samo 20godina je trebalo. Nick Heidfeld moćno
Električni Volkswagen I.D. R srušio 20 godina star
- poruka: 22
- |
- čitano: 4.383
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Steta sto nema neki run s "nabrijanim" lamborghinijem od barem 1.7 do stotke za hillclimb, vjerovatno bi se to srusilo bez problema.
Steta sto nema neki run s "nabrijanim" lamborghinijem od barem 1.7 do stotke za hillclimb, vjerovatno bi se to srusilo bez problema.
?
Steta sto nema neki run s "nabrijanim" lamborghinijem od barem 1.7 do stotke za hillclimb, vjerovatno bi se to srusilo bez problema.
?
?
Steta sto nema neki run s "nabrijanim" lamborghinijem od barem 1.7 do stotke za hillclimb, vjerovatno bi se to srusilo bez problema.
?
?
?
Steta sto nema neki run s "nabrijanim" lamborghinijem od barem 1.7 do stotke za hillclimb, vjerovatno bi se to srusilo bez problema.
Ima:
https://www.cnet.com/roadshow/news/lamborghini-sc18-alston-video/
7 milijuna dolara.
Al nigdje ne piše kakvo je imao vrijeme.
Vjerojatno nema ni približan grip ceste kao ova dva prije spomenuta vozila, pa ni vrijeme nije ni blizu.
Nego, mene zanima, kak to da je rekord držao bolid Formule 1 star 20 godina.
Pa zar ne bi današnji bolid trebao biti nekoliko puta bolji u svakom pogledu?
Ili su dodali toliko ograničenja u F1, da su današnji bolidi još i slabiji?
Eto, sve jasno! Hvala ti :)
Steta sto nema neki run s "nabrijanim" lamborghinijem od barem 1.7 do stotke za hillclimb, vjerovatno bi se to srusilo bez problema.
Ima:...
Ma to je skoro kao i "najobicniji" Aventador, ja pricam o nabrijanim stock Lambijima poput gallarda ili huracana koji su iznimno sposobni da s turbom uspijevaju spustiti ubrzanje do fascinantnih 1.5 s do stotke, ovaj elektricni i f1 imaju 2.2 tj 2.3sec/100kmh, da se taj lambo pripremi kao i oni za hillclimb vjerujem da se to skine bez problema, pa "nabrijani" Subaru je na cilju imao cak 20kmh vecu izlaznu brzinu od tog Vw id R-a, nabaciti krilo, postene gume, olaksati i ide taj rekord dolje. Ali eto vjerovatno imaju neka ogranicenja. No svjedno uz Isle of man odlican show.
Sigurno je i VW ispod 2 sekunde, svi električni hypercarovi su do sad bili, pa je sigurno i on.
I zaboravljaš da ICE zapravo u takvoj konkurenciji ni nema šanse (osim u hibrid izvedbi) bez obzira kak dobro oni pokrpali rupe u okretnom momentu.
A to je jako dobro demonstrirao Porsche.
Sigurno je i VW ispod 2 sekunde, svi električni hypercarovi su do sad bili, pa je sigurno i on.
I zaboravljaš da ICE zapravo u takvoj konkurenciji ni nema šanse (osim u hibrid izvedbi) bez obzira kak dobro oni pokrpali rupe u okretnom momentu.
A to je jako dobro demonstrirao Porsche.
Nema niti jedan. Vw je stao na 2.25 a da bi to postigao maksimalna brzina mu je ogranicena na 240kmh, nije da mu i treba za ovu kratku stazu.
Nema niti jedan. Vw je stao na 2.25 a da bi to postigao maksimalna brzina mu je ogranicena na 240kmh, nije da mu i treba za ovu kratku stazu.
Da, istina, sad sam baš gledao, netko je bezveze zakeljio rezultate za novi nio, pa sam mislio da je VW isto tak (naša ekipa s FSB-a je ispod 2 sekunde).
Bezveze, morali budu ipak ići na sistem s više brzina.
Premda, 0-100 im treba samo na drag raceu, na time trialima im igra samo ubrzanje do maksimalne brzine, a tu ICE nema kaj tražiti, a 0-100 je bitno samo prvih par sekundi dok se kreće sa starta..
Svejedno, razočaran sam da imaju tak loše ubrzanje, moraju ući u teritorij dragstera, ovo je sve šit.
Uglavnom, jedina referenca za mene je vrijeme na nordschlifeu, a tu ICE-i nemaju kaj više napredovati, i nakon toga onda savladat drag utrke i ICE je službeno mrtav po pitanju utrkivanja s EV.
Nema niti jedan. Vw je stao na 2.25 a da bi to postigao maksimalna brzina mu je ogranicena na 240kmh, nije da mu i treba za ovu kratku stazu.
Da, istina, sad sam baš gledao, netko je bezveze zakeljio rezultate za novi nio, pa sam mislio da je VW isto tak (naša ekipa s FSB-a je ispod 2 sekunde).
Bezveze, morali budu ipak ići na sistem s više brzina.
Premda, 0-100 im treba samo na drag raceu, na time trialima im igra samo ubrzanje do maksimalne brzine, a tu ICE nema kaj tražiti, a 0-100 je bitno samo prvih par sekundi dok se kreće sa starta..
Svejedno, razočaran sam da imaju tak loše ubrzanje, moraju ući u teritorij dragstera, ovo je sve šit.
Uglavnom, jedina referenca za mene je vrijeme na nordschlifeu, a tu ICE-i nemaju kaj više napredovati, i nakon toga onda savladat drag utrke i ICE je službeno mrtav po pitanju utrkivanja s EV.
ok malo si sarkasticam no x4 pogon je iznimno tesko spustiti na blizu 2sek, predpostavljam zbog same tezine ne?! ako zelis brze moras se osloniti na samo zadnji pogon, onda gubis handling. Ovo nije auto vec formula i to elektricna pa je i usporedba s klasicnim autekima bezvezna davne 2007g F1 formula je napravila nesluzbeni razultat od 6min i 12sec...danas da bi to netko isao rusiti kroz cca 150 kvartovskih nordchleif zavoja da bi nesto dokazivao vjerovatno bi poginuo, sva sreca ovaj u Vw nije..cekamo prvog
Pa baš i nije tak.
Pogledaj npr. 919 hybrida, 4x4, puno teži od F1 bolida, ali i puno brži.
Prebrutalno je kad mu se uključi boost elektromotora, doslovno "krši zakone fizike" više od F1.
Ne znam, na kraju ispadne da nije tak jednostavno kak mislimo.
A ono sam ozbiljno mislio, s drugačijim prijenosnim omjerom imaju bolju akceleraciju bez problema, ali očito svi teže imati EV bez više stupnjeva prijenosa, i više se usredotočuju na to da rade puno kompromisa, ali i da testiraju čim više stvari, nisam još vidio ni jedan ozbiljan EV bolid, a već i u takvom stanju rasturaju praktički svaki ICE u svemu.
EV možda rasturaju u jednom krugu ili nekih pol sata na nekakvoj malecnoj stazi s punooo punooo kompromisa i paženja na kojekakve detalje, al moraju još puno žganaca papati da bi ih se uopće uzelo u obzir kod bilo kakvog ozbiljnijeg sprint racinga, a o endurance racingu nema uopće smisla pisati.
Pa ovaj ID.R je vrh što električni racing ima za ponuditi, i to je ok za 2-3 kruga, za dulje RIP.
Formula E koja je kakti predvodnik električnog utrkivanja nema šta tražiti s bilo čim ozbiljnim.
Top level racing od 2012 dominiraju hibridi- prvo dizel pa potom benzin. I takva situacija će biti minimalno kroz sljedeći veliki paket regulacija, za WEC je to već obznanjeno, za F1 bude uskoro. SuperFormula/F2/SuperGT/Blancpain/IMSA/DTM/VLN/Creventic/ADAC GT i hrpa drugih manje ili više financijski prihvatljivih serija i dalje koristi ICE. Hibrid je relativno skup iako donosi dobar boost u performansama, nije nužan za top level kvalitetnog utrkivanja. I tako će ostati minimalno sljedećih 5-7 godina.
Ma, prićamo o time trialima i utrkama ubrzanja.
Utrke poput Formule 1 i sličnih su užas (dosadne i glupe) zbog hrpe ograničenja i mutavih pravila, totalni debilizam.
Jedino kaj kao utrka ima smisla još uvijel je 24 sata Le Mansa i slične, gdje uopće nije stvar u utrkivanju na stazi, nego u bolidu i taktici ekipe.
Sve ostalo je sranje.
Čak i WRC.
Pa ti si uveo formulu u priču, a ovaj Porsche je zapravo modificirani Le Mans bolid, a oni su uvijek brži na stazi od Formule 1.
Vidiš da nije samo stvar u tome da kak si ti rekao 4x4 je sporiji, ima očito nešto u odnosu snage i težine, aerodinamici, gumama, itd.
A ono kaj si hvalisao kak su s F1 bolidom 2007. napravili za ono vrijeme dobar krug, i kao da se nitko danas ne bi usudio su obične PR gluposti, i ne puši te fore.
FIA je ubila F1 prije nekih cca. 10 godina i, realno gledajući, bolid iz 2007. uz minimalni setup pojede ove nove.
Kaj misliš zakaj se tolko muče s milijun nakaradnih krilaca na F1 bolidima?
To im je jedimo kaj još smiju dirat, zato...
Ali dobro, sad samm malo offtopic pa stajem; samo sam htio reći da nije sve crno-bijelo.
Ma, prićamo o time trialima i utrkama ubrzanja.
Utrke poput Formule 1 i sličnih su užas (dosadne i glupe) zbog hrpe ograničenja i mutavih pravila, totalni debilizam.
Jedino kaj kao utrka ima smisla još uvijel je 24 sata Le Mansa i slične, gdje uopće nije stvar u utrkivanju na stazi, nego u bolidu i taktici ekipe.
Sve ostalo je sranje.
Čak i WRC.
Kaj znaš o pravilima WECa(kojeg Le Mans dio)? Također postoji hrpa ograničenja i mutavih pravila, kao i u F1. Cilj je napraviti najbrži najpouzdaniji auto unutar tog skupa ograničenja.
Razlika je što je WEC malo otvoreniji, barem bio, što se tiče pogonskih agregata. Zato si imao 4.0 V6 TDI, 2.0 Turbo V4 benz, 3.7 NA V8 benz(sada 2.4 Turbo V6) i 3.0 Turbo V6 + različite hibridne sustave, a sve to balansirano uz EoT da postoji kakva takva ravnopravnost. Dok se u F1 tijekom perioda regulacija postave specifičniji zahtjevi za pogonske jedinice.
I u konačnici opet ovisi o tome tko je napravio bolji, pouzdaniji bolid unutar zadanih specifikacija, te tko je jednaku pažnju posvetio vozačima, pit crewu i svemu ostalome.
Jedino što endurance traje puno duže, pa zapravo djeluje da ima puno i do taktike ekipe, ali nakon što je WECu ostala samo Toyota, nema ni t od taktike(osim kako namjestiti free win Alonsu, da drugi auto ne bi slučajno us*ao).
Time trial je nezanimljiv i neozbiljan, a i tam postoje pravila i regulacije. Utrke ubrzanja koriste malo drukčije zvjerkice, barem ovo koliko toliko ozbiljno.
Trenutno je najbolji racing u endurance GTu, bilo GTE Pro, bilo GT3, bilo GT500. A kao što rekoh, tu struja nema što tražiti ko glavni pogonski sustav.
Pa ti si uveo formulu u priču, a ovaj Porsche je zapravo modificirani Le Mans bolid, a oni su uvijek brži na stazi od Formule 1.
Vidiš da nije samo stvar u tome da kak si ti rekao 4x4 je sporiji, ima očito nešto u odnosu snage i težine, aerodinamici, gumama, itd.
A ono kaj si hvalisao kak su s F1 bolidom 2007. napravili za ono vrijeme dobar krug, i kao da se nitko danas ne bi usudio su obične PR gluposti, i ne puši te fore.
FIA je ubila F1 prije nekih cca. 10 godina i, realno gledajući, bolid iz 2007. uz minimalni setup pojede ove nove.
Kaj misliš zakaj se tolko muče s milijun nakaradnih krilaca na F1 bolidima?
To im je jedimo kaj još smiju dirat, zato...
Ali dobro, sad samm malo offtopic pa stajem; samo sam htio reći da nije sve crno-bijelo.
Standardni LMP1 nije brži Formule 1, nije čak ni relativno blizu. Ovaj out of regs to the max 919 Evo je mrvu bržu od F1 2018 bolida. F1 2019 su opet brži.
Činjenica je da su namjenjeni za različite stvari. LMP1 je dizajniran da izdrži 24 sata mučenja, F1 je sprint bolid. Sigurno da bi F1 bio puno drukčije dizajniran/projektiran da se je u pitanju bilokakav endurance, pa čak i 6h. Problem je što F1 nije fokusiran oko tima, fokus je na vozaču. Stoga endurance ne može funkcionirati sa F1 jer bi to značilo da isti bolid moraju djeliti dva ili više vozača, a to je medijski big NO NO.
Iako vozač ništ ne znači ako nema dobar bolid, ali sva medijska pažnja se vrti oko vozača.