Inače je proizvodnja fosilnih goriva etična i ne utječe na okoliš...
Amnesty International izaziva proizvođače: proizve
- poruka: 16
- |
- čitano: 4.791
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ko o čemu nego kurva o poštenju.
Bome su ih bas jako izazvali. Ja sam se isto sav uznemirio
Nevjerojatno je koliko u današnjem politički korektnom vremenu ima ovakvih social justice warriora. Lijepo zasjednu na njihovu moralnu uzvisinu i dociraju drugima "kako bi trebalo raditi".
Dragi Amnesty International, najbolje bi bilo da VI proizvedete etične auto baterije. Jer ako ih bilo tko drugi pokuša proizvesti, sigurno neće biti dovoljno etičan da se približi vašim standardima.
meni od baterija treba samo akumulator za pokretanje i malo za farove/klimu.
Nek amnesty international povede primjerom.
AI s ovakvim priopcenjem dize svijest (onima koji su nesvjesni problema, a glupih/neiformiranih ljudi ima svugdje jako puno), jer su zvucno ime u svijetu, pa to nije lose. Bar nesto.
Nije ovdje toliko problem AI-a koliko toga da se proizvođači el. automobila (i drugih uređaja na baterije) u posljednje vrijeme izrazito kite brigom za okoliš i, još bljutavije, nekakvim moralnim obavezama za čovječanstvo. A sve je to uobičajen marketinški spin. Sve njih boli ona stvar što će biti s okolišem ili ikakvim drugim dalekim posljedicama vlastitog djelovanja - bitno je samo da li je i koliko vrijednost dionice porasla. U slučaju ovog širokog promicanja el. energije, korporacijama je isključivi interes mogu li povećati svoje profitne margine tako da igraju na osjećaje mase zabrinute radi okoliša i pri tome uberu izdašne javne poticaje. A što se tiče brendiranja, ipak se bolje prodaje stvar okružena najzelenijim lišćem (čak i sam proizvod nazovu "list" - tipa Nissan Leaf) nego recimo nesretnim i prljavim licima djece koja rade u rudnicima (tipa Tesla CLE - Child Labor Edition). Ovaj sustav sigurno bi bio već dugo vremena u ropotarnici povijesti da se stvari u njemu nazivaju pravim imenom.
A što se tiče Amnesty Internationala - na njih ne treba trošiti puno riječi. Oni moraju tu i tamo napisati koji proglas da opravdaju svoje postojanje i donacije koje primaju i tako da slobodno nastave s aktivnostima privodnog popravljanja sustava uz parolu "vuk sit, a koze na broju".
A sto jednostavno ne naprave zamjenjive baterije?
Znaci dogovore neki standard baterija koje su izmjenjive , i fino kad ti je auto na 20%, stanes na benzu, zamjenis bat, platis i picis dalje..
Tako da su oni svi u win win situaciji, osim nas kupaca,..
Manje pljugat, više čitat. O tome se naveliko pričalo i ima preko nekoliko problema:
- smještaj baterija - poželjno je da su u dnu vozila zbog centra mase, što otežava izmjenu
- mehanička čvrstoća - baterija mora biti zaštićena, a automobil mora biti čvrst - ako su ugrađene, oba uvjeta može zuadovoljiti ista konstrukcija, a ako su izmjenjive, imaš dodatno povećanje mase
- električna konekcija i hlađenje - radi se o velikim strujama, a baterije se hlade tekućinom, što komplicira izmjenu jer su potrebni i konektori za tekućinu i za struju, s tim da ovi za struju imaju velike zahtjeve po pitanju mehaničkih i električnih svojstava
- amortizacija baterija - što ako puniš kući, kako regulirati više različitih firmi koje nude uslugu, što s putovanjima u drugu državu
- punjenje - ako bi se punile off-site, imaš problem transporta, a ako bi se punile on-site, opet moraš imati jednak kapacitet punjenja
- ...
baterija, baterija
energija najmilija.
samo gurnem do balčaka,
a mašina tika-taka.
šaka litija,
vreća lima,
polimeri, elektrode,
u utor se to ubode.
ča je energija,
vengo baterija.
aummmmmm ...
eo, ja sam baterijofil. upravo su baterije razlog zbog kojega električni auti neće zaživjeti u masama još duuuuuugo desetljeća. prijelaz na struju je evolucijski proces i mora imati (hibridnu?) međufazu. da se narod navikne, prihvati, promijeni mentalni sklop. forsiranje invalidskih kolica s kabinom, infotainmentima i autopilotima je lijep egzemplar marketinškog idiotizma trčanja pred rudo. prave zeca, a ražanj u šumi. slobodno si označite ovaj post kao proročanski: fosilna goriva neće nikamo još barem 100-200 godina (ako i onda). to je poput žalovanja. proces. to traje. a baterije još nisu ni u povojima. a i ne ubiše se ljudi baš da osmisle bolje (iako pretpostavke postoje).