sta je jtd i mjt isti kurac, osim ekologije?
dakle punto 2, gp, evo...sve isto? stilo? 156, 159 (16v?) i tako dalje?
razlika je koliko puta ubrizga goriva tokom ciklusa
sta je jtd i mjt isti kurac, osim ekologije?
dakle punto 2, gp, evo...sve isto? stilo? 156, 159 (16v?) i tako dalje?
razlika je koliko puta ubrizga goriva tokom ciklusa
Pitanjce.
Punto 1 1.1, kada se da puni gas, zaglavi sajla gasa. Kako to srediti? Ne zaglavi papučica nego baš sajla pod haubom.
Pa nemoj onda dati puni gas. Dođe ti kao limiter da ne ideš brzo
Šalu na stranu, pogledaj taj dio, jel sajla ok, moguće da je i do dijela kojeg sajla otvara i zatvara. Jel ti gas težak? Možda sajlu treba podmazat/zamijenit?
Mislim da se više svodi na lični ukus. Ja bi lično odabrao sivog diesela zato što nebi mogao točiti u bencinca, a inače crni benzinac ima puno više prednosti nego sivi dizelaš. Crni ima bolju opremu (puno ljepši i bolji volan, sjedišta, čini mi se da ima i sočiva na kratkom svjetlu), ima xdrive, ljepše felge, po meni ljepšu boju.
Prednosti sivog: diesel, manuelni mjenjač, malo novije godište, malo manja kilometraža.
Ako možeš točiti u benzinca po meni je on bolji.
Po meni niti jedan jer sam 99% siguran da oba dva imaju dosta skrivenih troškova i da te čeka puno ulaganja nakon što kupiš, drugo je ako je auto od nekog prijatelja ili poznanika pa znaš da se brinuo o njemu i redovno servisirao
Mislim da se više svodi na lični ukus. Ja bi lično odabrao sivog diesela zato što nebi mogao točiti u bencinca, a inače crni benzinac ima puno više prednosti nego sivi dizelaš. Crni ima bolju opremu (puno ljepši i bolji volan, sjedišta, čini mi se da ima i sočiva na kratkom svjetlu), ima xdrive, ljepše felge, po meni ljepšu boju.
Prednosti sivog: diesel, manuelni mjenjač, malo novije godište, malo manja kilometraža.
Ako možeš točiti u benzinca po meni je on bolji.
Nije ovaj crni 330Xi automatic,ima ručni mjenjač nego se automatic valjda odnosi da ima automatski 4x4 (xdrive) da se ne ručno paliti.Jer vidim sam slike iz unutra i ručni je mjenjač
Točenje u njega je malo problem,jer to guta 10L,ali ja ne radim 500km mjesečno tako da s 500kn da pređem 500km nije loše,jer bi s 320d dizel mogao kakvih 750-800km sa 500kn.Jer sumnjam da čak i taj 320d dizel troši 5L,prije da će biti oko 7L.Ako je netko imao e46 320D pa da zna potrošnju otprilike
Tih godinu dana manje godište i 27tkm mi ne znače previše,jer ti motori mogu puno km preći.Od kolege brat ima e39 525d s 520tkm i ide bez problema,a i vidim po njuškalu E46 i benzinskih i dizelskih na prodaju s 400tkm+
Po meni niti jedan jer sam 99% siguran da oba dva imaju dosta skrivenih troškova i da te čeka puno ulaganja nakon što kupiš, drugo je ako je auto od nekog prijatelja ili poznanika pa znaš da se brinuo o njemu i redovno servisirao
Nije od poznanika,ali realno gledajući svaki auto je trošak.Sad koliko je pitanje,u svakom slučaju bilo koji 15godina star auto da kupiš ne možeš misliti da će biti kao nov,to je ipak 15godina i 250-300tkm
A koji god da kupim,kupujem za idućih godinu dana
Ja nebi niti jedan. Kod e46 ti xdrive ne treba. A sto se tice opreme gledaj da bar ima xenon, komande na volanu(trokraki) 4 el. podizaca i pomogucnosti siber. Od motora gledaj 2.0d, 3.0d i 3.0i. I neka bude redizajn, odnosno >>2002. Kod bmw-a gledaj aute koji su odrzavani(skuplji) i sa sto vise opreme jer ce ti se to kasnije isplatit, brze ces ga prodat a i tebi ce bit ljepse.
sta je jtd i mjt isti kurac, osim ekologije?
dakle punto 2, gp, evo...sve isto? stilo? 156, 159 (16v?) i tako dalje?
EVOO MEE hahah
Otvarao sam forum ovih dana ali uvijek na mobitelu. Doma bih došao samo prespavati.
1.9 je "the engine". Kao što i drugi pišu, nepoderiv. 16v ima problema sa klapnama. Treba ih ukloniti prije nego naprave nereda.
JTD (unijet) e 8v a Mjet ili JTDm (multijet) je 16v. Ima i Mjet2.
Ma kako multijet 16v, kad je ovo multijet 8v?
Znas li mozda kakve probleme ima taj 8v? Citao sam nesto debimetro, a kako sam skuzio nesto oko maf senzora...
Nije ovaj crni 330Xi automatic,ima ručni mjenjač nego se automatic valjda odnosi da ima automatski 4x4 (xdrive) da se ne ručno paliti.Jer vidim sam slike iz unutra i ručni je mjenjač
Točenje u njega je malo problem,jer to guta 10L,ali ja ne radim 500km mjesečno tako da s 500kn da pređem 500km nije loše,jer bi s 320d dizel mogao kakvih 750-800km sa 500kn.Jer sumnjam da čak i taj 320d dizel troši 5L,prije da će biti oko 7L.Ako je netko imao e46 320D pa da zna potrošnju otprilike
Tih godinu dana manje godište i 27tkm mi ne znače previše,jer ti motori mogu puno km preći.Od kolege brat ima e39 525d s 520tkm i ide bez problema,a i vidim po njuškalu E46 i benzinskih i dizelskih na prodaju s 400tkm+
Ne vidim dobro od volana, a onako ne mogu prepoznati da li je manual ili automatik jer ne znam kako izgleda ona okolica oko ručice mjenjača u jednog a kako u drugog, a i ne vidi se papučica kvačila/spojke pa sam mislio da je automatik. Ako je manual onda je to prednost manje za sivog dizelaša jer su tu isti, a ako ne prelaziš puno km i nije ti problem veća potrošnja onda crni benzinac. Jedino preostaje registracija, ne znam kolika je razlika u cijeni registracije, ako nije baš prevelika onda kupi crnog jer je puno bogatiji sa opremom i lakše ćeš ga kasnije prodati, a i tebi će biti bolje i udobnije nego sa sivim, a tu je i malo niža cijena.
Ljetni setup 195 50 15.
Još bi samo zadnje dve gume trebo uzet nove i to je to.
Prednje su jebene drze cestu ko lude 😉( dunlop blue response) stare su dve god al su malo vozene, a zadnje su mi neke stare yokohama al mogu izdržat još ovo ljeto
Nemrem slike okrenut nažalost
Pozdrav, izvinite sto se ovako ubacujem ali zanima me da li se u Audija 2011 A4 moze ugraditi prekidac za auto svijetla. Naime imam onaj obicni i zanima me da li se da naknadno ugraditi sa senzorom da kad udjem u tunel da se sama upale i kad izadjem da se sama ugade. Hvala lp
Koji je uopce smisao gasenja svjetla?
Po meni je najbolje kako volvo radi, svjetla tvornicki stalno upaljena i to je to.
Pozdrav, izvinite sto se ovako ubacujem ali zanima me da li se u Audija 2011 A4 moze ugraditi prekidac za auto svijetla. Naime imam onaj obicni i zanima me da li se da naknadno ugraditi sa senzorom da kad udjem u tunel da se sama upale i kad izadjem da se sama ugade. Hvala lp
A senzor u retrovizoru?
Može se sve, treba samo love.
Meni je osobno taj auto mod bezveze. Imam dnevna i stalno sam uočljiv, a imam ruke i oči da znam kad mi trebaju kratka jer ja ne vidim.
Rađe ugradi automatske brisače ako nemaš, to je zapravo korisno.
Može se sve, treba samo love.
Meni je osobno taj auto mod bezveze. Imam dnevna i stalno sam uočljiv, a imam ruke i oči da znam kad mi trebaju kratka jer ja ne vidim.
Rađe ugradi automatske brisače ako nemaš, to je zapravo korisno.
Da, zato jer ne primjetis kad ne vidis zbog kise.
I ta dnevna svjetla su glupost, treba staviti kratka stalno i to je to.
Ne nego zato da ti brisači rade onoliko brzo koliko trebaju, a ne da nikako ne možeš naći taman poziciju.
Vrlo često kada vozim auto bez automatskih brisača ne mogu naći poziciju između intervalnog i konstantnog brisanja. I kada imaju ono fino namještanje i po tome treba stalno drkati.
A dnevna se po danu vide bolje nego kratka, pogotovo ako imaš xenon ili led, zna se potrefiti da se to uopće ne vidi.
Kako upasti na auto-professionals.co.uk ili .org?
Bio i ja danas na auto show-u, je gužva, al nije pretjerano, sjedio sam u hyundaiu i30n, jako dobre siceve ima, ko poluškoljke, jedino mi nikako ne paše rikverc na mjenjaču pored prve brzine, jako su blizu jedna drugoj, pa nikako nisam mogao skužit jesam ubacio u rikverc ili u prvu, ne sviđa mi se to nikako, kad trebaš brzo krenut na semaforu i ubacit u prvu, trebaš gađat prvu brzinu, umjesto da samo povućeš skroz lijevo i naprijed...
Sjedil sam u suzuki swiftu sport, isto jako dobra sjedala ima, vrhunski podupiru bočne strane, mjenjać je precizniji od prethodnika i da se brzo šaltat sa sigurnosti, volan presvućen umjetnom kožom, ma vrhunski, šteta samo šta je turbak, da nije nastavio japansku tradiciju atmosferskih zvrkova...
Htio sam isprobati i seat leon-a cupru, al nikako na red doć, ljudi kad uđu, ne izlaze satima, samo tipkaju po konzoli, nek odu na suvozaćevo mjesto, pa nek tipkaju kolko ih volja, totalno bezveze, na fauve odjelu ne moram ni govorit, začudo gužva, jedva sam došao na red da sjednem u vw up gti, mogu reć da je mjenjač isto dost dobar, da se glatko, precizno i sa sigurnosti šaltat, al sjedala nisu neko veselje, a ni položaj sjedenja, lakat lijeve ruke se baš ne da naslonit nigdje, pa oni koji voze ko ja sa lijevom rukom, moraju ruku cijelo vrijeme u "zraku" držat, do golfa gti i r modela mi se nije dalo čekati, htio sam probati megane rs i subaru iprezu wrx, al su ih zaključali, također na ford focus-a rs nikako na red doć da se sjednem, okupili se ljudi ko penzići na akciju naranča u kauflandu, dođe otac i sin, otac se sjedne na vozačevo mjesto, sin iza njega, a stražnja stakla su zatamnjena i dođe posjetitelj, mislio isto uć u fokiaja, skuži lik sjedi, otvara stražnja vrata i iznenadi se kad ugleda klinca iza, samo se zbedirao i okrenuo, auto pun ko zetov tramvaj u 7 ujutro...
Uspio sam se sjesti u subaru xv, to je ko neki mini suv, mogu reć da je jako dobar, iznenađujuće carbonske letvice na vratima ima, volan presvućen umjetnom kožom sa debljim koncem koji opće ne izgleda loše, jedino su bočne oplate isto visoke, pa nemam di naslonit lakat, te je automatik, pa nisam mogao isprobati mjenjač, sjedala ne podupiru previše, al to je i očekivano, mekša su i ugodnija za putovanja, ne za guštanje i utrke.
Šteta da honde nije bilo na izlaganju, jer bi u civic-a type r rado sijeo
Bio sam sa frendom, mislili se otić malo zajebavat na kartingu, al veli nam teta na šalteru da je popunjen raspored i da je slobodno tek u 18, a mi bili u 16 na kartingu, reko nebumo dva sata čekali da se 10min vozimo...
Kod kartinga su ljudi privatne aute izlagali, ko mini meet, turirali opele, prvo omega, pa kadet sa swapanim motorima, pa lik u twingu mk1 počeo turirat, isto mi se čini da je swapan motor i napravi glupost, odma poslje turiraja ugasi motor, zaustavi i protok vode i ulja na kipuć motor, zatim sa druge strane su izloženi šleperi bez prikolica, jedan lik upali šlepera i poćne turirat, drži blokadu, pa pušta, puca mi iz ispuha konstantno, posramio je sve aute preko puta, nakon njega niko više nije turirao
Dnevna svjetla u LED tehnologiji su najbolja stvar. Em se bolje vide od obicnih kratkis svjetala,
em potrosnja baterije je gotovo nula. Dakle i akumulator se stedi, odnosno i sama potrosnja.
Automatska svjetla i automatski brisaci su super. Ali automatska duga svjetla su bullshit,
jer cesto ih automobil ne ukljuci, jer kroz selendru gdje je jedna bandera svakih 50m,
senzor smatra dovoljno da se vozi bez dugih svjetala. Isto tako svaki odbijanac od zgrade/kuce
gdje se odbija od samog stakla - iskljucuje duga svjetla.
Dobar koncept al ne sluzi nicemu. Al automatska svjetla i brisaci su odlicni.
Svjetla koja rade kad ne rade kratka ili pozicija. Bljeste, nemaju reflektor ili lecu, sve s ciljem da budu uocljiva danju. I to im ide, bolje se vide nego kratka, a ne zasljepljuju.
Nova tehnologija nije, LED postoji vec dosta dugo, samo kod vecine automobila
nije dio standardne opreme - osim kod luksuznih automobila zadnjih 5-6g.
Dnevna svjetla postoje bar jedno 10god. u obicnim autima.
S obzirom da su obavezna dnevna svjetla u Švedskoj od 1977. godine, ne bih baš rekao da je to nešto novo...
Nisu bila LED, ali to ja manje bitno.
Sto manje tih pizdarija koje se mogu pokvarit to ti je zivot laksi. Ako nisi u stanju upalit svjetlo u tunelu ili kad padne mrak koji ce ti kur.. auto
I onda krecu price danas su auti skupi, nekad sam mogao kupiti top auto za manje love nego danas neki mali auto.
A onda 5 minuta kasnije krece:
obavezno mora imati tempomat, automatska svjetla, automatsko kocenje, robotsku ruku koja u slucaju probusene gume sama zamjeni kotac...
Pa danasnje karoserije su ljepljenje, biti ce milina kada to popusti. Ahaha