Kupio sam bio plocu Asus Rampage IV Extreme putem MSAN-a kao zastupnika pred dvije i nesto godina. Ta ploca mi je dosla kao zamjena za P97XDeluxe koji je bio DOA (uz nadoplatu naravno). Od pocetka problemi s plocom (smrzavanje kompa i slicno). Cak sam kupio drugi RAM uz upute od samog Asusa i onda su problemi nestali na neko vrijeme. Medjutim, nije bilo do RAM-a, vec ploce. Iznimno komplicirano je bilo uopce izolirati da je problem u ploci. Tek nakon zamjene vise manke svih dijelova sam utvrdio da je problem ploca.
Vracam plocu u MSAn, koji tvrdi da je garancija dvije godine na ploce, a ne tri kako tvrdi Asus i nece zamijeniti plocu. Game Over, jel.
Upitom direktno u Asus, dobijem slijedeci odgovor:
Postovani,
znamo za takvo ponasanje kompanije MSAN ali nemamo nacin da uticemo.
Pokusajte da ostvarite svoja prava preko udruge za zastitu potrosaca.
Sa postovanjem
ASUS West Balkans – Service department