Ta birokracija je kao punica u sve se miješa.
Zagreb uvodi "pauka" i kazne za nepropisno parkira
- poruka: 46
- |
- čitano: 11.100
- |
- moderatori:
vincimus
Znaci li to da ce grad unistavati opremu za zakljucavanje primjerice bicikala kako bi ih uklonili? Grad ce imati ovlasti nekome prerezati (citaj unistiti) lanac ili lokot kojim je bicikl zakljucan i onda ga odnijeti negdje i nakon toga naplatiti kaznu?
Također bilo bi ok uklanjati bicikle samo u slučaju da u obližnjih 300ak metara ima slobodnih stalaka za bicikle. Nažalost, navedenih 900 stalaka sigurno nije kao ovi na slici već omogućuju vezanje samo za gumu, što je poprilično nesigurno upravo u Zagrebu gdje krađa bicikala ima koliko hoćeš. A možda da se za početak s time uhvate u koštac?
Umjesto da potiču korištenje bicikala, oni to na indirektan način ovime guše
Zanima me samo kako će znati tko je vlasnik bicikla.
Sve 5, na frekventnim mjestima neka naprave dovoljno mjesta, neka stave kameru, i prvi ću tamo parkirat. Ako misle kažnjavat po kvartovima gdje nema niti staza niti ničega, onda glupost
Pretpostavljate koji je idući korak nakon ovog???
Naplata parkinga za bicikle... Welcome to Croatia!
Također bilo bi ok uklanjati bicikle samo u slučaju da u obližnjih 300ak metara ima slobodnih stalaka za bicikle. Nažalost, navedenih 900 stalaka sigurno nije kao ovi na slici već omogućuju vezanje samo za gumu, što je poprilično nesigurno upravo u Zagrebu gdje krađa bicikala ima koliko hoćeš. A možda da se za početak s time uhvate u koštac?
Umjesto da potiču korištenje bicikala, oni to na indirektan način ovime guše
-zašto svaki pokušaj uređenja 'napasti' s bezbrojnim drugim problemima.. npr krađa? .. Tko guši time da ne ostaviš bic bilo gdje? Psa&mačku možeš? Auto? Dijete? Što možeš tako ostaviti na javnim gradsdkim površnimama, gdje?
Zanima me samo kako će znati tko je vlasnik bicikla.
-to će biti problem vlansika, tj jednako koa za ukradeno.. dođeš, pitaš-tražiš.. i ako imaš npr račun-sn broj, tad imaš dokaz, ili čekaš.. pa nakon x-dana dobiješ ili otkupiš.
-no u ovoakvom primjeru uz bic ide i kazna.. + trošak + kao što netko pita, smije li netko rezati lanac.. smije, tj ne smije se ostaiti bic na tom mjestu i to pravo je prije prava lanca.. Ostavi ga na predviđenom mjestu i tad tog problema nema.
Tipična hrvatska posla. Odvozili budu i kažnjavali, a infrastrukture nema. Smijeh, milijunski grad ima 900 parkirnih mjesta.
Također bilo bi ok uklanjati bicikle samo u slučaju da u obližnjih 300ak metara ima slobodnih stalaka za bicikle. Nažalost, navedenih 900 stalaka sigurno nije kao ovi na slici već omogućuju vezanje samo za gumu, što je poprilično nesigurno upravo u Zagrebu gdje krađa bicikala ima koliko hoćeš. A možda da se za početak s time uhvate u koštac?
Umjesto da potiču korištenje bicikala, oni to na indirektan način ovime guše
-zašto svaki pokušaj uređenja 'napasti' s bezbrojnim drugim problemima.. npr krađa? .. Tko guši time da ne ostaviš bic bilo gdje? Psa&mačku možeš? Auto? Dijete? Što možeš tako ostaviti na javnim gradsdkim površnimama, gdje?
Zanima me samo kako će znati tko je vlasnik bicikla.
-to će biti problem vlansika, tj jednako koa za ukradeno.. dođeš, pitaš-tražiš.. i ako imaš npr račun-sn broj, tad imaš dokaz, ili čekaš.. pa nakon x-dana dobiješ ili otkupiš.
-no u ovoakvom primjeru uz bic ide i kazna.. + trošak + kao što netko pita, smije li netko rezati lanac.. smije, tj ne smije se ostaiti bic na tom mjestu i to pravo je prije prava lanca.. Ostavi ga na predviđenom mjestu i tad tog problema nema.
Znači ne mogu više na kratko otići u grad, ostaviti bicikl pred dućanom, kupiti što trebam? Jer bicikl neću naći ispred dućana... Bicikli baš ovom i služe... A nedostatak infrastrukture, o tome ni ne želim. Nekom je očito u cilju da se što manje ljudi vozi biciklima.
Nemam ništa protiv ovoga da postoji kvalitetna infrastruktura koja ovo omogućava, ali te infrastrukture NEMA, niti će je ikada biti.
Super, nećeš znat tko ti je ukrao bicikl, lopov s ulice ili lopov iz Grada.
Ako ovo naprave neće biti lijepo. Ljudi mole godinama da se napravi infrastruktura, naprave pošteni parkinzi za bicikle. To nisu napravili ali bi sada kažnjavali "nepropisno parkirana vozila".
Zaboli Banditosa, precjednicu očito ima u džepu toliko da mu pjevuši i radi torte, gradonačelnik će očito bit doživotni. Sad mu je preostalo samo pljačkati koliko može.
Znači ne mogu više na kratko otići u grad, ostaviti bicikl pred dućanom,..
-u čemu je problem? što ne možeš? Vidiš li primjer sa slike? Trgovine imaju odgoavajuće predviđeno mjesto za prarking, automobila, bicikla, čak i za ostaviti psa.. u čemu je problem? Ili misliš da su nogostupi i rasvjeta mjesto za parking bica kojeg netko ostavi parstoljeća.. (vidi sliku u članku..).
-u čemu je problem? što ne možeš? Vidiš li primjer sa slike? Trgovine imaju odgoavajuće predviđeno mjesto za prarking, automobila, bicikla, čak i za ostaviti psa.. u čemu je problem? Ili misliš da su nogostupi i rasvjeta mjesto za parking bica kojeg netko ostavi parstoljeća.. (vidi sliku u članku..).
Državni i gradski uredi nemaju parking za bicikl, kamo li trgovine. Oni koji i imaju u 99% slučajeva imaju tzv. spajalice, na koje nikako ne možeš zaključati bicikl s ulockom, a i s lancem obično idu 2 bicikla po spajalici. Prometni znakovi su u većini slučajeva jedini način za osigrati bicikl i to na način da nikome ne smeta.
opet, u čemu je problem? Parking imaš.. rasvjetni stup nije mjesto za parking. Neovisno o prometu-regulaciji, krađi i sl. svaku stvar treba gledati zasebno, odnosno ako se bojiš krađe, ne ostavljaj bic vani, pješači, koristi rentić ili idi javnim prijevozom.. tj zašto bi to kao realan problem bilo antipod uvođenju reda kao parking-kazne tj nered koji je na ulicama gdje svatko ostavi gdje želi... jednostavno to nije mjesto za ostaviti bic, kazna. Ova tema ne treba služiti kao odgovor gdje ostaviti bic ili koji lanac koristiti ili jel bolja kampanjola kočnica od brembo.. nego uvođenje reda, pauk. Ne tražiti isprike (jer su samo to)..
Jedno pitanje provincijalca.
Koji je razlog za donosenje ove odluke?
Da li parkirani bicikli stvarno ometaju promet na ulicama?
Neko obrazlozenje pa makar izmisljeno moraju ponuditi.
Više mi smetaju pojedinci/grupe koji se ured nogostupa raspričaju i zakrče put svima.
Uglavnom, još jedan naprasan pokušaj tjeranja građana u gužvanje smrdljivim javnim prijevozom
Ovo je glupost na entu. Nije bolest sve što boli.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA, ono kad misliš da ne može luđe u ovoj državi, ali uvijek te uspiju razuvjeriti
Da ljudima to stvarno smeta, demonstrirali bi svaki dan. Onako, kako to rade španjolci, grci, francuzi, itd... Ali nema kičme kod nas.
Bolje rješenje je kofer + jednosmjerna karta.
Da ljudima to stvarno smeta, demonstrirali bi svaki dan. Onako, kako to rade španjolci, grci, francuzi, itd... Ali nema kičme kod nas.
Bolje rješenje je kofer + jednosmjerna karta.
Tako nekakav plan it is...
u Rijeci ista stvar... Hvale se brojem napisanih kazni a grad prljav, razvbijen sav (meni na romobilu je smrt, za invalide necu ni pitati). Cak sam dobio kaznu za parkiranje (jer sam se opasno parkirao te ugrozavao promet) - a pola godine poslije su na istom mjestu ucrtali parking (valjda je prestalo biti opasno kada se placa)
Amsterdam - Here i come! :D
Bandić taman zamijenio par godina stare automate za naplatu parkinga novima i kupio vlakiće skuplje nego u Dubaiu i sad mu se neki dripci voze po gradu na biciklima. A zna se u njegovom kraju da samo fukara ide biciklom, pravi muškarac vozi Golfa dizel.
https://www.tportal.hr/biznis/clanak/zagreb-ima-skuplje-vlakice-nego-dubai-20091221
Iako se dosad baratalo u javnosti da je njihova cijena kroz leasing enormnih 5,8 milijuna kuna, posljednji podaci koje je objavio Gradski ured za gospodarstvo, pokazuju da je ona 10 milijuna kuna. Podsjetimo, kada je u javnost prvi puta procurila vijest o cijeni turističkih vlakića, ugledni obrtnik Željko Vrbanus je rekao da najmoderniji i po narudžbi napravljeni turistički vlakići za Dubaiju imaju cijenu od oko 1,6 milijuna kuna. Zagrebački su ipak nešto posebno.
Čekaj hoće li onda na mjestu zločina fleksericom prerezati moj Brute LS8000 koji sam na akciji platio masnih 160kn te mi kupiti novi? Netko tko plati 300-400kn za neki "kvalitetniji" U-lock misli da mu je bicikl siguran zbog same mase tog U-locka koji u startu odbija lopove jer moraju raditi buku i privlačiti pažnju dok ga pile prijenosnom fleksom nije uopće svjestan da "pauk" i komunalci mogu taj fizički posao odraditi pod rotirkom, uništiti U-lock, nikome nije sumnjivo a bicikl dobio noge..
Po mom skromnom mišljenju, još jedna pljačka prema izmišljenim "propisima" (iako dakako da ima izuzetaka jer idipta ima i u papučama i čizmama i biciklima i autima). Naime, koliko je u širem gradskom prostoru klamerica za bicikle? dakle 99,9999% lokacija je pogodno za "legalnu" pljačku bicikla uz reket da se plati odvoz i dovoz ukradenog. Kako uopće doznati da bicikl nije ilegalno nego legalno ukraden?
Za to vrijeme terase kafića, "adventske kućice" i seljo šatori lijepo zauzimaju pješačke puteve, prolaze, prilaze za hitnu i vatrogasce, uz to neregulirano uzimaju velike količine električne energije iz priključaka po trgovima, no bicikli i romobilčići su dakako najveće zlo. Bilo je pitanje vremena kad će se dosjetiti kazniti one koji ne koriste zet, taxi i javne garaže i parkinge za aute.
Ništa me ovo ne čudi s obzirom na to kakvi ljudi vode grad. Ne bih tamo živio ni da mi netko da besplatan stan