Samo da ne bude kao s eTronom - konačne narudžbe se, unatoč kašnjenju duljem od šest mjeseci ne mogu otkazati bez plaćanja penala od 7% vrijednosti automobila
Manji broj Volkswagen ID.3 vozila moguće je rezerv
- poruka: 11
- |
- čitano: 3.199
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Hm, nemam VW, ali da imaju očajne motore... prva vijest. Jedno je pričati o dieselgateu i popratnoj politici, ali drugo o konkretnoj mehanizaciji.
Glede ID.3 1ST - užasno "ime"; nebi ga se posramio ni intel ili proizvođači matičnih. Ali polog od 1000€ je korektan, i ako cijena stvarno bude 20 000€, to je skroz konkurentno. No naravno, baš rezervirati
bez da točno znaš što ćeš dobiti u najsitniji detalj uključujući izgled, dimenzije, domet i performanse - zvuči bedasto.
Samo da ne bude kao s eTronom - konačne narudžbe se, unatoč kašnjenju duljem od šest mjeseci ne mogu otkazati bez plaćanja penala od 7% vrijednosti automobila
Tvrde ovdje da će se moći otkazati: Mogu li stornirati svoju rezervaciju?
Da, naravno. Svoju rezervaciju možeš stornirati online u svakom trenutku, dok god Volkswagen trgovac ne primi obvezujući kupoprodajni ugovor. Jednostavno se ulogiraj na carLOG i izvrši storniranje ili stupi u kontakt sa službom za korisnike nakon čega će ti se iznos za rezervaciju u potpunosti vratiti.
https://www.volkswagen.hr/e-mobility/id-hub/id-obitelj/id-buducnost-je-pred-vratima/faq
I ja bih EV za 20 tisuća, ali ništa od toga još neko vrijeme. Pa leaf je 32-33 za 40 kWh.
O ovom drugom i govorim. eTroni kasne, nema raskida, ali ako odabereš skuplju varijantu - možeš ga dobiti odmah.
I ja bih EV za 20 tisuća, ali ništa od toga još neko vrijeme. Pa leaf je 32-33 za 40 kWh.
O ovom drugom i govorim. eTroni kasne, nema raskida, ali ako odabereš skuplju varijantu - možeš ga dobiti odmah.
Da, ali pravo sam linkao ovu vijest na drugoj temi, Volkswagen ide svjesno s gubicima u ovu kampanju.
https://www.autonet.hr/aktualno/vijesti/volkswagen-ce-elektricni-i-d-prodavati-uz-gubitak-od-oko-3-000e/?utm_source=bug&utm_medium=article
edit; za drugi dio, možda si u pravu, tj. u smislu da se uz predujam bude prodavala debelo skuplja verzija od oko 35 000 eura. No i opet, valjda, ako netko skuži da je "zavaran" ako ne sklopi kupoprodajni ugovor u kojem će biti vidljiva puna cijena, valjda će moći bezbolno raskinuti kaparu.
Ta vijest kaže da uz najavljene cijene već imaju gubitak. Da bi išli s 50% gubitka sumnjam. Doduše, trebalo bi vidjeti kolika je potencijalna kazna za prekoračenje flotnih emisija; nedavno je objavljeno da će Fiat-Chrysler Tesli platiti 2-3 milijarde u idućih par godina za udruživanje flota na području EU. Čak i da im se isplati pokloniti određeni broj komada, opet će oni pokušati zaraditi i naštimati cijenu da potražnja bude veća od njihove proizvodnje
Ta vijest kaže da uz najavljene cijene već imaju gubitak. Da bi išli s 50% gubitka sumnjam. Doduše, trebalo bi vidjeti kolika je potencijalna kazna za prekoračenje flotnih emisija; nedavno je objavljeno da će Fiat-Chrysler Tesli platiti 2-3 milijarde u idućih par godina za udruživanje flota na području EU. Čak i da im se isplati pokloniti određeni broj komada, opet će oni pokušati zaraditi i naštimati cijenu da potražnja bude veća od njihove proizvodnje
To da. Možda je i sve zbog tih zakona o emisijama. Gotovo su me zagrijali sa 20 000 eura u članku i najavom o isporuci slijedeće godine, ali kad se pronađu sve kvake 22, bolje da zadržim postojeći hibrid.
Prvo ide auto za 30 000 Eura. Kasnije dolaze jeftiniji koji ce imati manju bateriju i sto ja znam.
ak skupim lovu za auto, na struju će svakako biti farovi, žmigavci, klima, brisači, radio, podizanje i spuštanje windowsa ... dosta mi je i to. ne valja biti pohlepan. treba nekaj ostavit i za dinosaurski ujušak (ajngemahtes).
ak skupim lovu za auto, na struju će svakako biti farovi, žmigavci, klima, brisači, radio, podizanje i spuštanje windowsa ... dosta mi je i to. ne valja biti pohlepan. treba nekaj ostavit i za dinosaurski ujušak (ajngemahtes).
Jedino rabljeni. Sad mislim da nemožeš kupiti ni ladu ili daciu (koji su u biti isti jer su renault) bez da ima čak i fakin električnu ručnu i startstop i neznam ni sam što... nekoć je gazda u firmi iz principa naredio da se počupaju autoradiji na vozilima koje kupimo da ne želi plaćati reket zampu, sad je to nemoguće. Svi imaju to integrirano sa onim lcd ekranom. Ja uvijek, od neke 1988., kupujem obično novoizašli model auta iste "golf" klase(kakvu vidim glumi i ovaj ID.3), nekad su bili teški oko 800kg. Predzadnji je imao 1150 kg, najbazičniji benzinac, a sad ima 1350kg. Naravno onda mora i mašina biti sve jača ili nabrijanija turbom, da bih u stvari bio na istom. Pored svega, gabariti neprestano rastu, a prtljažnik je čak i manji. I to sve naravno sve skuplje i to prije ovih električnih. Nisam osobito sretan napretkom tog tipa. Ok autopilot, ali beš sve ako nebih sad kupio neki bazični s prozorima na kurblu bez serva i vratima bez daljinskog, samo da proizvode novi.
Ja uvijek, od neke 1988., kupujem obično novoizašli model auta iste "golf" klase(kakvu vidim glumi i ovaj ID.3), nekad su bili teški oko 800kg. Predzadnji je imao 1150 kg, najbazičniji benzinac, a sad ima 1350kg. Naravno onda mora i mašina biti sve jača ili nabrijanija turbom, da bih u stvari bio na istom. Pored svega, gabariti neprestano rastu, a prtljažnik je čak i manji. I to sve naravno sve skuplje i to prije ovih električnih. Nisam osobito sretan napretkom tog tipa. Ok autopilot, ali beš sve ako nebih sad kupio neki bazični s prozorima na kurblu bez serva i vratima bez daljinskog, samo da proizvode novi.
Istina sve što kažeš, današni golf je po gabaritima auto gornje srednje klase kada bi ga vratili u vrijeme dvojke. Zanimljivo je da cijene zapravo padaju. Jako dobro se sjećam četvorke kad je izašla, SDI je koštao 27 tisuća maraka, kurble, ništa na struju, danas ta marka vrijedi 19600 eura, a za te novce dobiješ veći, jači, sigurniji i daleko opremljeniji golf posljednje generacije.