Problem integracije 1st i 3rd person gledišta je zapravo puno kompleksniji nego što zvuči, a iznimno bitan za neočekivano velik raspon elemenata igre, počevši od smanjenja broja i metoda animacija, preko zajedničkih komponenti (npr. tvoj HUD nije traka zakeljena samo za tvoj ekran već modularna komponenta kacige koju vide svi koji te gledaju ako ti je vizir proziran; ovo je bitno i za gameplay kod brodova koji imaju zajedničke konzole na postajama i sl.), pa sve do sinhronizacije projektila balističkog oružja. Isto tako, ide u smijeru simulacije (za razliku od plutajuće puške na izobličenom čovjekolikom obliku koja je sakrivena animacijama, u SCu moraš uzimati realne gabarite i oblik čovjeka u obzir pri traženju zaklona, pucanju i kretanju kroz ograničene prostore).
Problem pri toj integraciji je sprječavanje 1st person kamere da poskakuje s kretnjama lika pošto se nalazi doslovno na mjestu oka, a bez mogućnosti varanja animacijama zbog jedinstvenog lika iz svih perspektiva.
Ahaaaa! To je ovaj đir
? Ok, kužim onda ali al nije to onda ono "problem koji zapravo i nije problem" jer su to riješili upravo tim "varanjem i animacijama"? Zašto je to bitno (ako je bitno) ?