Krizna situacija dovela do najdužeg komercijalnog

poruka: 32
|
čitano: 5.877
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Krizna situacija dovela do najdužeg komercijalnog ".
16 godina
neaktivan
offline
Re: Krizna situacija dovela do najdužeg komercijal
Stric_Jura kaže...

to mi je teško za vjerovati...

 

recimo A320 , uzmimo 160 putnika, nek je i 100 kg svaki s prtljagom - 16 tona..

 

maks poletna težina mu je 83 t...

 

opet mislim da je promjena režima leta "ubitačnija" za potrošnju od 8 t ljudetine (50%).... dakle polijetnje, let, slijetanje, polijetanje let pa konačno slijetanje - ovo debljano je viška u ekonomičnosti leta

 Bilo bi zgodno da si citirao dio na koji se referenciraš, ali ja ću pretpostaviti da govoriš o potrošnji po putniku (krivo sam napisao po sjedalu).

 

Stvar je upravo u tome da se ukupna potrošnja relativno malo mijenja s brojem putnika (mijenja se, ali u nekim granicama). I onda imaš recimo 80% potrošnje na 50% putnika, naravno da je po putniku sada potrošnja daleko veća. Zabuna je zbog ono 'po sjedalu', jer oni računaju potrošnju za pun avion kada je broj sjedala jednak broju putnika.

Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
14 godina
offline
Krizna situacija dovela do najdužeg komercijalnog

pozdrav,

 

jesi kad letio recimo do Heathrowa (London)?

 

letio sam zadnji put prošle godine u lipnju, s A321neo, jedna starija Britanka mi skoro ruku vsahnula kak je stiskala dok smo polijetali, imaju ti nekakav "plastični" VF zvuk njegovi motori, neugodan ali dosta tiši od stariji Airbusa...

 

uglavnom na visini zbilja osjetno tiši... ja ti uglavnom imam ANC sluške, ali eć pretkraj leta ide zadnja runda cuge, skinem ih  pričam s stjuardesom, da mi cugu, gledam van, malo se strese avion kad kod Brugea izletimo nad more (razlika kopno more se osjeti ispod 8 km) i odjednom .... TIŠINA....

 

prvo ti je čudno, zatim- a da nisu motori crkli ?!?!

 

i onda skopčam - JEDRIMO s minimalnim gasom zadnjih cca 180 km...

 

sad mi reci, dok se moraš popeti, u kojem režimu strojevi rade.... analogija ti je ista kao i kod auta, održavanje krstareće brzine je ekonomičnije od ubrzavanja/usporavanja....

Ju je je? Je ju je!
Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice