Ja bas gledam da uzmem neki malecki elektricni ali jebat ga kad su skupi da to nije normalno...
Prošle godine u svijetu prodano 2 milijuna elektri
- poruka: 19
- |
- čitano: 4.719
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Elektricni auti su debelo preskupi i prejaki. Za to malo djubre me osiguranje ispadne duplo vise nego potrosnja goriva.
Elektricni auti su debelo preskupi i prejaki. Za to malo djubre me osiguranje ispadne duplo vise nego potrosnja goriva.
Pa da, to i ja gledam. Nissan Leaf VEC OD 29k eura. Jbt, dodas malo opreme ili jacu bateriju i eto te nebu pod oblake. Za te novce uzmem Superbicu da ti pamet stane. Izuzev strogo ekoloskog aspekta - apsolutno nema ni jedan drugi razlog zasto uzeti taj auto. A nemam bas novaca da spasavam svijet...
Meni su novi Peugeoti prekrasni ali pa za cijenu tog malog auteka kupim 3008 SUV i jos mi ostane love za deset godina tankanja a osiguranje me bude ispalo valjda 50 eura manje za 3009ku na mjesec.
Izgleda da budem se drndal na diesel jos desetak godina i kad nabijem 300k km na ovom sad autu budu pale cijene elektricnima da si priustim neki svemirski brod na razini ovoga kaj sad imam na diesel.
Ja bas gledam da uzmem neki malecki elektricni ali jebat ga kad su skupi da to nije normalno...
Mislio sam ti preporučiti Smart, ali sam pogledao cijenu u HR i neću. Pa za tu lovu se dobije top model Suzukija terenca...
A imaš li pravo na neke poticaje u toj zabiti gdje sada živiš? Jedino tako bi to imalo smisla, da ti država subvencionira barem 40%.
Ja bas gledam da uzmem neki malecki elektricni ali jebat ga kad su skupi da to nije normalno...
Mislio sam ti preporučiti Smart, ali sam pogledao cijenu u HR i neću. Pa za tu lovu se dobije top model Suzukija terenca...
A imaš li pravo na neke poticaje u toj zabiti gdje sada živiš? Jedino tako bi to imalo smisla, da ti država subvencionira barem 40%.
Sad sam isao gledati nissan financiranje i nema nista. I sa tih hipotetskih 40% sto mi drzava financira mogu uzeti dobru Octaviu za iste novce.
Zapravo sam se napalio prije par dana jer sam vidio u podzemnoj garazi od firme kako lik puni svoj Leaf na uticnicu dok je na poslu. I to mi tako zgodno i dobro izgledalo. Ali danas sam vidio cijenu i ne izgleda vise nikako...
Da cijene su napuhane do bola, bas sam nedavno geldoa VW polo i elektricni je 10.000 EUR skuplji od slicnog dizel pola. To na gorivu nemogu isplatiti brat bratu barem 150.000 km :(.
Kako idu servisi na električnim ako netko zna? Mislim dali za to postoje redovni servisi i ako da šta se mijenja?
Nego razmišljam možda nabiju takvu cijenu jer se već u startu računa da nećeš imati toliko izdataka na djelove i mehaničare...ili ne?
Sad sam isao gledati nissan financiranje i nema nista. I sa tih hipotetskih 40% sto mi drzava financira mogu uzeti dobru Octaviu za iste novce.
Zapravo sam se napalio prije par dana jer sam vidio u podzemnoj garazi od firme kako lik puni svoj Leaf na uticnicu dok je na poslu. I to mi tako zgodno i dobro izgledalo. Ali danas sam vidio cijenu i ne izgleda vise nikako...
Meni je bio izuzetan gušt voziti baš tog Nissana, fakat je zabavno. Ali samo do trenutka kada moraš krenuti računati kada ćeš i gdje imati punjač, pa gasiš grijanje, uključiš e-pedal (penzionerski mod), muka živa (posebno kada nemaš, kao ja, punjač nigdje u blizini, pa čak ni garažu).
Kako idu servisi na električnim ako netko zna? Mislim dali za to postoje redovni servisi i ako da šta se mijenja?
Nego razmišljam možda nabiju takvu cijenu jer se već u startu računa da nećeš imati toliko izdataka na djelove i mehaničare...ili ne?
Kažu vlasnici da gotovo pa ni ne idu na servis. Troše se najviše gume, ali opet nitko ne radi neku jaču kilometražu, pa ni njih baš nešto ne potroše. Čak se i kočnice manje troše jer se koristi sustav za regeneraciju koji usporova. Generalno bi trebao biti najveći trošak promjena baterija, ali ni tu još nema dovoljno iskustva (ja ne poznam nikoga tko je to morao napraviti). Ako si vidio VW je najavio da procjenjuju kako će njihove baterije nakon cca 8 godina pasti na 80% kapaciteta... Definitivno možeš računati da su daleko manji troškovi održavanja, ali zato će sve više proizvođača klasičnih auta u cijenu dodati uz produženu garanciju i trošak servisa (što je već dugo praksa u SAD-u).
nabaviš si plug-in (ne)sportski jednosjed nazvan po latinskom plesu i fino zujiš okolo k'o bumbar uz onaj stevo sokolić feeling za osjećaj.
Ovaj (ne)sportski sportski Jive F mi je zapeo za oko. Doslovno ;)
Ovaj (ne)sportski sportski Jive F mi je zapeo za oko. Doslovno ;)
što kaže doktor- hoće li uspjeti spasiti oko?
Taman tamo oko 2035 budemo kupili prvi ajuto na struju:)
Ja sam i dalje uvjeren da je daleko najisplativije kupovat diesel, manje dizelaše, po mogućnosti s većim motorom, ne s 3 cilindra i 1.0. Kao što je nekad bio Clio s 1.9 dieselom. Najmanja potrošnja, snage koliko treba, motori se na tako malim autima gotovo ne troše... Kad se stavi na papir ukupni trošak auta u sljedećih 10 godina, nemoguće je da električni sa sadašnjom cijenom konkuriraju dizelima.
A možda je to samo moje mišljenje, jer sam uvijek volio dizel više od benzina...
Taman tamo oko 2035 budemo kupili prvi ajuto na struju:)
neki od nas branitelja 2035 ćemo vas gledati iz Valhalle, lokati vino i uživati u Valkirama a vi se mučite s tim el. govancima..
Kad se stavi na papir ukupni trošak auta u sljedećih 10 godina, nemoguće je da električni sa sadašnjom cijenom konkuriraju dizelima.
Pa to je ono sto je kolega gore rekao - za razliku u cijeni tankas 10 godina jbt
Problem je cijena, domet i snaga. Znaci za razliku u cijeni tankam deset godina "djabaleske". Domet je pola ili trecina onoga kaj mogu sa dieselom! Snaga je pretjerana za tak mali auto. Mali autek sa 130+ konja me osiguranje kosta 50 eura vise mjesecno nego auto od recimo 90 konja kaj je vise nego dovoljno za tak mali autek.
Jedino kaj dolazi u obzir je kaj sam videl u Francuskoj je leasing. Francuzi mogu dobit taj elektricni 208 za 2900€ kaj platis odma i onda placas 350 mjesecno. Za tih 350 eura mjesecno imas full kasko, sve servise, besplatnu struju, zimske i ljetne gume u trajanju od 48 mjeseci sa max 60k km. Sve ukupno ispadne 19700 eura na cetri godine i onda vracas auto u autokucu ili ako podjelimo sa 48 mjeseci ispada 410 eura "rentacar" na mjesec.
? Kako je to bolje?
? Kako je to bolje?
Nije bolje nikak ali bi recimo tak nekaj mogel, nisam mislil da je bolje nego je "izvedivo" financijski jer ne moram odma iskesiti 40k eura ili placat kredu 700 eura pet godina plus osiguranje plus odrzavanje plus struja...
Da ga kupim i sve sam placam bi me taj auto kostal oko 850 eura mjesecno na kredu, a leasing 350.
Uglavnom skupo, preskupo za auto koji je mali auto.