To bi mogao biti pametan potez, shorteri mu trenutno rade o glavi...
Elon Musk kani privatizirati Teslu otkupom dionica
- poruka: 23
- |
- čitano: 6.008
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ako je pozadina (kako je navedeno) njegova frustriranost stalnim financijskim izvještajima, takav potez mu daje slobodu prodavanja magle daljnjim investitorima ili slobodu donošenja rizičnih kockarskih odluka. Možda na kraju i ispadne genije. Jer veliki uspjeh je moguć samo izlaskom iz šablone.
Ako je pozadina (kako je navedeno) njegova frustriranost stalnim financijskim izvještajima, takav potez mu daje slobodu prodavanja magle daljnjim investitorima ili slobodu donošenja rizičnih kockarskih odluka. Možda na kraju i ispadne genije. Jer veliki uspjeh je moguć samo izlaskom iz šablone.
Na stranu njegova sklonost grandioznim izjavama i ostalom, realno obveza kvartalnog izvještavanja i poštimavanja rezultata nije dobra za dugoročno zdravlje bilo koje kompanije.. Tko želi razmišljati o poziciji kompanije 10 godina unaprijed ako mu je mandat 4-5 godina, a plaća vezana za trenutne rezultate? Isto tako, dok je kompanija u eksponencijalnom rastu i bez novca kojeg mora posuđivati da ostvari dugoročne ciljeve, shorteri mogu napasti takvu kompaniju i uništiti je širenjem loših vijesti.
Cinjenica je da Tesla za sad ne ispunjava obecanja i ovo bi mogao biti manevar prema vise "kreativne" slobode. Na kraju ce se vidjeti hoce li izaci sa stitom ili na stitu.
Za sad nisam siguran...
I meni se cini da su im dopizdili shorteri koji pokusavaju spustiti cijenu sirenjem losih spekulativnih vijesti - cudno da nije pala i neka tuzba s obzirom da su neki javno razotkriveni i da sve ima javni trag (i njihovi clanci na netu i njihova trgovanja dionicama).
Nije toliko problem sto su iritantni nego sto tjeraju investitore koje Tesla ocajnicki treba ako zeli ostvariti dugorocne planove.
Cinjenica je da Tesla za sad ne ispunjava obecanja i ovo bi mogao biti manevar prema vise "kreativne" slobode. Na kraju ce se vidjeti hoce li izaci sa stitom ili na stitu.
Za sad nisam siguran...
Ovakve objave su utužive i kažnjive kao manipulacija tržištem, morao bi biti potpuni retard da to napravi. Nikad se ne zna, doduše, u zadnje vrijeme je malo čudan. U prvoj objavi je napisao da su sredstva osigurana tako će sigurno biti tužbi nezadovoljnih dioničara. Ako tijekom postupka ne bude mogao priložiti dokaze, korespondenciju kojom može to dokazati, nadrapat će i on i Tesla, to je sigurno kao što je zalazak Sunca večeras.
Cinjenica je da Tesla za sad ne ispunjava obecanja i ovo bi mogao biti manevar prema vise "kreativne" slobode. Na kraju ce se vidjeti hoce li izaci sa stitom ili na stitu.
Za sad nisam siguran...
Ovakve objave su utužive i kažnjive kao manipulacija tržištem, morao bi biti potpuni retard da to napravi. Nikad se ne zna, doduše, u zadnje vrijeme je malo čudan. U prvoj objavi je napisao da su sredstva osigurana tako će sigurno biti tužbi nezadovoljnih dioničara. Ako tijekom postupka ne bude mogao priložiti dokaze, korespondenciju kojom može to dokazati, nadrapat će i on i Tesla, to je sigurno kao što je zalazak Sunca večeras.
S obzirom da je izjavio da "razmatra" otkup, nije tesko stvoriti pisani trag prije takve izjave. U svakom slucaju, izazvao je poprilicno lijep skok vrijednosti dionica.
Ovo mu samo omogucava jednostavniji put da postane Enron Musk.
Izgubio sam vjeru u tog covjeka vec davno...a cim je roknuo taj tweet, ova vijest se prestala shareati jer su se svi fokusirali na dionicu (ciji je trade haltan nakon 10% upsidea u par sati):
420$ po dionici je suludo. Jos cu ostavit par dionica, cisto me zanima hoce li se ovo desit, jer bi ispao besplatni premium od 50-60$ po dionici...
Ovime bi Tesla bila vrijednija od Volkswagena (grupe).
Izgubio sam vjeru u tog covjeka vec davno...a cim je roknuo taj tweet, ova vijest se prestala shareati jer su se svi fokusirali na dionicu (ciji je trade haltan nakon 10% upsidea u par sati):
https://www.businessinsider.com/tesla-model-3-model-s-fail-automatic-braking-system-stress-test-iihs-2018-8
Tipično za Teslu, kad imaš vrlo pohvalan test, netko to izokrene na tešku negativu. Recimo samo da Tesla ništa nije falio - odradio je točno onako kako je dizajniran. Automatsko kočenje na Teslama ne zaustavlja vozilo u potpunosti već samo smanjuje brzinu kada je sudar neizbježan i "viče" na vozača da se primi posla. Isto tako, dodirne li vozač bilo koju papučicu, ako npr. procijeni da naglim skretanjem i dodavanjem gasa može izbjeći sudar - Tesla će mu to i omogućiti za razliku od nekih drugih marki koje će te zakucati u šoferšajbu i bok. Kod automatskog kočenja je najranije od svih reagirao pa i kada je kočio bezveze na sjene, odradio je to lagano i kratko nikoga ne ugrožavajući. Ako je uključen prometa svjestan tempomat (TACC), onda će stati ako stane vozilo ispred njega pa i reagirati na zaustavljena vozila u znatno većem broju slučajeva nego konkurencija iz ovog testa. A ništa ne komentiraš test line assista koji je gotovo perfektan za razliku od konkurencije koja je ispala apsolutno SMIJEŠNA. I da slučajno netko ne kaže kako je to glupost, u Americi je 20 posto poginulih posljedica prelaska u suprotnu traku ili slijetanja s ceste.
S obzirom da je izjavio da "razmatra" otkup, nije tesko stvoriti pisani trag prije takve izjave. U svakom slucaju, izazvao je poprilicno lijep skok vrijednosti dionica.
Rekao je u istoj poruci i "funding secured". Obzirom da je u pitanju cifra koja može ići do oko 60 milijardi, za to mora postojati debeli pisani trag jer taj novac on nema.
Tipično za Teslu, kad imaš vrlo pohvalan test, netko to izokrene na tešku negativu. Recimo samo da Tesla ništa nije falio - odradio je točno onako kako je dizajniran. Automatsko kočenje na Teslama ne zaustavlja vozilo u potpunosti već samo smanjuje brzinu kada je sudar neizbježan i "viče" na vozača da se primi posla. Isto tako, dodirne li vozač bilo koju papučicu, ako npr. procijeni da naglim skretanjem i dodavanjem gasa može izbjeći sudar - Tesla će mu to i omogućiti za razliku od nekih drugih marki koje će te zakucati u šoferšajbu i bok. Kod automatskog kočenja je najranije od svih reagirao pa i kada je kočio bezveze na sjene, odradio je to lagano i kratko nikoga ne ugrožavajući. Ako je uključen prometa svjestan tempomat (TACC), onda će stati ako stane vozilo ispred njega pa i reagirati na zaustavljena vozila u znatno većem broju slučajeva nego konkurencija iz ovog testa. A ništa ne komentiraš test line assista koji je gotovo perfektan za razliku od konkurencije koja je ispala apsolutno SMIJEŠNA. I da slučajno netko ne kaže kako je to glupost, u Americi je 20 posto poginulih posljedica prelaska u suprotnu traku ili slijetanja s ceste.
Ovom liku treba dati da predaje na fakultetima kolegije "Kako izvrnuti činjenično stanje" i "Kako uvjeriti ljude da ono što su pročitali nije istina nego je istina ono što kaže Elon Musk i ljubitelji Tesle".
Pa ajmo redom kroz tvoj tekst.
Kažeš ima vrlo pohvalan test, al je netko izokrenuo stvar. Kažeš Tesla nije ništa falio, odradio je kako je dizajniran.
Znači, činjenica da su se jedino Tesle ZABILE u prepreku, a svi ostali automobili na testu stali je jako pozitivan test, i onda je netko to odlučio okrenuti na negativu. Jer eto, tako je dizajniran. Pa ako je tako dizajniran Emergency Braking, onda je J*BENO KRIVO dizajniran. Koji će mi k*rac EB u autu onda ako ne radi što treba.
Kažeš, reagirao je najranije, i kočio bezveze na sjene, al eto odradio je to lagano. Opet FAIL. Možeš ti pravdati da je to odradio lagano i možda nije nikog ugrozio(iako je upitno), ali ako koči kad nema potrebe onda je to FAIL.
I onda masovno poentiraš s line assistom kako je perfektan i konkurencija smiješna. A potrošio si rečenice opravdavajući smiješnost Tesle u EBu. Pa sad tvojom logikom pogled na Line assist.
Kao prvo, line assist je to što je, assist. Nije sustav dizajniran za samostalnu vožnju, već je sustav koji vozača upozorava da prelazi preko crte i korigira u određenim vrijednostima. Line assist ne omogućava vožnju bez vozača i bez upravljanja vozilom, pa onda isto tako nije kriv za prelazak linije, već je kriv vozač koji ne održava putanju.
A i o perfektnosti Teslinog line assista smo znali čitat u člancima zajedno s smrtnim posljedicama. Dovoljno da se zaključi kako je "perfektan".
zadnja vijest 2 milijadre saudijci dali ,dionice povucene s marketa
Sto bi bile dionice povucene?
Bio je trade halt, danas trade je normalan.
Cisti securities fraud, nista drugo. Mogao bi on u zatvor kad bi se netko time pozabavio.
Ako drze dionicu iznad 360$ (sto njegovi tweetovi rade), nece morat platit 920 milijuna $ u kreditima na kraju godine jer ce equity biti vrijedniji.
Ovom liku treba dati da predaje na fakultetima kolegije "Kako izvrnuti činjenično stanje" i "Kako uvjeriti ljude da ono što su pročitali nije istina nego je istina ono što kaže Elon Musk i ljubitelji Tesle".
Pa ajmo redom kroz tvoj tekst.
Kažeš ima vrlo pohvalan test, al je netko izokrenuo stvar. Kažeš Tesla nije ništa falio, odradio je kako je dizajniran.
Znači, činjenica da su se jedino Tesle ZABILE u prepreku, a svi ostali automobili na testu stali je jako pozitivan test, i onda je netko to odlučio okrenuti na negativu. Jer eto, tako je dizajniran. Pa ako je tako dizajniran Emergency Braking, onda je J*BENO KRIVO dizajniran. Koji će mi k*rac EB u autu onda ako ne radi što treba.
Kažeš, reagirao je najranije, i kočio bezveze na sjene, al eto odradio je to lagano. Opet FAIL. Možeš ti pravdati da je to odradio lagano i možda nije nikog ugrozio(iako je upitno), ali ako koči kad nema potrebe onda je to FAIL.
I onda masovno poentiraš s line assistom kako je perfektan i konkurencija smiješna. A potrošio si rečenice opravdavajući smiješnost Tesle u EBu. Pa sad tvojom logikom pogled na Line assist.
Kao prvo, line assist je to što je, assist. Nije sustav dizajniran za samostalnu vožnju, već je sustav koji vozača upozorava da prelazi preko crte i korigira u određenim vrijednostima. Line assist ne omogućava vožnju bez vozača i bez upravljanja vozilom, pa onda isto tako nije kriv za prelazak linije, već je kriv vozač koji ne održava putanju.
A i o perfektnosti Teslinog line assista smo znali čitat u člancima zajedno s smrtnim posljedicama. Dovoljno da se zaključi kako je "perfektan".
Tesla je auto za šofere, a ne za brain dead štefice koje namjeste tempomat i odu se šminkat i slati selfije na instagram. Također i ova vijest se prepisuje i linka na zločesti prijepis dok nitko ne linka originalni članak i rezultate testa. Tesla je dizajniran da umanji posljedice sudara, ne da ga izbjegne u ovoj situaciji kada se oslanja isključivo samo na automatsko kočenje. Radi između 10 i 150 km/h i smanjuje brzinu za 40 km/h (25 mph). U ovom fejlanom testu je udario prepreku sa 6 mph, počeo je kočiti 4 sekunde prije udara, smanjio brzinu na 6 mph i nastavio dalje bipkajući i blinkajući šoferu da preuzme kontrolu. Inače ga je IIHS ranije ocijenio kao superior za automatsko kočenje. Ovaj konkretni test koji je odspinan u negativu se zove "Evaluating autonomy", nalazi se ovdje http://www.iihs.org/iihs/news/desktopnews/evaluating-autonomy-iihs-examines-driver-assistance-features-in-road-track-tests
a tesla model 3 ga je prošao, kako bi ameri rekli, with flying colors.
Rezime (za štefice)
tesla je ranije bio na testu automatskog kočenja i ocijenjen je ocjenom "superior", kao i bmw 5, merc e i volvo s90, uz poznatu stvar da nije dizajniran potpuno zaustaviti vozilo kada se oslanja samo na funkciju automatskog kočenja. moraš znati da i ostale marke ne reagiraju na zaustavljena vozila ako si bila zaustavljena prije nego što ih senzori "uhvate".
sada je napravljen test ostalih pametnih sustava pomoći vozaču koji uključuju i to obično kočenje. Dakle, kada uključiš sve što tesla nudi, pogotovo u modelu 3, auto je čisti bombončić, pojeo je sve navedene konkurente u svim parametrima uključujući i kočenje do zaustavljanja, za razliku od ostalih odreagirao je i na odranije zaustavljena vozila. Samo pogledaj priloženu tablicu.
Zahvaljujući stalnoj povezanosti, bit će nadograđen na novu verziju autopilota idućeg mjeseca, a trebala bi uključivati i potpuno automatsko mijenjanje traka, preticanje sporih vozila, prestrojavanje i skidanje s autoputa ili druge dobro označene ceste.
Ako čika Elon privatizira Nikolu, ljudi koji zadrže dionice neće smjeti trgovati njima?? I, zapravo, to bi bio neki ortakluk Muska, Googla, Larry Pagea i Saudijaca.. Pa to je opet jebeni d.d. .
Da bi netko bio "Bog i batina" u d.d. , mora imati preko 50% dionica (bar je tako kod nas)...
Ne kužim... a i nije moja briga da kužim...
Ako čika Elon privatizira Nikolu, ljudi koji zadrže dionice neće smjeti trgovati njima?? I, zapravo, to bi bio neki ortakluk Muska, Googla, Larry Pagea i Saudijaca.. Pa to je opet jebeni d.d. .
Da bi netko bio "Bog i batina" u d.d. , mora imati preko 50% dionica (bar je tako kod nas)...
Ne kužim... a i nije moja briga da kužim...
Ne možeš trgovat s njima na burzi jer budu vjerojatno povučene s burze. Možeš direktno prodati/ kupiti od nekoga tko ih ima. Ima dosta firmi kod nas takvu situaciju. Recimo bile su izlistane na burzi, ali si uklonjene jer nije bilo prometa po njima ili nedovoljan promet.
Tesla je auto za šofere, a ne za brain dead štefice koje namjeste tempomat i odu se šminkat i slati selfije na instagram. Također i ova vijest se prepisuje i linka na zločesti prijepis dok nitko ne linka originalni članak i rezultate testa. Tesla je dizajniran da umanji posljedice sudara, ne da ga izbjegne u ovoj situaciji kada se oslanja isključivo samo na automatsko kočenje. Radi između 10 i 150 km/h i smanjuje brzinu za 40 km/h (25 mph). U ovom fejlanom testu je udario prepreku sa 6 mph, počeo je kočiti 4 sekunde prije udara, smanjio brzinu na 6 mph i nastavio dalje bipkajući i blinkajući šoferu da preuzme kontrolu. Inače ga je IIHS ranije ocijenio kao superior za automatsko kočenje. Ovaj konkretni test koji je odspinan u negativu se zove "Evaluating autonomy", nalazi se ovdje http://www.iihs.org/iihs/news/desktopnews/evaluating-autonomy-iihs-examines-driver-assistance-features-in-road-track-tests
a tesla model 3 ga je prošao, kako bi ameri rekli, with flying colors.
Rezime (za štefice)
tesla je ranije bio na testu automatskog kočenja i ocijenjen je ocjenom "superior", kao i bmw 5, merc e i volvo s90, uz poznatu stvar da nije dizajniran potpuno zaustaviti vozilo kada se oslanja samo na funkciju automatskog kočenja. moraš znati da i ostale marke ne reagiraju na zaustavljena vozila ako si bila zaustavljena prije nego što ih senzori "uhvate".
sada je napravljen test ostalih pametnih sustava pomoći vozaču koji uključuju i to obično kočenje. Dakle, kada uključiš sve što tesla nudi, pogotovo u modelu 3, auto je čisti bombončić, pojeo je sve navedene konkurente u svim parametrima uključujući i kočenje do zaustavljanja, za razliku od ostalih odreagirao je i na odranije zaustavljena vozila. Samo pogledaj priloženu tablicu.
Zahvaljujući stalnoj povezanosti, bit će nadograđen na novu verziju autopilota idućeg mjeseca, a trebala bi uključivati i potpuno automatsko mijenjanje traka, preticanje sporih vozila, prestrojavanje i skidanje s autoputa ili druge dobro označene ceste.
Ja se iskreno nadam da ti netko plaća ovakva propagandna s*anja.
Opet te pitam. Koji idiot dizajnira EMERGENCY BRAKING na način da taj sustav NE ZAUSTAVI auto?
Uglavnom, s tobom nema smisla raspravljati, jer ništa osim marketinškog BSa ne napišeš.
Ja se iskreno nadam da ti netko plaća ovakva propagandna s*anja.
Opet te pitam. Koji idiot dizajnira EMERGENCY BRAKING na način da taj sustav NE ZAUSTAVI auto?
Uglavnom, s tobom nema smisla raspravljati, jer ništa osim marketinškog BSa ne napišeš.
Sam si rekao sve. Kaže Emergency braking a ne emergency stopping. Ali ono što je spin u ovoj priči nije da Tesla nema emergency stopping već je recikliran stari test koji je manji dio ovog sadašnjeg testa koji se više uopće ne spominje, ali se ponavlja stara stvar. Shvaćaš? I na kraju krajeva ja sam se potrudio i našao originalni članak, dao malo detaljnije podatke o tome kako je sustav dizajniran i kada radi to što treba raditi. Sad se pjeniš umjesto da pročitaš članak koji sam ti linkao i koji kaže da nitko od ostalih proizvođača ne jamči da će kočiti iza ostavljenog vozila, ako je zaustavljeno prije nego je uhvaćeno senzorima. Pa se ti bezbrižno vozi u mercedesu. Tehnologija je takva da još uvijek traži vozača koji prati promet, neki su dobri u jednoj stvari, neki u drugoj, svi stalno rade na poboljšanjima. Ne vidim razloga za pjeniti se oko toga, ali isto tako mrzim glupo spinanje
Evo SEC sluzbeno istrazuje Muska i Teslu za manipulaciju trzista....ali hebiga SEC nikad nista korisno ne napravi...Elizabeth Holmes i dalje sece
Evo SEC sluzbeno istrazuje Muska i Teslu za manipulaciju trzista....ali hebiga SEC nikad nista korisno ne napravi...Elizabeth Holmes i dalje sece
https://www.reddit.com/r/wallstreetbets/comments/95qgj9/daddy_musks_response_to_the_sec/
Ma frajer
Evo SEC sluzbeno istrazuje Muska i Teslu za manipulaciju trzista....ali hebiga SEC nikad nista korisno ne napravi...Elizabeth Holmes i dalje sece
https://www.reddit.com/r/wallstreetbets/comments/95qgj9/daddy_musks_response_to_the_sec/
Ma frajer
Hahaha pa nije pravi tweet...WSB shitpost :(
A pas m*ter, već sam poceo krepavat bez da provjerim
vijest će biti kad to pokuša od nepostojećih dioničara.