Evo sta kaze Stevo po tom pitanju, reko bi da je mjerodavniji od svih nas:
u glavnom, dlss je izvrsna tehnologija koja ce pomoci i starim i novim karticama gotovo pa podjednako. prema tome, sa i bez dlss-a 3080 i nije neki napredak (u arh) u odnosu na 2080ti.
čekaj malo, izvlačiš iz konteksta
isto tako je prije te rečenice naveo ovo:
DLSS / Ray Tracing
We plan to follow up with a more detailed analysis of DLSS and ray tracing on Ampere on a dedicated article, but for the time being, here’s a quick look at both in Wolfenstein Youngblood
znači u toj rečenici naveo je 'brzi pogled na rt i dlss perfomanse u wolfensteinu' i onda slijedi ono što si cherrypickao
niti je rekao koja rezolucija, niti koliki je level rt efekata, koje postavke, niti je tu ulazio u neku razrađenu analizu jer je ostavlja za kasnije
i to suprotstavljaš detaljnoj analizi digital foundrya na kojoj se jasno vidi kako raste razlika što je veća rezolucija i što su veći rt detalji - ali to ignorirate, nit pogledat video nećete jer vi znate bolje i jer vam pašu samo odabrani rezultati kako bi mogli srati i dalje
o čemu ti zapravo pričaš i što je točno tu stevo rekao da pobije onaj test o kojem smo pričali?
nit je stevo decidirano rekao nešto, nego da će to analizirati detaljnije, a bogme nije niti onaj iz digital foundrya zaključio ultimativno da je to to, nego je dodao da ćemo vidjeti kako će se razvijati situacija sa cyberpunkom i drugim igrama, razvojem drivera i sve ono što bi moglo utjecati na rezultat
jedino par likova ovdje uporno siluje zaključke da je ampere pušiona, nema tu vidjet ćemo, možda su driveri nerazvijeni, možda je nova arhitektura, možda i igara još ima malo i nije taj rt i dlss još pošteno primijenjen...
ne, kod vas postoji samo zaključak - fail i gotovo, nikakav argument kod vas ne pali, ništa ne priznajete, trolanje na najjače i prejebavanje bez granica
čemu jebote, pa jel nismo ovdje radi tehnologije i hardvera, a ne radi balavog prepucavanja čija je američka kompanija 'jači tata' od one druge