mijenjam i7 za pentium
Imam ti ja Pentiuma G3220.
mijenjam i7 za pentium
Imam ti ja Pentiuma G3220.
Ne morate odmah biti but hurt, nisam ja radio te testove
Moraju!
Kako ce drugacije opravdati sebi i ostalima da je i7 neophodan CPU za gaming :D
Znam, čista psihologija...otvorena su knjiga
jos kad vidimo usporedne testove sa novim ryzenima r3 koji su duplo skuplji bit ce pravo zanimljivo
a isti k i s mojim i5 2400 kojeg imam od nedavno u drugom racunalu..
oba su tu negdje oko 400 kn.
sve u svemu point je da se mozes igrati i s slabijim procesorom uredno lijepo ako imas nizu rezu uparis s slabijom grafom tipa gtx 1050 ti ili cak i gtx 1060
ako uzmes jacu samo povecas rezoluciju.
No bih radije izabrao ovog gore i5 2400 bas zbog 2 jezgre vise ima nesto manju sansu da se zagusi(sto i jesam). s druge strane g4560 trosi skoro duplo manje ak se ne varam nekih 50w vs 95
Ja sam kupio prije tjedan dana polovno kompaktno racunalu s monitorom i unutra taj i5 2400
Ako unutra puknem 1050ti mini imam vec zvijercicu :)
samo ne znam da li moze stati u ovo cudo ? tj da li bi napajanje izdrzalo? https://www.amazon.com/HP-8200-Desktop-i5-2400-Professional/dp/B00OS78LWU
inace g4560 ne zovu bez razloga konzole killer :)
samo ne znam da li moze stati u ovo cudo ? tj da li bi napajanje izdrzalo? https://www.amazon.com/HP-8200-Desktop-i5-2400-Professional/dp/B00OS78LWU
Mislim da pcix16 port na toj matičnoj podržava max 25W, provjeri malo. Inače bi trebala stati, imaš low profile verziju. 1030 dolazi u obzir.
To je i največa dobrobit ovog procesora, praktički je izjednačio cijenu PC-a sa konzolom uz sve benefite PC-a nad konzolom....naravno prije ove debilne situacije sa rudarenjem.
samo ne znam da li moze stati u ovo cudo ? tj da li bi napajanje izdrzalo? https://www.amazon.com/HP-8200-Desktop-i5-2400-Professional/dp/B00OS78LWU
inace g4560 ne zovu bez razloga konzole killer :)
Ako se ne varam unutra je 320w napajanje tako da neces imati nikakvih problema ako unutra stavis 1050ti jer ona nije neki potrosac
Pretpostavljam da je moguće...
Ali da si ti developer i da ulažeš desetak miliona $ igru, što je danas kikiriki, kakv bi engine ti napravio i optimizirao?
http://store.steampowered.com/hwsurvey/cpus/
41% je na dvije jezgre, 52% na četri a ostali na više jezgri su na 1-2%. Da li bi ti gledao da se igra dobro vrti na ovim i3 i i5 procevima, ili bi gledao da dobro radi na 12core procesorima, ako misliš prodat igru?
samo ne znam da li moze stati u ovo cudo ? tj da li bi napajanje izdrzalo? https://www.amazon.com/HP-8200-Desktop-i5-2400-Professional/dp/B00OS78LWU
inace g4560 ne zovu bez razloga konzole killer :)
Ako se ne varam unutra je 320w napajanje tako da neces imati nikakvih problema ako unutra stavis 1050ti jer ona nije neki potrosac
koliko vidim 240w je.
ali vidim da je tip unutra stavio gtx 1050 a ispod u komentarimo na to 240w napajanje i tip je stavio i gtx 1050ti i ociti sve sljaka dobro..
Super za znati.
Eto kad se Intelu jako žuri, onda "večina jeftinih X299 matičnih ploča" sa naklokanim procovima=hlađenje naponskog djela je debeli šipak.S obzirom da je tip testiral samo 10/20 Intel proc, pa kak bi to izgledalo da je ubacil procove sa znatno više CPU jezgri.
Ja kontam kad bi samo stavili pored ploce (18 core CPU) ove x299 ploce da bi se zapalila odmah
Salu na stranu VRM nema sanse da izdrzi 18 core cpu, pitanje je moze li ista jace od 10/20 u ovom stanju
Salu na stranu VRM nema sanse da izdrzi 18 core cpu, pitanje je moze li ista jace od 10/20 u ovom stanju
vrm po specifikacijama može dat skoro 500W na 1.2V, izgleda da ovaj derbaurer masla bezveze.
evo imaš i od oc3d video od maloprije baš o tome prića(kome se neda tražit 15:00).
Jer je tesko i ne mogu se svi zadaci paralelizirati kako ti mislis.
2 reviewa samo jedan kaze da su ploce fire hazard drugi da su skroz ok i razlika u temperaturi 30*C, jebem li ga sad nesto tu smrdi
Jer je tesko i ne mogu se svi zadaci paralelizirati kako ti mislis.
ok svugdi na internetu su tako općeniti odgovori, ne pomaže baš....ne govorim da bi cpu treba imat 100 jezgri ali cpu koliko znam radi više razlićitih zadataka u isto vrime, pa nek se svaki izvodi na svojoj jezgri zavisno od broja jezgri jeli moguce da je to problem napravit u nekom engineu?
nekako mi nema smisla da engine nabije 5 razlicitih stvari u jednu jezgru i da se tih 5 stvari nemože odvojit svaki u svoju jezgru kad je cpu takav da ima više od 2 jezgre.
Pretpostavljam da je moguće...
Ali da si ti developer i da ulažeš desetak miliona $ igru, što je danas kikiriki, kakv bi engine ti napravio i optimizirao?
http://store.steampowered.com/hwsurvey/cpus/
41% je na dvije jezgre, 52% na četri a ostali na više jezgri su na 1-2%. Da li bi ti gledao da se igra dobro vrti na ovim i3 i i5 procevima, ili bi gledao da dobro radi na 12core procesorima, ako misliš prodat igru?
Rekao sam da neću više ništa korisno pisati na forumu, al' dobro... Dakle, Friday je dobro ilustrirao:
Zamisli da trebas zamjeniti jednu gumu kod vulkanizera - bi li ti pomoglo da umjesto jednog imas 8 vulkanizera na raspolaganju?
Ili: ako voziš automobil, ne pomaže ti 10 traka autoceste da prije dođeš na odredište. Jedan automobil ide jednom trakom.
1. To nema veze s ulaganjem u igru niti s milijunima, a milijuni nisu nikad kikiriki. Većina studija nisu EA/Activision.
2. Game developeri u pravilu ne zarađuju bijesne novce, ali opet, to nema veze s novcima, nego matematikom/programiranjem.
DirectX 12 omogućio je malo prostora za disanje time što, znatno kompleksnijim API-jem s puno manualnog posla, omogućava da se paraleliziraju neke stvari vezane za grafiku, no to je samo manji dio cijelog problema. Neke stvari ne možeš paralelizirati.
Preskočio si dio da neke operacije moraju čekati rezultat prethodnih ... ili kad smo već u ilustrativnom tonu, ne možeš stavljati žbuku ako ekipa još nije napravila zid :)
I kad postoji još neki prostor za paralelizaciju onda uskače ekonomska logika, jer ako većina gamera ima 2 ili 4-core procesor onda je najvažnije da njima engine radi dobro.
Suprotan primjer je npr. 3D softver gdje je to zadnja briga ... tamo je problem ako neki stariji render-engine ne vidi više od 16 ili 64 jezgre :)
Mene zanima npr. csgo igra u kojoj treba veći fps samo zbog boljeg odaziva tipkovnice i miša jer se još uvijek ista stvar provjerava u istom threadu gdje i većina funkcija enginea.
Nebi li se bar taj dio mogao izdvojiti u poseban thread? Pa bi onda radilo glatko i na 60 fps.
Mene zanima npr. csgo igra u kojoj treba veći fps samo zbog boljeg odaziva tipkovnice i miša jer se još uvijek ista stvar provjerava u istom threadu gdje i većina funkcija enginea.
Nebi li se bar taj dio mogao izdvojiti u poseban thread? Pa bi onda radilo glatko i na 60 fps.
Ti stvarno ocekujes da Valve napravio update za CSGO koji ce pomoci korisnicima?
Dobro da je poceo da koristi vise od 2 jezgre to je big upgrade za CS
To svi cekaju/ocekuju vec dvije godine, pa vulkan upgrade, pa engine upgrade.....ali nista
Mi?
Sa 20 na 30% tržišnog udjela u 4 mjeseca :))
http://wccftech.com/amd-takes-10-4-cpu-share-intel-q2-2017-largest-single-quarter-share-gain-history/ :)
Vi iz poštovanja.