Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.114
- |
- čitano: 13.251.240
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Za 539 bi mogao biti dobar,zato i pitam.Dosad sam stavljao Ina super 3,ali nečini mi se nešto predobro.A treba mi neki 10W40 jer to ide
Auto Kreso ima 40% popusta na ulja,ja nedavno uzeo i stiglo za 2 dana.
Biti ce okej ako radis ispod 10k km.
Ovo za HU kao što nine kaže puno bolja je opcija uzet neki od poznatih marki nego neki no-name.
Ja u štore 502 lijevam total quartz, ina kad se zagrije padne mi pritisak ulja ,dok na totalu ne.
Baš sam nekidan promjenio, otišla membrana na ac pumpi i ušao dizel u karter i sve lijepo oprao, sad jedva vidim razinu ulja koliko je čisto.
Na ulju se ne stedi.
Meni je prosle godine u petom mjesecu ac pumpa na 539 isto osla i oslo ulje u karter
Pa sam stavio super 5,prije toga 3 bilo
Ali ne cini mi se nesto prekvalitetno to INA ulje
Pritisak na 4bara dok se ne zagrije na radnu temp,pa ako orem bude oko 2,5 u prvoj i 2 u drugoj brzini
Pa sam mislio kad buden mjenjao ulje probati neko drugo
Ovo ina 5 je 200-220kn 10L,a 7 ide u 539
Pa sam mislio probati zo 10w40 lotos
Jbt ja mislio da prica o BMW petici, kad ono o traktoru, nisam ni primijetio .
Jbt ja mislio da prica o BMW petici, kad ono o traktoru, nisam ni primijetio .
U bemburu samo Castrol,u mom slučaju Titanium FST 5W30 i deri
Mjenjao danas ulje i filter ulja u e90 i ispalo me ravno 100 kn vise nego na g5 2.0 tdi. Ulje u oba su bila Castrol Titanium. Pa ti vozi bmw
Količina ulja ista?
Ako imas 4zyl onda ide jedno 6?ako je dizel
Znam da u frendov E60 530d ide 8L
A moj benzinski šestak 6,5L
5.2 u speckama pise da ide, pa je tak nekak
Oko 600-800kn ako je ZF, neki drugi proizvodac bude jeftinije.
Jedan
Stari našao za 200 kuna par. Znači neko sranje je u pitanju onda.
Jel pod jedan spada i opruga ili samo šok?
To je neki srot, amortizer od ZF(TRW, Lemforder, Sachs) tesko da bude ispod 400kn bez opruge.
Stari našao za 200 kuna par. Znači neko sranje je u pitanju onda.
Jel pod jedan spada i opruga ili samo šok?
Bez opruge.
Kakvi su turbo benzinci po pitanju kratkih relacija? Kako turbina podnosi takav tip vožnje?
406 mi više nema nekog smisla. Em mi je veliko auto, em je dizel, iako je auto odličan, nema mi smisla kada uglavnom pravim relacije od par kilometara i gasim. Ok, ima otvorene, ali uglavnom su te kraće relacije.
Gledam nešto manje, coupe ili hatchback, benzinac, 90-100ak kW.
Fiesta ST mi je zapela za oko, nekakav Swift sport ili nešto u tom stilu. Alfu GT bi sutra uzeo da ima neki normalan benzinac.
Ali zanimljiv mi je i Bravo 1.4 T-jet 150ks, ima li netko iskustva iz prve ruke?
Pa danas svi proizvodjaci nude male benzince sa turbinom,
Fordov EcoBoost 1l tri cilindra je najbolji primjer,
nepoderiv mali motor, do 250.000km samo redovna odrzavanja.
Imao ga na B-Maxu, model sa 125Ks, spricer, nikakve frke.
Voznja i gradska i otvorena, oko 6 do 7l, start-stop funkcija,
tih, miran, osim ako ga bas bas gazis, al tad je i dalje tisi nego sto ocekujes.
Tako da i mali turbo motori rade danas fino u gradskoj voznji,
osim ako ga svaki dan telis ispod 5km - za to ti treba bicikl
ili gradski prijevoz, ne automobil.
Ali zanimljiv mi je i Bravo 1.4 T-jet 150ks, ima li netko iskustva iz prve ruke?
Sve okej s motorima ako je ulje redovito mjenjano. (malo i cesce od redovitog je bonus)
https://www.dasweltauto.hr/detail/1116501982?brand=audi&modelgroup=audi-a5-sportback
Kad bi se vas tu pitalo,šta bi vi prije uzeli,ovaj A5 sa pređenih 30tkm koji je ajmo reći novo auto ili baš ful novi auto ajmo reći nove octavie,nekog citroena,mazde i sl. ( Za iste novce)
Najbolji auto je nov auto. A s obzirom da je to sve VW, razlika je samo u dizajnu, opremi i snazi motora.
No da, ako mogu garantirati kilometre, da je to godisnjak sa 30.000km, i cijena da je 1/3 manja, zasto ne.
A cuj,mislim da je DasWelt autokuca ozbiljna firma,nebi smjeli spustat kilometre,covjek garantira.A opet malo razmisljam da je 180 tisuca kuna ipak nalo puno jer nije s-line ni s oprema.Mislim da je ovo oprema ona "obicna". Mislim da cak nema ni park senzori,nema ni led svjetla,a to danas imaju svi auti te cijene
Probna voznja do svog mehanicara, nek stavi OBD skener i provjeri dali ima kakvih gresaka
i dali su manipulirani kilometri. Da, "Das Auto" i "Porsche Bank" su ozbiljne firme,
zato nisu lagale o ispusnim plinovima, jer oni nikad ne lazu, ozbiljni su.
Pa danas svi proizvodjaci nude male benzince sa turbinom,
Fordov EcoBoost 1l tri cilindra je najbolji primjer,
nepoderiv mali motor, do 250.000km samo redovna odrzavanja.
Imao ga na B-Maxu, model sa 125Ks, spricer, nikakve frke.
Voznja i gradska i otvorena, oko 6 do 7l, start-stop funkcija,
tih, miran, osim ako ga bas bas gazis, al tad je i dalje tisi nego sto ocekujes.
Tako da i mali turbo motori rade danas fino u gradskoj voznji,
osim ako ga svaki dan telis ispod 5km - za to ti treba bicikl
ili gradski prijevoz, ne automobil.
A ako nemas gradski prijevoz u svom selu a ne zelis po kisi, vjetru i snijegu na posao svaki dan?