Znaci radi se o samsungu galaxy s 5 mini, kupljen je sredinom 7 mjeseca, i nakon nepunih mjesec dana koristenja krepao je mikrofon, mobitel sam uredno reklamiro, trebalo im je 15 dana da ga posalju na servis poprave i vrate nazad.
Sa servisa su u opisu stavili kako su promjenili pola mobitela (mozes mislit, zalemili mikrofon i sve djelove koje su stavili uzeli sebi u privatne svrhe)...
Medjutim dogodilo se sljedece, nije proslo ni pola godine od toga mikrofon je opet riknuo...
Otisao sam na prodajno mjesto, reklamiro opet uredjaj, naveo sam im da je vec zbog istog kvara bio reklamiran i popravljan i da inzistiram na novom uredjaju, djelatnica je tako napisala u opis i rekla da ce poslat na servis... Kao servis odobrava novi uredjaj, aj dobro
Zovem danas servis, mobitel jos nije stigao nije ni bitno, al opisao sam tako situaciju djelatnici u servisu i rekla je da ce oni kontaktirat samsung i zatrazit od njih da odobre novi uredjaj,
Znaci tele2 prebaci lopticu na servis, a servis prebacuje lopticu na samsung... standardna prica, al zanima me ko je tocno odogovoran za reklamaciju? kome se obratiti? premda sam ja mobitel uzeo u tele2 ja nemam nikakve veze sa samsungom...
Tako da sam odlucio sutra kad mobitel dodje u servis ponovno nazvat i rec im da bez obzira na ishod samsungove odluke ja zelim novi uredjaj, jer radi se o uredjaju na kojem se 2 puta javlja isti kvar u nepunih 8 mjeseci, sto je realno gledajuci neispravan uredjaj koji mi je prodao tele2,
I jos jedno pitanje za kraj, ukoliko mi odluce odbit zahtjev za novim uredjajem, mogu li ja zaprijetit da cu prekinut ugovor snjima, to jest ne podizat mobitel al prestat placat pretplatu... u slucaju tuzbe, jesam li pravno u pravu?