i kao ne razumiju zasto nam adresu nisu htjeli promjenit i tako me jedan dan ceka TRI "pisma" iz VIP-a!

rekoh ok, vjerojatno su nesto napravili...kada ono malo zanimljivo iznenadenje dok smo otvorili postu tj. zarucnica je odjednom postala ravnateljica nekog vrtica ili skole i stigle su joj tri opomene za VPN brojeve iz skole!? Osmijeh

Hehehe...zovemo ih odmah jer na svim tim racunima su imena i prezimena nekih ljudi, racuni od VPN brojeva (i ne bas tako mali) i oni nas spajaju sa SZK-e za poslovnu ekipu posto je ipak bolja polovica preko noci postala "ravnateljica skole"! Osmijeh

 

Uglavnom koma......lagano smo ih odhebali jer ocito nemaju pojma i lagano su se pogubili u svemu tome, a pet zalbi nije proslo makar svaki puta naravno kazu da ce zalba biti rijesena za 3-5 radnih dana! Naravno da se jos uvijek nisu javili, a proslo je cca mj. dana od kako smo zadnji puta bili kod njih.

 

Vi sto pisete da cete se zalit t-mobileu da vam vrate neke novce....lagano zaboravite na to. Jako bliska osoba mi radi na tuzbama od t-mobilea i niti jednom od kako je ona tamo NISU isplatili nikome novce i bas sve su odhebali makar je ocito da je sve greska t-mobilea. Uz to imaju samo shemu po kojoj vam salju odgovore i to je to.....cak ih mogu i navesti ako treba! Namigiva

 

Dok recimo VIP je meni vratio svu lovu za HB kada su sve zeznili i kada sam napisao tuzbu protiv njih na par strana te su mi vise od godinu dana prije raskinili tzv. "ugovor" i vratili mi bas sve novce koje su krivo zaracunali, a razlog zasto nisam imao signala su naveli da se nalazim na tzv. "mikrolokaciji" no sva sreca sto sam onda bio centru grada i nalazio se skoro pa doslovce pokraj njih u zgradi! Osmijeh

 

No ovo je zanimljivo, sto su "mudrijasi" u VIP-u napravili i kako su registrirali taj HB koji ne zadovoljava ni RiTT:

 

Odobrenje RiTT opreme

Proizvođač Novatel Wireless Technologies Ltd.

Opis proizvoda GSM900/1800/1900/UMTS PCMCIA bežični modem

Marketinško ime merlin u630

Firma VIPnet d.o.o.

Klasa UP/I-344-01/06-01/583

Ur. broj 376-02-06-2

Datum izdavanja 8/4/2006 

 

http://www.telekom.hr/Default.aspx?art=154

 

Inace ovo gore bi trebao biti bijeli HB. Cool

 

Izinjavam se na podugackome postu, ali samo sam htio reci koji su sve to muljatori. VIP se gubi totalno u svemu, a vjerujte mi od t-mobilea necete nikada dobiti nikakve novce pa da se zalite na ne znam sta....zalba ce uvijek biti odbijena.

First they ignore you... Then they laught at you... Then they fight you... Then you win... Mohandas Gandhi
15 godina
offline
RE: IDIOTI u V ip-u
win32 kaže...

 

Izinjavam se na podugackome postu, ali samo sam htio reci koji su sve to muljatori. VIP se gubi totalno u svemu, a vjerujte mi od t-mobilea necete nikada dobiti nikakve novce pa da se zalite na ne znam sta....zalba ce uvijek biti odbijena.

Ma ne pada mi napamet se natezati sa njima radi parsto kuna. Izgleda da cu ipak na kraju preci na Tele 2. Na pretplati kod T-Mobilea sam vec... koliko... 8 godina (sa 18 sam uzeo pretplatu). Hvala ali dosta vise.

I'm going woo woo
14 godina
offline
RE: IDIOTI u V ip-u
tnakir kaže...

Ma ne pada mi napamet se natezati sa njima radi parsto kuna. Izgleda da cu ipak na kraju preci na Tele 2. Na pretplati kod T-Mobilea sam vec... koliko... 8 godina (sa 18 sam uzeo pretplatu). Hvala ali dosta vise.

Da, i sam sam na t-mobile vec godinama....trenutno na i300 + BB opcija + jedan VPN i nema prituzbi osobno na njih. Do sada je bar sve bilo ok...za razliku od recimo t-coma koji toliko varaju i nabijaju cijene da je to koma.

Tele2 nije los, a nije bas ni toliko dobar koliko se reklamira i koliko ga ljudi hvale jer sam svasta cuo iz iskustva ljudi koji ga koriste. Isto tako sam se namjeravao prebacit na Tele2 (bar jedan broj)....pa mozda jedan na kraju i prebacim na god. dana tek da vidim dali su uistinu toliko jeftiniji no nemaju nikakvu BB opciju sto odmah odbija poslovne korisnike kojima je potrebna Blackberry tarifa ili neka druga data tarifa slicna BB.

No jedino gdje nikada ne bih otisao je VIP. 

 

P.S.

 

U zadnje vrijeme je tele2 doslovce poceo zvati okolo ekipu i nagovarati ih da predu kod njih.....tako sam bar cuo, dali je istina to ne znam. Ako je istina, zanima me samo od kuda im brojevi korisnika od drugih operatera!? 

Ovo za Tele2 mi je rekla osoba iz SZK-e iz t-mobilea posto su je zvali korisnici i ispitivali ih koja je to fora da ih zovu ovi iz Tele2 i doslovce ih nagovaraju da predu kod njih.

First they ignore you... Then they laught at you... Then they fight you... Then you win... Mohandas Gandhi
15 godina
neaktivan
offline
IDIOTI u V ip-u

u zadnje vrijeme me VIP strasno zivcira... od kad imam mob, na Vipu sam, ali u zadnje vrijeme imam osjecaj da samo gledaju kako da ti ukradu novce. Uopce nisu korektni i susretljivi. Mislim da cu uskoro u Tele2, samo ne znam bi li isao na bonove ili pretplata. Al mi se cini da su bolji nego Vip!

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
IDIOTI u V ip-u

Ja sam prije jedno tri godine prešao s preskupog i arogantnog Vipa na Tele2 i ja zadovoljan, računi su mi se prepolovili, s tim da koristim bonove bez ikakvih posebnih tarifa, je da im je signal i dostupnost prije bila lošija, al to je danas jako dobro i ide samo nabolje. Da napomenem da uzimaju novaca koliko zbilja potrošite, provjeravam i to i nisam ulovio prevaru. nije nikakva reklama Teleta, samo korištenje najpovoljnije što se nudi na tržištu, imenik mi je prošaran raznim mrežama, ovdje imam za 0,49kn minutu i hebe mi se koju zovem.Namigiva

Men aren't fat, only fat women are fat.
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
IDIOTI u V ip-u

Ja sam na tele prešao sa VIPa jer jednostavno tarifa KNOKOUT mi je super i još plus ostao mi stari broj.

Sometime the best defense is to attack!
 
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
RE: IDIOTI u V ip-u
Ja se prebacio pa 1.8. na Tele2, nakon 11 godina Vipa, rekli su da će broj biti prebačen u roku 10dana i bio je, taman 10ti dan me prebacili i za sada mi se čini odlično, jedino što mi je zajeb što moram gledati na kojoj sam mreži prije nego što se spajam na net, s obzirom da sam sad na moru taman se nalazim na granici Tele2 signala tako da sam nekad na Tele2 a nekad na T-mobile, valjda u Zagrebu neću imati tih problema... Za konkretne stvari čekam prvi račun da dođe...
15 godina
protjeran
offline
RE: IDIOTI u V ip-u

ja ne pričam o žalbi nego tužbi. odvjetniku sam ponudio sve što može uzeti neka si ostavi. iz principa. u današnje vrijeme poslovnom korisniku koji od prvog dana koristi vip na pretplatu + black berry već 2 godine+podatkovni prijenos-nije mali novac-njihov odgovor je da NEMAJU POJMA. E MAMA VAM NEMA POJMA. idemo na tele 2. samo da nisu tako jadni ...

Z
16 godina
neaktivan
offline
RE: IDIOTI u V ip-u
stevan94 kaže...
logic kaže...

Evo vam prica sa mobilnim internetom i mtelom u BiH. U uslovima usluge pise da se svaka konekcija zaokruzuje na 100 kb. Ok. Ja ti napravim 275 MB i dobijem racuna sa prekoracenjem. Odem do njih a oni mi lijepo svaku ispd 100 kb zaokruzili na 100 pa posto to ispada ispod 1 pfening a kao po zakonu ne mogu naplatiti nista ispod 1 pf oni zaokruze na 1 pfening tj. 200 kb i meni 275 MB baraste na preko 700 MB jer je takvih konekcija bilo 1488. . Ja ti njima lijpo napisem da im to necu platiti nikad a mozda ni tada i neka me tuze pa cemo an sudu vidjeti koliko je zakonski to njihovo zaokrzivanje. JA ne placam svaku konekciju pojedinacno vec ukupan racun a na listingu se lijepo vidi da vode evidenciju na 4 decimale ali zakruzuju na dvije. I usput ih prijavim trzisnoj inspekciji ;) David protiv golijata ;)

Pa moze im se kada ovde nemaju nikakve konkurencije....

I sta ces sada? Hoce te iskljuciti ako ne platis racun!?

Tjeracu do kraja. Ako dobijem negativan odgovor od mtela ide sluzbena priava inspekciji a oni onda moraju izaci i obaviti kontorlu. Pa neka se usude napisati nesto sto nije u skladu sa zakonom. Ako i oni potvrde da je sve u skladu sa zakonom prestacu placati i neka me iskljuce. Nedam da me kradu. A sto je najgore platio sam listing 6 KM a u zakonu o zastiti potrosaca pise ovo:"Račun za pružene telekomunikacijske usluge potrošaču treba da sadržava sve potrebne podatke koji potrošaču omogućavaju provjeru ispravnosti obračuna pruženih usluga (pozivani broj s kojim je ostvarena veza, vrijeme trajanja poziva, broj impulsa i iznos) u obračunskom periodu“. Znaci imaju zakonsku OBAVEZU da mi svaki mejsec dostave listing a oni ne da ne dostave vec ga naplacuju. Morace mi vratiti ak nist barem tih 6 km i dostavljati mi listing svaki mejsec. A za mobilni net za prosli mjesec listing imao 31 strranicu plus listing za fiksni telefon ;)

Pa nek placaju papir ;)

:)
16 godina
neaktivan
offline
IDIOTI u V ip-u

iz moje perspektive i dogadjanja, najveca  frustracija je neprobojni zid first line suporta.

dobar,dan martina (19) izvolite,kako vam mogu pomoci?

dobar dan marko izvolite,kako vam mogu pomoci (osjecam da mrsi kugle rukom dok razgovara)

 

oni su savrseni za davanje infa koji vec postoji na webu.

od nikakve su koristi kada nazoves i pitas kako blokirati roming na vodafon stapicu (pogranicno sam podrucje) ili bilo sto slicno sa tehnickog aspekta.

 

ipak, nakon 11 godina koristenja njihove usluge, jednog dana sam uspio probiti blokadu i doci u kontakt (mobom ne mailom) sa administratorm smjene ili cega vec tog dana.

sad mozete predpostaviti koliko sam im napunio program od 7 ujutro do 20h.  otvoreno preko 20 radnih naloga, 15 zaprimljenih reklamacija, i 30 usmenih zahtjeva da hocu razgovarat sa nekim voditeljem smjene ili kako to oni vec zovu.

