Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori izdvojena tema

poruka: 7.283
|
čitano: 1.511.705
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori
Kobran kaže...

Pozdrav ljudi,treba mi pomoć oko jednog zadatka. U zadatku se traži da korisnik unosi prirodne brojeve dok ne unese nulu te da se na kraju izbaci mjera tih prirodnih brojeva. Također,za svaki unos treba provjeriti je li ispravan. Pitanje koje mene muči je,gdje da ovdje ubacim uvjet da provjerava je li unešeni broj prirodan,tj. ako je manji od nule da izbaci pogrešku ali i nastavi sa radom te petlje. Ovo je dosada napravljen kod:

 

http://paste.strictfp.com/26734

 

Pokušavao sam i sa naredbama skoka,i sa ubacivanjem uvjeta na različita mjesta ali mi nikako ne paše. Hvala unaprijed :)

Na samom početku prije ulaska u izračun najmanjeg zajedničkog višekratnika sa while petljom riješi eliminaciju nagativnih brojeva:

 

 

#include<iostream>
using namespace std;

int main ()

{
    int broj;
    cin>> broj;
    while(broj < 0)
    {
       cout<< "Broj ne smije biti negativan!";
       cin>> broj;
    }



return 0;

 
}

15 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori
Legolas kaže...

Kako napisati ovakava način zbrajanja binarnih brojeva:

 

 

1011010101, Sn = 1 + (-1) + 1 + 1 + (-1) + 1 + (-1) + 1 +  

(-1) + 1 = 2.

 

 

Znači jedan se zbraja kao 1 a nula se oduzima kao -1..

char *n = "1011010101";

int Sn = 0;

 

while (*n) Sn += (*n++ == '1') ? 1 : -1;

 

cout << Sn;

 

Popravljeno.

Poruka je uređivana zadnji put pet 30.3.2012 19:01 (Tom69).
16 godina
neaktivan
offline
Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

Sviđa mi se ovo rješenje sa aritmetikom pokazivača, samo u petlji while trebalo bi kao uvjet staviti vrijednost varijable na koju pokazivač pokazuje, a ne adresu na koju pokazuje while(*n), pošto prekidni znak char niza ima dekadsku vrijednost 0.

 

Postoji još način kako zaobići if uvjet u ovom programu koristeći dekadske vrijednosti ascii znakova. Kroz petlju zbrojimo jedinice u nizu, a onda tu vrijednost korigiramo tako da oduzmemo zbroj nula, kao polaznu točku uzmemo duljinu string niza.

 

 

#include<iostream>
#include<string>
using namespace std;

int main ()

{
    string niz = "1011010101";
    int suma = 0;
    for(int i=0; i<niz.length(); i++)
    {
       suma += niz[i] - 48;
    }
    suma = suma - (niz.length() - suma);
    cout<< suma << endl;
    return 0;

 
}

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 28.3.2012 13:42 (Floki).
 
2 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori
Floki kaže...

 

#include<iostream>
#include<string>
using namespace std;

int main ()

{
    string niz = "1011010101";
    int suma = 0;
    for(int i=0; i<niz.length(); i++)
    {
       suma += niz[i] - 48;
    }
    suma = suma - (niz.length() - suma);
    cout<< suma << endl;
    return 0;

 
}

Ako je definicija kontrolne varijable izvan for petlje da li se nakon izvršenja for petlje vrijednost kontrolne varijable resetira?
U slučaju da se neresetira onda niz.lenght možemo zamijeniti s i+1.

16 godina
neaktivan
offline
Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

Možemo, kako ne, samo pri radu sa objektima klase string niz.length() je uobičajan izraz za traženje duljine stringa, metod na instanciranom objektu klase string, ali može se, zašto ne.

Ja bi tako napravio da sam radio sa char nizom, pa vrtio petlju for do znaka prekida niza, onda bi iterator petlje iskoristio kao brojač za duljinu niza, kod stringa mi to ni nije palo na pamet,tu znam da imam metod klase string za određivanje duljine niza.

 

Za to što si rekao jedini uvjet bi bio deklarirati brojač petlje i u main scope-u.

A kad su već napisali klasu string u C++ s razlogom da nam olakšaju život, zašto je ne koristiti, ja je osobno uvijek preferiram ispred char nizova, nije samo olakšanje u poslu, uz nju se čovjek navikava i na OOP, jer string je u stvari klasa sa svojim funkcijskim članovima poput ovog length() kojeg izvodimo na instanci odnosno objektu klase string.

Poruka je uređivana zadnji put sri 28.3.2012 16:36 (Floki).
 
0 0 hvala 1
13 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

Evo pitanje:

 

Da li sa assemblyjem (machine code -om) mogu napraviti (ne ja, nego opcenito programeri) nesto sto nemogu sa npr. C++ -om ???

Buzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
12 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

Da!

14 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

Da, mozes. C i C++ komande ne pokrivaju sve moguce opcodove. Na pamet mi padaju recimo instrukcije tipa IN, OUT, INT, CPUID i slicne "sistemske" instrukcije...

My computer once beat me at chess, but we got even after a round of boxing.
12 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori
Games 4 life kaže...

Evo pitanje:

 

Da li sa assemblyjem (machine code -om) mogu napraviti (ne ja, nego opcenito programeri) nesto sto nemogu sa npr. C++ -om ???

C/C++ podržava assembly code direktno. U većini compilera je dovoljno definirati assembly blok

 

asm{
    // assembly code
};

 

ili

 

_asm{
    // assembly code
};

 

13 godina
neaktivan
offline
Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

A ja bi jako htio programirati s machine codom, a rekli su mi da je sve to zastarjelo

i da se bolje drzim human readable codea :(

Buzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori
Games 4 life kaže...

 a rekli su mi da je sve to zastarjelo

To nikada ne može zastarjeti. Asambly se razvija koliko se razvijaju i procesori.

13 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori
royalhero kaže...
Games 4 life kaže...

 a rekli su mi da je sve to zastarjelo

To nikada ne može zastarjeti. Asambly se razvija koliko se razvijaju i procesori.

Znaci bilo bi dobro da pocnem uciti machine code ?

Buzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
12 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

Koliko ti je godina?, meni je rustweaver savjetovao da čekam još malo. Sad mi je 16.

13 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori
royalhero kaže...

Koliko ti je godina?, meni je rustweaver savjetovao da čekam još malo. Sad mi je 16.

Pa što to ima veze ???

 

Ja želim učiti razne stvari koje me zanimaju, bilo meni 2, 3, ili 4 godine (šala).

 

Ali stvarno, šta to ima veze?

Buzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
14 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori
Games 4 life kaže...

Znaci bilo bi dobro da pocnem uciti machine code ?

Jest zastarjelo u smislu da je prije 30-40 godina najnormalnija stvar na svijetu bila pisati kompletan program u assemblyju, dok danas to vise nije slucaj zbog toga sto su aplikacije par stotina redova velicine kompliciranije. Zapitaj se, sto tocno kanis postici ucenjem x86 assemblyja? Nije na odmet to znati, ali mozda bi bilo pametnije da prije toga utvrdis svoje znanje u nekim drugim podrucjima?

 

Malo je blesavo ici se gnjaviti s necim takvim ako ti neka puno osnovnija znanja imaju rupe. Koliko ti je dobro poznavanje nekog od visih programskih jezika (pretpostavljam C ili C++ cim si postao na ovoj temi)?

 

royalhero kaže...

Koliko ti je godina?, meni je rustweaver savjetovao da čekam još malo. Sad mi je 16.

xD, sada ispada da ja uokolo savjetujem ljudima da uce assembly. Rekao sam ti da pricekas, pa kad steknes iskustva i znanja znat ces sto zelis, i imat ces bolju podlogu za nesto takvo ako se budes ipak odlucio na to :D

My computer once beat me at chess, but we got even after a round of boxing.
12 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori
Games 4 life kaže...
Ali stvarno, šta to ima veze?

Neke stvari ne možeš shvatiti sa "malo" godina. Dajem primjer to ti je kao da sa 13 ideš učiti linearnu algebru.

Ali tvoje znanje u C++ u me interesuje?

13 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori
rustweaver kaže...
Games 4 life kaže...

Znaci bilo bi dobro da pocnem uciti machine code ?

Jest zastarjelo u smislu da je prije 30-40 godina najnormalnija stvar na svijetu bila pisati kompletan program u assemblyju, dok danas to vise nije slucaj zbog toga sto su aplikacije par stotina redova velicine kompliciranije. Zapitaj se, sto tocno kanis postici ucenjem x86 assemblyja? Nije na odmet to znati, ali mozda bi bilo pametnije da prije toga utvrdis svoje znanje u nekim drugim podrucjima?

 

Malo je blesavo ici se gnjaviti s necim takvim ako ti neka puno osnovnija znanja imaju rupe. Koliko ti je dobro poznavanje nekog od visih programskih jezika (pretpostavljam C ili C++ cim si postao na ovoj temi)?

Pa tako-tako...

 

A zasto da ucim sada te programske jezike ?

Ljudi prije 30-40 godina su išli direktno na assembly, zar ne???

Buzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
12 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori
Games 4 life kaže...
royalhero kaže...

Koliko ti je godina?, meni je rustweaver savjetovao da čekam još malo. Sad mi je 16.

Pa što to ima veze ???

 

Ja želim učiti razne stvari koje me zanimaju, bilo meni 2, 3, ili 4 godine (šala).

 

Ali stvarno, šta to ima veze?

Da bi programirao u asembleru trebaš imati mnoga predznanja i to nije baš za početnike koji se ne snalaze niti u jezicima poput C(++). U asembleru se programira na najnižoj razini a da bi se to moglo nužno je poznavanje samog sklopa s kojim radiš, poznavanje njegovih registara, organizacije memorije, stack-a i još mnogih drugih stvari iz područja digitalne elektronike.

 

Primjerice, ja sam prije programirao na čipu PIC16F84 pomoću MPLABa. Evo kako izgleda datasheet tog čipa s kojim sam morao biti upoznat

 

http://ww1.microchip.com/downloads/en/devicedoc/35007b.pdf

 

dok i sam MPLAB zapravo podržava C jezik tj. ima ugrađeni C compiler tako da je opet poželjno da znaš C da si olakšaš stvari.

 

MPLAB MPLAB
 

I na kraju svega, upitno je što ćeš s tim znanjem asemblera. Sve je maksimalno komplicirano u usporedbi s jezicima poput C(++). Jedino je korisno ako radiš custom sklopove (pišeš drivere za uređaje), baviš se PLC-ovima ili sl.. No za svakodnevno programiranje baš i nije.

13 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori
TracerCPP kaže...

Da bi programirao u asembleru trebaš imati mnoga predznanja i to nije baš za početnike koji se ne snalaze niti u jezicima poput C(++). U asembleru se programira na najnižoj razini a da bi se to moglo nužno je poznavanje samog sklopa s kojim radiš, poznavanje njegovih registara, organizacije memorije, stack-a i još mnogih drugih stvari iz područja digitalne elektronike.

 

Primjerice, ja sam prije programirao na čipu PIC16F84 pomoću MPLABa. Evo kako izgleda datasheet tog čipa s kojim sam morao biti upoznat

 

http://ww1.microchip.com/downloads/en/devicedoc/35007b.pdf

 

dok i sam MPLAB zapravo podržava C jezik tj. ima ugrađeni C compiler tako da je opet poželjno da znaš C da si olakšaš stvari.

 

 

I na kraju svega, upitno je što ćeš s tim znanjem asemblera. Sve je maksimalno komplicirano u usporedbi s jezicima poput C(++). Jedino je korisno ako radiš custom sklopove (pišeš drivere za uređaje), baviš se PLC-ovima ili sl.. No za svakodnevno programiranje baš i nije.

Hmmm...... Ok, znaci vi mi preporucujete da se drzim human readable jezika ?

Dobro.

Buzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
12 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori
Games 4 life kaže...

Hmmm...... Ok, znaci vi mi preporucujete da se drzim human readable jezika ?

Dobro.

Naravno, učrvsti znanje sa C++ - om.

Ako budeš imao potrebu za asemblyem - uči ga.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori
Games 4 life kaže...
Ljudi prije 30-40 godina su išli direktno na assembly, zar ne???

Jesu, cesto jer nisu imali izbora, a ne zato sto su htjeli. Visi programski jezici postoje s razlogom.

 

Uhvati se nekog visokog jezika i ovladaj njime. A ovakve si stvari ostavi za trenutke kada stvarno ne budes znao sto bi sam sa sobom.

My computer once beat me at chess, but we got even after a round of boxing.
13 godina
neaktivan
offline
Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

Molim Pomoc ako netko bilo tko moze pomoc da mi napise u c++ program koji racuna volumen i povrsinu kvadra uz pomoc rekurzivne funkcije.

 

Teoretski znam sto je rekurzivna funkcija , nisam ni neki programer treba mi za seminarski i hitno mi je. bio bi jako zahvalan

 

V=a*b*b

P=(2*a*b+2*b*c+2*a*c)

Moj PC  
0 1 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

HITNO MI TREBA MOLIM VAS.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori
Konfuzija kaže...

Molim Pomoc ako netko bilo tko moze pomoc da mi napise u c++ program koji racuna volumen i povrsinu kvadra uz pomoc rekurzivne funkcije.

 

Teoretski znam sto je rekurzivna funkcija , nisam ni neki programer treba mi za seminarski i hitno mi je. bio bi jako zahvalan

 

V=a*b*b

P=(2*a*b+2*b*c+2*a*c)

rekurzivna funkcija poziva samu sebe.

 

 

evot ti primjer za volumen:

 

float Volumen (int x, y, z) {

   float V=x*y*z;

      Volumen (x,y,z);

      return V;

}

 

ovo za oplošje možeš i sam skontati. Ali, ne razumijem, zašto bi koristio rekurzivne funkcije?

~21 god, ETFOS, Slavonac, linux and open source fan, net addict, želim znati više, interesi: web dev, svemir, glazba...
14 godina
neaktivan
offline
Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

pitanje,kako napravit for petlju koja se ponavlja ne određeni broj puta nego nakon određenog vremena, npr zelim da se for ponovi 50 puta ali da se ponavlja svako 1000 milisekundi umjesto da leti na novi krug cim zavrsi jedan,

Nikad te necemo zaboraviti. RIP EnlightenedPhoenix 24.6.2011.
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

Onako, nabrzinu, mozes staviti u petlju sleep(seconds), ili usleep(millis), gdje mu navedes koliko da ceka.

Lack of money is the root of all evil. George Bernard Shaw
14 godina
neaktivan
offline
Re: Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori
CalvinRi kaže...

Onako, nabrzinu, mozes staviti u petlju sleep(seconds), ili usleep(millis), gdje mu navedes koliko da ceka.

radi,hvala.

Nikad te necemo zaboraviti. RIP EnlightenedPhoenix 24.6.2011.
12 godina
neaktivan
offline
Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

Evo jedan malo tezi zadatak. 

 

Imam problem kod operatora+, koji treba da primi "dva" objekta tipa "TKolekcija" i operator+ treba da vrati novi objekat koji sadrzi sve elemente iz ta dva objekta. 

Po mogucnosti uraditi i u mainu ispis tih objekata. 

 

Ja sam pokusao na par nacina ali mi ne ide (javlja errore i sl.)

 

Evo ispod koda:

 

 

http://pastebin.com/GaTgW4L3

 

#include <iostream>

using namespace std;

 

template<class T1,class T2>

class TKolekcija{

     T1 *_elementi1;

     T2 *_elementi2;

     int *_trenutno;

     int *_max;

public:

     TKolekcija(){

         cout<<"\n+TKolekcija def. konstruktor";

         _trenutno=new int;

         *_trenutno=0;

 

         _max=new int;

         *_max=3;

 

         _elementi1=new T1[*_max];

         _elementi2=new T2[*_max];

     }

 

     TKolekcija(TKolekcija<T1, T1>&obj){

         cout<<"\n-Tkolekcija kon. kopije";

         _trenutno=new int;

         *_trenutno=obj._trenutno;

 

         _max=new int;

         *_max=obj._max;

 

         for(int i=0;i<*obj._trenutno;i++){

             _elementi1[i]=obj._elementi1[i];

             _elementi2[i]=obj._elementi2[i];

         }

     }

     ~TKolekcija(){

         cout<<"\n+TKolekcija destruktor";

         delete _trenutno;

         delete[]_elementi1;

         delete[]_elementi2;

 

         _trenutno=NULL;

         _elementi1=NULL;

         _elementi2=NULL;

     }

 

     void AddElement(T1 &e1, T2 &e2){

         if(*_trenutno==*_max){

             T1 *temp1=new T1[*_max+3];

             T2 *temp2=new T2[*_max+3];

 

             for(int i=0;i<*_trenutno;i++){

                 temp1[i]=_elementi1[i];

                 temp2[i]=_elementi2[i];

             }

             delete[]_elementi1;

             delete[]_elementi2;

             _elementi1=temp1;

             _elementi2=temp2;

         }

         _elementi1[*_trenutno]=e1;

         _elementi2[*_trenutno]=e2;

         (*_trenutno)++;

     }

 

 

     bool RemoveElement(T1 &e1, T2 e2){

         cout<<"\n+RemoveElement";

         for(int i=0;i<*_trenutno;i++){

             if(_elementi1[i]==e1 && _elementi2[i]==e2){

                 _elementi1[i]=_elementi1[*_trenutno-1];

                 _elementi2[i]=_elementi1[*_trenutno-1];

 

                 (*_trenutno)--;

                 return true;

             }

         }

         return false;

     }

 

//4. operator+ :: vraca novu TKolekciju koja sadrzi elemente dvije TKolekcije koje ucestvuju

//u operaciji sabiranja

     /*

     TKolekcija<T1,T2> &operator+(TKolekcija<T1, T2>&obj){

         TKolekcija<T1,T2> temp;

         *temp._trenutno=*_trenutno+*obj._trenutno;

         *temp._max=*_max+*obj._max;

 

 

         for(int i=0;*_trenutno;i++){

             temp.AddElement(_elementi1[i],_elementi2[i]);

         }

         for(int i=0;i<*obj._trenutno;i++){

             temp.AddElement(obj._elementi1[i],obj._elementi2[i]);

         }

 

         return temp;

     }*/

     /*

     TKolekcija<T1,T2> &operator+(TKolekcija<T1, T2>&obj){

         TKolekcija<T1,T2> temp;

 

 

         temp.AddElement(_elementi1[0],_elementi2[0]);

 

         for(int i=0;*_trenutno;i++){

             temp.AddElement(_elementi1[i],_elementi2[i]);

         }

         for(int i=0;i<*obj._trenutno;i++){

             temp.AddElement(obj._elementi1[i],obj._elementi2[i]);

         }

 

         return temp;

     }*/

     /*

     int getTrenutno(){

         return *_trenutno;

     }

     int getMax(){

         return *_max;

     }

     T1 &getElementi1(int i){

         return _elementi1[i];

     }

     T2 &getElementi2(int i){

         return _elementi2[i];

     }

 

 

   TKolekcija<T1, T2>& operator+(TKolekcija<T1, T2>& kol){

 

       TKolekcija<T1, T2> temp;

 

             *temp._trenutno= this->getTrenutno() + kol.getTrenutno();

 

             *temp._max= this->getMax(); + kol.getMax();

 

       for(int i=0;i<this->getTrenutno();i++){

 

           temp._elementi1[i]=this->getElementi1(i);

 

           temp._elementi2[i]=this->getElementi2(i);

 

       }

 

       for(int i=0;i<kol.getTrenutno();i++){

 

           temp.getElementi1(i)=kol.getElementi1(i);

 

           temp.getElementi2(i)=kol.getElementi2(i);

 

       }

 

 

       return temp;

 

    }*/

 

 

     friend ostream &operator<<(ostream &COUT,TKolekcija<T1,T2>&obj){

         COUT<<"\n\n+Ispis TKoelekcij-a";

         COUT<<"\n_trenutno: "<<*obj._trenutno;

         COUT<<"\n_max: "<<*obj._max;

         COUT<<"\nIspis elemenata:";

         for(int i=0;i<*obj._trenutno;i++)

             COUT<<"\nelement1: "<<obj._elementi1[i]<<" element2: "<<obj._elementi2[i];

 

         return COUT;

     }

};

 

void main(){

     //--TKolekcija klasa

     TKolekcija<int,int>k1;

     cout<<k1;

 

     int a=1,

         b=2,

         c=3,

         d=4,

         e=5,

         f=6;

 

     k1.AddElement(a,b);

     k1.AddElement(c,d);

     k1.AddElement(e,f);

     k1.AddElement(d,c);

 

     cout<<k1;

 

     //remove element

     if(k1.RemoveElement(c,f))

         cout<<"\nElement je uspjesno uklonjen";

     else

         cout<<"\nGreska.Trazeni elementi ne postoje u kolekciji!";

 

     if(k1.RemoveElement(e,f))

         cout<<"\nElement je uspjesno uklonjen";

     else

         cout<<"\nGreska.Trazeni elementi ne postoje u kolekciji!";

 

     cout<<k1;

 

     //operator+

     /*

     TKolekcija<int,int>k2;

     k2.AddElement(c,a);

     k2.AddElement(b,d);

     k2.AddElement(f,b);

     k2.AddElement(e,d);

 

     cout<<"\n\nk1+k2";

 

     cout<<k1+k2;

     */

 

     cout<<endl;

     system("pause");

}

Poruka je uređivana zadnji put čet 29.3.2012 13:17 (dexter2).
 
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

Ovako na prvi pogled... povratna vrijednost operatorske funkcije + je postavljena kao referenca. Lokalne reference (temp) ne možeš vraćati iz funkcije jer je rezultat nepoznat (objekt se uništi sa Stoga nakon poziva funkcije).

Moj PC  
0 0 hvala 1
12 godina
neaktivan
offline
Programiranje u C++-u - pitanja i odgovori

Evo otkomentarisao sam prvu verziju operatora, ispravio malo greske, i obrisao referencu. 

 

Sada mi javlja gresku kod funkcije "AddElement", onaj dio "_elementi2[*_trenutno]=e2". 

 

Javlja mi u runtime-u, zuti usklicnik :D, "Access violation writing location 0x0003a6000."

 

To bi trebalo znaciti da je opet neki problem sa pokazivacem, odnosno adresom.

 

 

http://pastebin.com/zEJyHs1X

Poruka je uređivana zadnji put čet 29.3.2012 13:37 (dexter2).
 
0 0 hvala 0
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice