Igre život

poruka: 40
|
čitano: 4.706
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
Posao, život i igre

Znao sam par puta uletiti u rasprave s različitim ljudima o tome kako je moguće igrat igre imat posao i obitelj. Naravno tada sam bio student imao hrpu vremena (buđenje u 6 sati poslijepodne, češkanje testisa pola sata i cijelonoćne seanse online gejmanja), normalno znao sam da kad faks završi to neće biti više moguće. Sada radim imam obitelj i rijetko uhvatim više od 2-3 sata tjedno posvetiti se omiljenoj razbibrizi.

 

Zanima me kako ostali u toj situaciji balansiraju i sve stižu.

I'm very large!
 
1 0 hvala 0
14 godina
protjeran
offline
Re: Posao, život i igre
Nos kaže...

Znao sam par puta uletiti u rasprave s različitim ljudima o tome kako je moguće igrat igre imat posao i obitelj. Naravno tada sam bio student imao hrpu vremena (buđenje u 6 sati poslijepodne, češkanje testisa pola sata i cijelonoćne seanse online gejmanja), normalno znao sam da kad faks završi to neće biti više moguće. Sada radim imam obitelj i rijetko uhvatim više od 2-3 sata tjedno posvetiti se omiljenoj razbibrizi.

 

Zanima me kako ostali u toj situaciji balansiraju i sve stižu.

Pa gledaj, ostavis nevazne stvari po strani i posvetis se vaznijima.

Npr, pustis da djeca placu i zena ih smiruje, a ti igras...

WP
15 godina
neaktivan
offline
Re: Posao, život i igre
netko,netkovic kaže...
Npr, pustis da djeca placu i zena ih smiruje, a ti igras...

 Brao, igrice ispred obitelji {#}

a.k.a. T R 1 P L 3 X /// Prava internet zarada - http://bux.ratovi.net/?r=tripleks667 // odesk.com //
13 godina
neaktivan
offline
Igre život

Sve je u rasporedivanju vremena, znaci Igranje=Real life

Naprimjer danas cu igrat do kasno navecer, a sutra idem s prijateljima na pivu i gledat utakmicu