 

nema smisla istovarit kamion shita onom luzeru marku ili martini...oni samo klimaju "da gospodine" i cekaju da te skinu s rasporeda.

sav kamion shita sam istovario glavnoj voditeljici tog suporta, oko 30 minuta.

 

btw taj napad ludila je bio kada su mi hapali promet na voipu.

nikako dokazat ,kako im skripta krivo broji. naravno za 2 dana su ustvrdili kako sam bio u pravu.

 

 

 

teško vrijeme za matore
 
1 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: IDIOTI u V ip-u

Ja sam se istresao na direktoricu za poslovne korisnike ;)

 

Ove dolej sam poslao u neku stvar i baciom im zahtjev za listing preko pulta i rekao neka ga sami popunjavaju jer meni ne pada na pamet.

:)
15 godina
protjeran
offline
RE: IDIOTI u V ip-u

RADIIIIII ! na jednostavan balkanski način. rekao sam da mi treba 2 sata do zagreba i da će neko letiti kroz prozor,i da mislim ozbiljno. i mislio sam. obukao bih odijelo i kravaticu i otišao. ne bih bio sumnjiv a netko bi sigurno letio. za točno 24 minute je telefon radio. objašnjenje je da ne znaju što je pošlo po krivu. 

ja znam što je pošlo po pravu. balkanskom pravu !

Z
14 godina
neaktivan
offline
IDIOTI u V ip-u

Od vip-a san odusta prije par godina nakon sta san bija na pretplati neko vrime i nakon 2 ili 3 miseca neplacanja sitnih (onih osnovnih 50ak ili kolko je vec bilo kn) racuna jer broj nisan ni koristija zbog cinjenice da su mi postali preskupi i uzea san si 98,racunajuci,skupit cu jedan dan tih par uplatnica i platit amo rec cirka 200 kn odjedanput,raskinit ugovor i amen.

(također dalmatinac,nije mi se zurilo nigdi za sitne pare)

 

Naravno,oni me nakon bice 3-4 miseca iskljuce kompletno,nemogu zvat,nemoze me se zvat i eventualno se sican da san moga primat poruke ako pantin.

Prođe jos par miseci i odjedanput stize racun od otprilike 900 kn za prethodni misec u kojem san bija iskljucen.

Sve gledan,nije mi jasno.Nazoven sluzbu i puknen na zivce nakon sta mi Martina ili Tina ili Danijel objasne nakon po ure prepiranja,ja u kupe,oni u špade da je došlo do 'kompjuterske greske'-pantin izraz.

Ok kazen,jebiga vise,iden platit one zaostale uplatnice s pocetka price,rjesin to i iduci misec dobijen oko 1200kn racuna,bez mogucnosti ispisne liste poziva (zva isti tren),troskove odvjetnika od nekih 1200-1300 kn,sve ovjereno i pečatirano.

 

na kraju mi nije bilo druge nego platit fantomski racun i zajket se da cu in u prolazu iz grada navecer svaki put kad se sitin pljunt na izlog od ducana.

Teska prevara.

Sweettooth
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
moderator
offline
RE: IDIOTI u V ip-u
opcom kaže...

 

ja znam što je pošlo po pravu. balkanskom pravu !

  Pa zivimo na Balkanu i imamo balkanska pravila (iz druge dimenzije) :) Iako nisam iz Hrvatske imamo nesto zajednicko osim Balkana a to je T-Home aka T-Com aka T-Mobile...svejedno te isto :))

 

Evo mojih iskustva sa T-Mobileom (bivsi Mobimak) nakon 14 godina koristenja njihovih usluga od 1996.

 

Po njihovim kriterijama nisam   poslovni korisnik ali da budem iskren nisam bio niti neki veliki potrosac, znalo se ponekad desiti da nabijem racun od 300+ eur. bez roamniga a ponekad ostanem samo sa tarifom od 10 eur. (vise koristim fiksni). Dakle povodom 10 godisnjice (2006)  koristenja njihovih usluga doslo je red da oni budu malo "darezljivi".

 

Slali mi pisma sa pohvalama koje me dizu u nebo..pa kako ja to redovito placam racune (sto je tocno) pa kako su rijetki oni koji su "izdrzali" (isto tako tacno) toliko vremena kod njih (torture) i sada bi oni mene da nagrade.

 

U lepom roze pismu stajalo je da mi daju na poklon mobitel for free, da se nadaju na jos mnogo godina suradnje i na dnu je pisalo nesto odprilike da ako uzmem taj "poklon" da trebam potpisati dogovor na jos 24 mjeseca lojalnosti. E, tu vidis, sam metnu prst ne celo mada je bilo predloga da ja njima nesto drugo metnem..i lagano sam bacio pismo. Tako su me bombardovali sa pismima 2-3 puta godisnje. Nudili mi bezvezne mobitele..neke Nokia, Samsung, Sagem..uglavnom mobiteli koji kupis za rodendanski poklon djetetu ..od 14 godina i naravno pisma sam bacao.


Prije mjesec dana javlja mi se sluzba za odnose sa korisnicima i jedan sexy zenski glas me fino pita zasto ignoriram njihove ponude ja na to odgovorim ekspresno i kazem da me ne zanimaju njihove ponude i da ne moram nista potpisivati..ionako ostajem kod njih.

 

Sada dolazi interesantno: Prije dva dana oni se opet jave ali ovaj put (ljubazan) muskarac i pita me isto,ali ja sam taj dan ustao na lijevu nogu i "fino" lepo sam objasnio njemu da sam ja u ovih 14 godina kod njih potrosio pravo malo bogatstvo i da necu pisljivi mobitel od 20 eur. "Ajd mi daj marketing sluzbi ili sta vec imate" odbrusio sam, dali mi lika i driblao sam ga jedno dobrih 30 minuta...zavrsio sam sa rjecima "Dajte budite ozbiljni, imate para da otkupite cijelu drugu stranu u boji u dnevnim novinama a dajete mi sr4nje aparate, mobitel koji zelim ionako necu dobiti"...na moje iznenadenje sam cuo "A koji je to mobitel?" "To je mobitel koji kosta koliko i pola strane vasih reklama u kakvom magazinu, zove se SE XPERIA X10 i dajte vec jednom odj38ite sa neozbiljnim ponudama" i zatvorim telefon. Nakon 2 minute se javlja isti lik iz marketinga i kaze mi da je salon T-Mobilea u mom gradu obavesten o mojoj potraznji, da je vec narucen doticno model i da stize za 10 dana"


Nije fol, javili se iz salona i potvrdili mi isto a uz to sam dobio SMS da XPERIA stize :) YESS. Drzim palceve

 

██████████████████████
14 godina
neaktivan
offline
RE: IDIOTI u V ip-u
Lazarus Long kaže...
Nije fol, javili se iz salona i potvrdili mi isto a uz to sam dobio SMS da XPERIA stize :) YESS. Drzim palceve

 

Svaka cast care...! Ne mogu vjerovati da se i to desilo Cool

nije vazno ciljati u metu,nego metati u cilj :)
16 godina
neaktivan
moderator
offline
RE: IDIOTI u V ip-u
stevan94 kaže...

Svaka cast care...! Ne mogu vjerovati da se i to desilo Cool

  Pa da. Znao sam da ako im napisem pismo u stilu "Ja sam kod vas 10 godina, ja sam glavna karika, ja trosim novce i zelim skup moitel" da cu zavrsiti u ropotarnici zaborava :)

Mislim da je upalila ona fora sa "Budite ozbiljni" i ostar ton u stilu "Zivo mi se hebe za vase poklone, ja mogu ostati kod vas ali i ne moram, nisam emotivno povezan sa T-Mobileom"

 

Samo sam hteo da nesto nadopunim u vezi sa promjenama tarifnih modela i promjene davatelja usluge.

 

Naime, sabor u Makedoniji je izglasao zakon (pre 1 godine) da vas provider mora prebaciti na tarifu koju zelite ili ako zelite to, prebaciti kod drugog providera u roku od 3 dana....naravno sve to ako ispunjavate uslove za to (da vam ne tece kakav ugovor ili nepodmireni dugovi) uz to zadrzavate isti prefiks (pozivni) kada se prebacite kod drugog providera....to sto ce vas guliti kada ostvariti poziv sa jednog providera na drugi i to sto ce vasi frendovi placati masno misleci da ste jos na (recimo) T-Mobile to je druga prica.

Ako nije tako onda lagano zovete agenciju za telekomunikacije a zatim slede drakonske kazne za providera (od 250 000 do 500 000 eur) 
Inace cudi me i ponasanje VIP-a kod vas, na primjer ovde su puno elasticniji ...ili se meni tako cini? Enivej, imamo oko 2 milijuna stanovnika, tri operatera: T-Mobile, One i VIP i 1,9 milijuna pretplatnika ..ukupno :)))
Zabavno je :)

██████████████████████
14 godina
neaktivan
offline
Problemi s Vipom

Jedini, ali vjerujte mi JEDINI način komunikacije s njima je bahatost. Ja inače MRZIM tako razgovarati s ljudima, ali jednostavno ništa drugo ne pali.

 

 

Evo jedan razgovor koji sam vodio u ime firme... Problem je bio prilično gadan (iako su oni bili krivi za to!) i stvarno mi se nije dalo zaj*bavati sa studentima na 1. crti 'bojišnjice':

"Dobar dan, Iva pri telefonu. Kako Vam mogu pomoći?"

"Ne možeš mi pomoći Iva, daj mi na telefon nekog s kim mogu ozbiljno razgovarati."

"Gospodine, sigurna sam da ako mi objasnite..."

(tu je odmah prekidam)

"Gle Iva, ono što ja želim pitati ne nalazi se u FAQ bazi koju imaš ispred sebe, uštedi i sebi i meni nešto vremena i spoji me s direktorom odjela."

"Gospođa direktorica je na pauzi za ručak."

(default odgovor, iako je bilo negdje oko 15h, LOL)

"E pa lijepo onda poruči gospođi direktorici kad se vrati s ručka da otkazujemo sve usluge ako me ne nazove na ovaj broj mobitela u sljedećih pola sata." (te poklopih slušalicu)

 

Za otprilike 5 min je mobitel zazvonio:

"Dobar dan, ovdje XYZ, voditeljica... Bla-bla-bla... Kako Vam možemo pomoći?"

"Dobar dan, evo kratko i jasno: problem je TAJ i TAJ. Očekujem da to riješite odmah. Ako to vaši sistemci nisu u stanju napraviti u tom roku, morat ćemo tražiti kompetentnijeg pružatelja usluga."

"U redu, mogu li Vas nazvati ponovo za koju minutu?"

"Naravno."

 

Za 5 min me je nazvao njhov sistemac s direktoricom u conference callu i sve smo riješili u sljedećih 5 min jer sam DOŠAO DO ČOVJEKA KOJEM MOGU TEHNIČKIM JEZIKOM OBJASNITI PROBLEM I KOJI MOŽE SHVATITI ŠTO MU PRIČAM I KOJI U KRAJNJOJ LINIJI I MOŽE POPRAVITI NASTALO SR*NJE. Izlanuo se

 

E sad... Zamislite da sam ovo isto morao napraviti putem studenata i ticketa. Vjerojatno bi čekao dan ili dva da netko uopće pročita moj zahtjev... Ma jednostavno moraš voljeti kako stvari funkcioniraju. Viče

Retry. Reboot. Reinstall. Reformat.
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Problemi s Vipom

Nije bitno koji je operater, svi su stoka. Zašto?, zato jer im to država dopušta, štoviše potiće ih na to...

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
RE: Problemi s Vipom
vlad0 kaže...

Jedini, ali vjerujte mi JEDINI način komunikacije s njima je bahatost. Ja inače MRZIM tako razgovarati s ljudima, ali jednostavno ništa drugo ne pali.

 

 

Evo jedan razgovor koji sam vodio u ime firme... Problem je bio prilično gadan (iako su oni bili krivi za to!) i stvarno mi se nije dalo zaj*bavati sa studentima na 1. crti 'bojišnjice':

"Dobar dan, Iva pri telefonu. Kako Vam mogu pomoći?"

"Ne možeš mi pomoći Iva, daj mi na telefon nekog s kim mogu ozbiljno razgovarati."

"Gospodine, sigurna sam da ako mi objasnite..."

(tu je odmah prekidam)

"Gle Iva, ono što ja želim pitati ne nalazi se u FAQ bazi koju imaš ispred sebe, uštedi i sebi i meni nešto vremena i spoji me s direktorom odjela."

"Gospođa direktorica je na pauzi za ručak."

(default odgovor, iako je bilo negdje oko 15h, LOL)

"E pa lijepo onda poruči gospođi direktorici kad se vrati s ručka da otkazujemo sve usluge ako me ne nazove na ovaj broj mobitela u sljedećih pola sata." (te poklopih slušalicu)

 

Za otprilike 5 min je mobitel zazvonio:

"Dobar dan, ovdje XYZ, voditeljica... Bla-bla-bla... Kako Vam možemo pomoći?"

"Dobar dan, evo kratko i jasno: problem je TAJ i TAJ. Očekujem da to riješite odmah. Ako to vaši sistemci nisu u stanju napraviti u tom roku, morat ćemo tražiti kompetentnijeg pružatelja usluga."

"U redu, mogu li Vas nazvati ponovo za koju minutu?"

"Naravno."

 

Za 5 min me je nazvao njhov sistemac s direktoricom u conference callu i sve smo riješili u sljedećih 5 min jer sam DOŠAO DO ČOVJEKA KOJEM MOGU TEHNIČKIM JEZIKOM OBJASNITI PROBLEM I KOJI MOŽE SHVATITI ŠTO MU PRIČAM I KOJI U KRAJNJOJ LINIJI I MOŽE POPRAVITI NASTALO SR*NJE. Izlanuo se

 

E sad... Zamislite da sam ovo isto morao napraviti putem studenata i ticketa. Vjerojatno bi čekao dan ili dva da netko uopće pročita moj zahtjev... Ma jednostavno moraš voljeti kako stvari funkcioniraju. Viče

Ja medju ostalim radim na supportu za hosting. Da samnom imas takav pristup prvo bi te posla u rodno misto, onda bi ti broj bleklista na centrali.

I'm going woo woo
14 godina
neaktivan
offline
RE: Problemi s Vipom
tnakir kaže...

Ja medju ostalim radim na supportu za hosting. Da samnom imas takav pristup prvo bi te posla u rodno misto, onda bi ti broj bleklista na centrali.

 

Ne znam kako ti i tvoja podrška, ali ogromna većina služba na korisnike reagira brzo jedino na rečenicu "Otkazujemo usluge kod vas.", ništa drugo jednostavno ne pali. Žalosno je što je to tako, ali tako je.

 

Uostalom, kad mi nije hitno pošaljem e-mail. Kad mi je hitno očekujem, kada nazovem broj za Podršku poslovnim korisnicima, da se javi netko tko mi doista i može pomoći (a ne samo da služi kao tajnica koja će napraviti novi ticket). Najbolje od svega je da smo ih na kraju i otkantali jer mi se nije ovo dalo raditi svaki put (jer to jednostavno ne bi trebalo tako funkcionirati!). Stvar je jako jednostavna: ako ja tebi svaki mjesec plaćam npr. 3-4k kn za usluge koje prodaješ, onda očekujem i kvalitetan i brz support s vremena na vrijeme. Ništa više, ništa manje.

Retry. Reboot. Reinstall. Reformat.
Poruka je uređivana zadnji put čet 19.8.2010 15:51 (vlad0).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice