Google unaprijedio pretraživanja u Kartama uz umjetnu inteligenciju

Google dodaje nova ažuriranja za Karte, uključujući nekoliko značajki koje pokreće umjetna inteligencija, a sve kako bi se korisnicima olakšalo pretraživanje, istraživanje novih mjesta i dolazak do odredišta

Tomislav Stanković petak, 27. listopada 2023. u 09:15
📷 Image: Google
Image: Google

Google je najavio niz novih značajki koje pokreće umjetna inteligencija, poput bolje navigacije, jasnijih uputa za vožnju i bolje organiziranih rezultata pretraživanja, čiji je cilj poboljšati iskustvo korisnika.

Google tvrdi kako želi da ljudi Karte koriste za otkrivanje novih mjesta ili iskustava, a način na koji to planira dobiti korisnike bi mogao podsjetiti na Google Pretraživanje, prenosi The Verge.

Jedan od načina na koji se koristi umjetna inteligencija kako bi Google Karte bile sličnije Pretraživanju je analiziranje fotografija koje su prenijeli korisnici. Korisnici će moći upisivati specifična pitanja u Karte, kao što to čine s Pretraživanjem, te dobiti popis rezultata za obližnje lokacije ili tvrtke koje odgovaraju upitu temeljem analize korisničkih fotografija u stvarnom vremenu.

Npr. kada korisnik upiše 'animal latte art', prikazat će mu se rezultati fotografija onoga što pretražuje. Ti rezultati temelje se na analizi fotografija koje korisnici dijele na Google Kartama, a na taj način Google želi olakšati otkrivanje novih mjesta koja imaju ono što korisnik traži. U navedenom primjeru, nakon što je korisnik pretražio 'animal latte art', moći će kliknuti na ponuđene slike kako bi dobio više informacija o kafiću koji to nudi.

Još jedna novost je mogućnost pretraživanja temeljem upita 'Što raditi' u nekom gradu. Temeljem toga korisniku će se prikazati prijedlozi koji karakteriziraju određeno mjesto za koje se pretražuje, a klikom na sliku moći će saznati više o prijedlogu kako bi posjetio neku znamenitost ili ga spremio na popis za kasnije.  

Najavljena ažuriranja s novim načinom pretraživanja u Kartama bit će dostupno u narednim danima u Francuskoj, Njemačkoj, Japanu, UK i SAD-u, a Google ga zatim planira proširiti na ostale zemlje.