PHP server i spojnost na bazu

poruka: 5
|
čitano: 7.711
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
neaktivan
offline
molim pomoć-PHP server i spojnost na bazu err#1045

Dakle imam problem sa UwAmp serverom. MySQL se kratko pokrene, pa se ugasi i dobivam error #1045-access denied... 

 

Pokušavam već 2 dana rješenje naći na internetu, ali nisam uspjela. Probala sam riješiti problem sa nekim od ponuđenih načina, na primjer, mijenjala sam portove. Osim toga, pokušavala sam brisati lozinku i stavljat AllowNoPassword na true te izbrisat root kao password u postavkama UwAmp servera datoteke conf.inc...

Pokušavala sam također i sa drugim serverima XAMPP-om i Wamp-om i naravno, ni jedan ne radi.

 

Pretpostavljam da je to zbog tog što se nekako kosi s MySQLyogom koji je instaliran ili tako nešto, ali ne znam u čemu je točno problem. Ne znam baš dobro sve to skupa na taj način..

 

Tek sam početnik u php-u i htjela bih testirati spojnost na bazu prije labosa.. ovako sam kod mi ništa ne znači sad u početku... mislim mogu ga nabubat napamet, a to ne želim i nema smisla,..

Hoću vidjet rezultat...

 

MOLIM POmOć imam labos sutra :(

 

screenshot-ovi u prilogu

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
PHP server i spojnost na bazu

Tu zna biti nekoliko problema.

 

pokušaj ovo:

 

ERROR 1045

 

ako nejde...

- promjeni portove na skype-u

- promjeni portove na nekom od virtualnih mašina ako imaš (VirtualBox, VMware)

Na FOI-u smo imali dosta problema s tim. Treba samo pravilno konfigurirati postavke. Googlanje greški potraje..

Poruka je uređivana zadnji put ned 18.1.2015 11:22 (dejantopolko).
 
0 1 hvala 1
11 godina
neaktivan
offline
PHP server i spojnost na bazu

probala sam sve navedeno, osim promijene porta skype-a,...