Piloti su s Marsa, avioni su iz Špičkovine

poruka: 57
|
čitano: 10.234
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Piloti su s Marsa, avioni su iz Špičkovine".
16 godina
neaktivan
offline
Piloti su s Marsa, avioni su iz Špičkovine

Na Natiional Geographicsovoj seriji o avionskim nesrecama bilo je jako lijepo (jasno i glasno) receno: avio kompanije zaradjuju na nesrecama!

Obestecenja poginulima su mala i pokriva ih osiguranje. Stvari idu tako daleko da low cost firme imaju vrlo mala obestecenja koja moge bez nekih ogromnih problema isplatiti. Osiguranje takodjer placa i gubitak aviona i tu firme zaradjuju. Naravno, navedeno ne vrijedi za male avio kompanije.

 

Stvarno je smijesno da, recimo, FAA donese neku uredbu, a avio kompanije nisu duzne nista poduzeti po tom pitanju, odnosno, daje im se poprilicno dugi period prilagodbe.

 

Drugim rijecima: zivot ne vrijedi nista. Samo parica!

 

 

Sto se tice tehnologije to je stvarno smijesno. Velika vecina aviona (putnickih) ima transponder koji salje podatke o avionu. Podaci se ocitavaju paralelno sa radarskom detekcijom sto znaci da su precizni. Nije nikakav problem podatke spremati i naknadno analizirati, a to se i radi. I sada je stvarno nejasno kako mogu ne znati gdje je avio pao?

Razumijem da je nemoguce pokriti cijelu zemaljsku kuglu radarom, ali imamo satelite na koje se spajaju razni uredjaji. Trackanje kamiona satelitom nije nikakav problem i nije skupo, pa je totalno nevjerojatno da isto nije moguce napravit i za avione. Jedini razlog je, ocito, parica.

A ta ista parica je i glavni globalni problem.

 
15 6 hvala 1
13 godina
offline
Piloti su s Marsa, avioni su iz Špičkovine

Zanimljiv članak, i stvarno je nelogično ovavko namjerno zapostavljanje beneficijskih tehnologija.

 

Divim se pilotima.

Pingu ;)
Moj PC  
7 1 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Piloti su s Marsa, avioni su iz Špičkovine

Evo prevedeno sa vietnamskih stranica zadnja vijest, a ovi naši totalno drugačije pričaju priču. Malezija u tom trenutku nije tražila pomoć!

 

Prema David Learmount - stručnjak za sigurnost zračnog prometa , radi na let Globala , Boeing B777 - 200 Avionske Malaysia Airlines može letjeti na visini od 35.000 metara izgubio dodir kada je na istočnoj obali i piloti aviona i dalje " dosta vremena " da se informira o tehničkim problemima . " Nešto se dogodilo , apilot nije mogao reći nikome . Zašto je to tako ? To jevrijedno pitanje " - on Learmout rekao je za Daily Mail u Velikoj Britaniji .

 

Discipline Panorama Malezija za nestalom zrakoplovu

Malezija nije zatražio pomoć u pronalaženju nestalom zrakoplovu

Malezija potvrđuje nema potvrđene informacije o zrakoplovnoj nesreći

Vijetnam aktivno potvrdili Malezija nestalom zrakoplovu

Malezija zrakoplova nedostaje : Podiže Terror osumnjičenog

Ono što se dogodilo u Maleziji kokpitu nedostaje ?

Američki razarači sudjelovali Malezija pretraživanje nestalom zrakoplovu

Odjel Malezija nedostaje avion : Dvije ulaznice varalica Kine Southern Airlines

" Vrlo neobično pilot nije zvao hitnu pomoć , jer oni imaju puno vremena . Osim ako jebomba u avionu . Međutim , ne postoji dokaz da je " - rekao je .

 

Greg Feith - bivši istražitelj Agencije za sigurnost prometa National, rekao je da su piloti i dalje mogu slati poruke u slučaju nestanka struje na avionu , pa je zrakoplov uvijek imatirezervne baterije da bi mogli " Neki koriste opremu za sustave zrakoplova i komunikacijskih dovršiti let za sigurnost " .

 

Dakle , Greg Feith je istaknuo da postoje problemi na zrakoplovima pod tlakom . " Ako postoje pitanja o visokim tlakom na vrijeme obrade piloti situacijama nedostaje kisika na visini od 9.000 do 12.000 samo u sekundi " .

 

I on Learmout - također pilota - imali usporediv zrakoplova za malezijskoj nestanka s nesreći Air Francea 447 , Francuska na Atlantskom oceanu u 2009 , u kojoj je poginulo 228 ljudi .

 

Rekao France zrakoplov srušio kada je pilot izgubio kontrolu nad zrakoplovom , nakon ledenih kristala utjecati na senzori mjere brzinu zraka .

 

Dakle, on je rekao , "ovo je u odnosu na temelju onoga što se dogodilo i može biti slučajnost . "

 

"Incident se dogodio u ranim jutarnjim satima , nakon što je sredinom noći " smrti " i nestao bez molbom iz pilot studije . "

 

" Moderni zrakoplovi su izgrađeni izuzetno čvrst i siguran . Ako je motor zaustavljen prekid protoka goriva ,pilot može plutati avion za mir u oko 40 minuta na visini da se " - rekao je.

 

Prema Learmount , nedostaje zrakoplova Malaysia vrijeme može bitiiznimno važan faktor . " Od ponoći do 2:00 , no trijezan čovjek fizički i psihički , ali u stvarnosti jenajgore vrijeme u 24 - satnom ciklusu biološki " .

 

On je također rekao da jeneidentificirani položaju zrakoplova nije neobično , koju su francuski istražitelji također je trajala 2 godina kako bi pronašli nestalog zrakoplova Air Francea 777 .

 

Shukor Yusof - zrakoplovni analitičar u S & P Capital IQ - rekao je da jezrakoplov poletio Malezija ne može u ovom trenutku , jerje ponestalo goriva . " Bilo je avion sletio na tlo , živi i zdravi , ili je pao u more " .

 

Zrakoplovnoj stručnjaci kažu da je lažni avion iznenada srušio procesor također dolazi iz mnogo čimbenika . Tu može biti ozbiljan kvar motora ,pilot akcije kako bi se izbjeglo drugih zrakoplova , ili je tueksploziju .

 

Zrakoplovstvo stručnjak Richard Quest , kaže američki , Malezija nestalih zrakoplova u vrijeme smatralonajsigurniji u itinerar . " Letovi su leteći 2 sata . Ovaj jeput poznat kao " letjeti " . Let je podijeljen u faze pokreću na pisti , poletjeti , letjeti gore visoko , a zatim letjeti . " Ovaj put pilota zrakoplova automatski i samo će popraviti manje pogreške ili manje promjene u nadmorskoj visini , kada je zrakoplov ostao bez goriva . Osim toga ,zrakoplov nije prestar i Malezija ima dugogodišnje iskustvo s ovom tipu zrakoplova .

 

Dakle , on je predvidio nešto " vrlo ozbiljno ", što se dogodilo sa zrakoplovom .

 

Izvedena iz potvrde airlines , zrakoplova hitne signala , mnogi stručnjaci predviđaju vjerojatno imaoneočekivana katastrofa događa .

 

"Perspektiva ne čini da je dobro " - Umirovljeni piloti American Airlines American Airlines - Jim Tilmon - rekao je na CNN-u . On je naglasio da su putevi broj zrakoplova bearing MH370 uglavnom ide kroz zemlju , pa kontakt s njim preko antene , radarskih i radiovalova je vrlo jednostavno .

 

" Pokušavao sam izvući sve moguće scenarije objasniti ovaj incident , ali nisam uspio ", - rekao je . Jim je rekao da jeBoeing 777-200 je dizajnirao sofisticiran kao bilo komercijalnih zrakoplova , s izvanrednim sigurnost zapisa .

 

"Nedostatak komunikacije čini mi se sumnja da se nešto nesretno se dogodilo najbolje , " - Marija Schaivo njega , bivši glavni inspektor od US Department of Transportation - također dijele ovo mišljenje . " Ali, naravno , ne znači da ne treba spas .Zrakoplova potrage i spašavanja je vrlo hitno . "

 

Izvršni direktor Malaysia Airlines , Juahari Ahmed Jahja , rekao jepilot na kontrolu leta signala nisu ugroženi nestale prije .

 

Prema g. Nguyen Hong Linh - 919 glavni unija ( Vijetnam Airlines ) , kao i Boeing 777 pilota , vremenski uvjeti ove sezone , u južnom području Ca Mau voda je vrlo dobar . Dakle ,zrakoplov se srušio zbog teškog vremena može dogoditi .

 

Mr. Linh rekao , ako vrijeme utječe s modernom opremom Boieng 777 zrakoplova , piloti i dalje imaju dovoljno vremena za komunikaciju , ali ne mogu zbog gubitka signala , tako iznenada .

 

Nazrakoplov uzrokuje nagli gubitak signala kao što je to , on je napravio dvije pretpostavke opseg :

 

+ Možezrakoplov iznenada eksplodirala . Međutim , uzrok eksplozije je vezana postoje mnogi faktori koji reguliraju to je teško odrediti .

 

+ Druga mogućnost je zrakoplovom ili terorističkog napada .

 

Ispričao je da je , ako sezrakoplovi su tehnički problemi u zrakoplovu , na 777-200 Boieng - jedan od najmodernijih zrakoplova , tu je i vrlo visoka sigurnost , piloti i dalje možete u potpunosti izvještajnog razdoblja i komunikacija .

 

Izvor: http://laodong.com.vn/the-gioi/tong-hop-y-kien-cac-chuyen-gia-hang-khong-ve-vu-may-bay-malaysia-mat-tich-184865.bld

Poruka je uređivana zadnji put pon 10.3.2014 16:24 (marin_sagovac).
Moj PC  
3 28 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Piloti su s Marsa, avioni su iz Špičkovine
marin_sagovac kaže...

Evo prevedeno

LOL!

16 godina
offline
Re: Piloti su s Marsa, avioni su iz Špičkovine

jaoj kakav prijevod... remek dijelo...

It's not who u are, it's who u know.
14 godina
offline
Piloti su s Marsa, avioni su iz Špičkovine

otkad su bugovci stručnjaci za avione

 

nije važno sudjelovati važno je pobijediti
Moj PC  
1 2 hvala 0
12 godina
offline
Piloti su s Marsa, avioni su iz Špičkovine

ne zaostaju tolko za tehnologijom samo zbog para ili kakve politike izvlacenja para, najveci razlog zaostajanja za trenutnom tehnologijom su rigorozni i dugotrajni (citaj jakoooo dugo) testovi i provjere prije nek avion poleti u komercijalnom smislu. avion se dizajnira s zadnjom mogucom tehnikom na umu, a kad konacno avion dode od projekta do komercijalne upotrebe prode puno godina pa ta tehnika automatski zastari. previse je tu provjera i testova pouzdanosti da bi se koristila najmodernija tehnologija. kaska se barem 10 godina...

 

a s ovim da se takav jedan poveci avion moze samo tako izgubiti se slazem da je teski apsurd... ako je vojska u stanju uhvatiti radarima i kojekavkim gadgetima raketu, nejde mi u glavu gdje je zapelo s avionima koji su X puta veci pa samim time ostavljaju i X puta veci trag, WTF ??? to se slucajno dogoditi ne moze, previse je redundarnih sustava u pitanju da bi svi zakazali slucajno

Moj PC  
1 1 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Piloti su s Marsa, avioni su iz Špičkovine

I zbog tog sam morao dobiti "-4"? Al sam se barem trudio "kopati" po vietnamskim i malezijskim stranicama da nađem šta oni misle a ne Amerikanci ili netko tko nije od tamo!

35 lol
7 ok
Poruka je uređivana zadnji put pon 10.3.2014 16:39 (marin_sagovac).
Moj PC  
5 3 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Piloti su s Marsa, avioni su iz Špičkovine
blackalbum kaže...

otkad su bugovci stručnjaci za avione

 

po novome.

Oleg je pumpao temu svoje ljubavi prema avijaciji, pa je plakao od divljenja prema Antonovu i sl.

Očito čovjek dosta zna o tome, pa se to ko zaraza preneslo i na ostatak ekipe, pa je Bug sad odjednom pod mus i magazin za stručnu avio-javnost :D

Poruka je uređivana zadnji put pon 10.3.2014 16:41 (Putin).
11 godina
neaktivan
offline
Piloti su s Marsa, avioni su iz Špičkovine

Pa mogla bi nova "tema broja" biti Boeing 777-200 ? I pisati o tome kako rade ti avioni sa shemama?

 

Btw, tražim malezijski search engine, a naletim na ovo google malaysia down

 

Lista (search engines) 

 

Ovdje je popis putnika, i novosti iz Malezijskih portala: http://tengoktvonline.blogspot.com/2014/03/kronologi-pesawat-mas-dari-kl-ke.html

 

Al nova "vijest" na malezijskim stranicama kažu da su "invalid" da je sletio u Kini (sa gornje stranice) odnosno na engleski sa portala: http://www.nationmultimedia.com/national/Malaysia-Airlines-verifying-report-that-missing-pl-30228717.html

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 10.3.2014 17:01 (marin_sagovac).
Moj PC  
0 2 hvala 0
15 godina
offline
Piloti su s Marsa, avioni su iz Špičkovine

ne valja suditi prestrogo. i prvo putovanje na Mjesec je bilo bez kompova pa se nekako pogodilo {#} no ako je tome tako kao što piše u članku, uopće me ne čudi da su većina pilota alkići i da im je jedino na pameti "jastučanje" sa stjuardesama. a avioni nestaju, ježi ga. oće to. {#}

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Piloti su s Marsa, avioni su iz Špičkovine
Obi Wan kaže...

jaoj kakav prijevod... remek dijelo...

ništa bolji nije i od nekih novinara koji pišu na portalu..

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
16 godina
neaktivan
offline
Piloti su s Marsa, avioni su iz Špičkovine

Bolje privatnici kontroliraju svoje aute/kamione i prate kod kojeg se kafića zaustavljaju nego aviokompanije svoje avione. 

Moj PC  
11 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Piloti su s Marsa, avioni su iz Špičkovine
Ajar kaže...

ne valja suditi prestrogo. i prvo putovanje na Mjesec je bilo bez kompova pa se nekako pogodilo {#} no ako je tome tako kao što piše u članku, uopće me ne čudi da su većina pilota alkići i da im je jedino na pameti "jastučanje" sa stjuardesama. a avioni nestaju, ježi ga. oće to. {#}

Prema bjelosvjetskim informacijama, letovi na zvizdana su obavljeni uz pomoć W98 i 478 procesora.

14 godina
neaktivan
offline
Piloti su s Marsa, avioni su iz Špičkovine

Inače mnoge od tvrdnji u ovom članku su mi sumnjive. Najsumnjivija mi je tvrdnja kako se ne zna gdje se nalazi zrokoplov u određenom trenutku.

Ima jedna usluga na netu koja se zove Flightradar24 i koja trenutno prikazuje gdje se nalazi sve i jedna kanta koja leti a nije vojna ili špijunska.

Živim na 1000 metara od aerodroma pa vidim da podatci kasne možda najviše 10 do 15 sekundi.

Moj PC  
9 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Piloti su s Marsa, avioni su iz Špičkovine

Bilo bi fer da je g.Galić stavio link na članak kojim se poslužio. Svi ovdje imamo pristup Internetu i solidno se služimo njime :-D

 

http://english.martinvarsavsky.net/general/aviation-is-stuck-in-the-60s-a-reflection-on-mh-370.html

 

 

 

 
16 1 hvala 0
16 godina
offline
Re: Piloti su s Marsa, avioni su iz Špičkovine
james2 kaže...

Inače mnoge od tvrdnji u ovom članku su mi sumnjive. Najsumnjivija mi je tvrdnja kako se ne zna gdje se nalazi zrokoplov u određenom trenutku.

Ima jedna usluga na netu koja se zove Flightradar24 i koja trenutno prikazuje gdje se nalazi sve i jedna kanta koja leti a nije vojna ili špijunska.

Živim na 1000 metara od aerodroma pa vidim da podatci kasne možda najviše 10 do 15 sekundi.

Pogledaj na Flightradaru gužvu iznad Evrope, a pogledaj kako je iznad Malezije, ili potpunu "pustinju" nad Južnom Korejom, koja je izuzetno visokorazvijena, a nad kojom trenutno nije prikazan niti jedan avion - jer ne nose odgovarajuće uređaje. Propisi i standardi u Evropi su različiti od onih u Aziji i onih u Americi (nad Amerikom se vidi gužva, ali ćeš primetiti da su aviončići narandžaste, a ne žute boje; za razliku od ovih žutih nad Evropom koji se zaista prate skoro u realnom vremenu, ovde "kašnjenje" iznosi, ako se ne varam, oko 15 minuta).

13 godina
offline
Piloti su s Marsa, avioni su iz Špičkovine

ADS-B oprema (ona na kojoj se zasniva Flightradar) jos nije nigdje obavezna, u Evropi tek 2017.

Neki avioni kao npr Dash-8 koje ima i Croatia Airlines je nemaju tako da se oni ne vide.

A i sami podaci na flightradaru ovise o broju zemaljskih prijemnika i udaljenosti.

 

Kao osnovu za promet iznad SAD (narancasti avioni) uzimaju se radarski podaci od FAA-a tako da se skoro sve vidi.

Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Piloti su s Marsa, avioni su iz Špičkovine
Ivan(4) kaže...
james2 kaže...

Inače mnoge od tvrdnji u ovom članku su mi sumnjive. Najsumnjivija mi je tvrdnja kako se ne zna gdje se nalazi zrokoplov u određenom trenutku.

Ima jedna usluga na netu koja se zove Flightradar24 i koja trenutno prikazuje gdje se nalazi sve i jedna kanta koja leti a nije vojna ili špijunska.

Živim na 1000 metara od aerodroma pa vidim da podatci kasne možda najviše 10 do 15 sekundi.

Pogledaj na Flightradaru gužvu iznad Evrope, a pogledaj kako je iznad Malezije, ili potpunu "pustinju" nad Južnom Korejom, koja je izuzetno visokorazvijena, a nad kojom trenutno nije prikazan niti jedan avion - jer ne nose odgovarajuće uređaje. Propisi i standardi u Evropi su različiti od onih u Aziji i onih u Americi (nad Amerikom se vidi gužva, ali ćeš primetiti da su aviončići narandžaste, a ne žute boje; za razliku od ovih žutih nad Evropom koji se zaista prate skoro u realnom vremenu, ovde "kašnjenje" iznosi, ako se ne varam, oko 15 minuta).

Manje od minute je kašnjenje na flightradaru, možeš provjeriti kad vidiš avion na nebu

16 godina
protjeran
offline
Re: Piloti su s Marsa, avioni su iz Špičkovine
james2 kaže...

Inače mnoge od tvrdnji u ovom članku su mi sumnjive. Najsumnjivija mi je tvrdnja kako se ne zna gdje se nalazi zrokoplov u određenom trenutku.

Ima jedna usluga na netu koja se zove Flightradar24 i koja trenutno prikazuje gdje se nalazi sve i jedna kanta koja leti a nije vojna ili špijunska.

Drago malo dramatizira i pretjeruje po običaju, naravno da se pomoću Flightradara mogao pratiti i MH370

 

Također, s obzirom da je navedeni zrakoplov "nestao" otprilike samo 100-200 km od malezijske obale (a ne "iznad oceana" kao što tvrdi Drago), gotovo je sigurno da malezijska vojska ima i kudikamo detaljniji uvid u putanju navedenog zrakoplova uz pomoć svojih vojnih tj. primarnih radara. Kontrole leta širom svijeta danas za svoje potrebe uglavnom koriste samo tzv. sekundarne radare (koji se oslanjaju na podatke dobivene od avionskog transpondera) i to je za civilne potrebe tj. potrebe kontrole leta u principu sasvim dovoljno. Također treba imati u vidu, čak i ako je MH370 eksplodirao točno na onom mjestu gdje je nestao na Flightradaru, na toj visini i s tom brzinom, krhotine će se razasuti po ogromnoj morskoj površini i potreban je veliki trud da bi se našao makar samo jedan dio.

 

 

 

 

BOINC Combined Statistics for Croatia http://goo.gl/DiiXr
13 godina
offline
Re: Piloti su s Marsa, avioni su iz Špičkovine

Da, tako gdje je ADS-B pracenje, ali tamo gdje podatke daje FAA (znaci, iznad SAD) kasnjenje je 5 minuta.

16 godina
offline
Piloti su s Marsa, avioni su iz Špičkovine

Trknuo bih do Amerike, al' mi baš večeras nije zgodno. {#} Pogledaj FAQ na samom Flightradaru. Istina je da sam preterao sa 15, no pozicija narandžastih aviona je zaista zakašnjena za 5 minuta u skladu sa propisima FAA. Takođe, prema podacima sa samog sajta, signal je teže dobiti iznad okeana. Pri tom, vezano za problematiku traženja nestalog aviona, u odnosu na poslednju dojavljenu poziciju, letelica je mogla pasti kao kamen, a mogla je "odjedriti" koju desetinu kilometara dalje.

 

EDIT: Antet je bio brži. {#}

Poruka je uređivana zadnji put pon 10.3.2014 18:31 (Ivan(4)).
Moj PC  
1 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Piloti su s Marsa, avioni su iz Špičkovine

Japanske vijesti: http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=hr&js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fjapanese.ruvr.ru%2F2014_03_10%2F268789675%2F

 

Navodno je nekom telefon zvonio Kineskog putnika: http://japanese.ruvr.ru/news/2014_03_10/268773948/

 

Ono što je interesantno, svi su upleteni u nekakvu "istragu" ali kao što Japan veli, sve su to različite teorije.

Moj PC  
0 4 hvala 0
16 godina
offline
Re: Piloti su s Marsa, avioni su iz Špičkovine
marin_sagovac kaže...

Japanske vijesti: http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=hr&js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fjapanese.ruvr.ru%2F2014_03_10%2F268789675%2F

 

Navodno je nekom telefon zvonio Kineskog putnika: http://japanese.ruvr.ru/news/2014_03_10/268773948/

 

Ono što je interesantno, svi su upleteni u nekakvu "istragu" ali kao što Japan veli, sve su to različite teorije.

ajd objasni mi koja je tu poanta sto si ti nasao vijesti na japanskom i ukrcao u google translator?

 

google translator nije alat koji je stvoren za tocan prijevod, to je samo nacin da olaksa prevodenje onome koji vec poznaje gramatiku jezika s kojeg se prevodi.

 

ili daj stranicu na engleskom ili nemoj nista stavljat.

 

zar nije ovo puno bolje nego to? japanske vijesti al na engleskom

It's not who u are, it's who u know.
Poruka je uređivana zadnji put pon 10.3.2014 19:16 (Obi Wan).
11 godina
neaktivan
offline
Piloti su s Marsa, avioni su iz Špičkovine

Poanta je kada se postavljaju i traže stranice koje su Engleskom nepotpunima, netočnima za razliku od zemalja kada tražiš u vietnamu, maleziji, japanu i kini.

Nije isti sadržaj koji kažu američki novinari i djelomično bude nepotpuni za razliku od ostalih.

 

Kao u prošloj temi nigdje nisu na engleskim stranicama spomenuli veliku vijest da Sony namjerava uloziti u tvornice nekoliko milijuna juana kao afera o samsung tvornici gdje se direktno očituju na njihovim stranicama za razliku od toga što sami izvori iz samsunga ili engleskih novinara dementaraju.

Još jednom, ne valja gledati samo članke sa tih news engleskih blogova/portala već treba ići na njihove tražilice te tražiti pod njihovim frazama i prevesti na eng/hr da vidite što oni trenutno rade.

Engleski novinari "kasne" i ne daju obično se informacije, pa je VAŽNO pratiti novosti direktno iz tih zemalja. Ako misliš da ne pomažem dovoljno, molim te da mi daš neke savjete i preporuke ili javi moderatoru da me maknu te da se ne osjećaš zbog toga ugroženim ili slično kako god zvao.

 

zar nije ovo puno bolje nego to? japanske vijesti al na engleskom

 

Za neke dovoljno. Za neke nedovoljno. Za mene nedovoljno, jer ne vidim kako "razmišljalju" interno.

Poruka je uređivana zadnji put pon 10.3.2014 19:20 (marin_sagovac).
Moj PC  
1 7 hvala 0
16 godina
offline
Re: Piloti su s Marsa, avioni su iz Špičkovine
marin_sagovac kaže...

 

Za neke dovoljno. Za neke nedovoljno. Za mene nedovoljno, jer ne vidim kako "razmišljalju" interno.

marine, sinko, nemoj pricat budalastine

It's not who u are, it's who u know.
16 godina
offline
Re: Piloti su s Marsa, avioni su iz Špičkovine
Obi Wan kaže...
marin_sagovac kaže...

 

Za neke dovoljno. Za neke nedovoljno. Za mene nedovoljno, jer ne vidim kako "razmišljalju" interno.

marine, sinko, nemoj pricat budalastine

Ode marin sagovac na privatnu black listu, pa da više ne moram čitait njegove pametne komentare. Hvala Bogu (i Bug-u) na toj opciji!

15 godina
neaktivan
offline
Piloti su s Marsa, avioni su iz Špičkovine

Zapto me ovo uopće ne čudi?

 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Piloti su s Marsa, avioni su iz Špičkovine

kaže murdoch iz neke udobne fotelje da su to džihadisti i da žele napakostiti kini i sad je pravi trenutak da se amerika sprijatelji s kinom ... bože koje insinuacije! al sve je interes, baš sve. pa čak i pad putničkog aviona. teški FUD. svi sa turbanom posjeduju rpg, putin napada, povećajte vojni proračun. nešto poput ovog smeća

 mislim da bi prije svega mediji trebali stati na loptu i dati stručnjacima vremena da se izjasne. koliko god ti piloti bili sa marsa, oni su samo ljudi skloni greškama radi umora ili svađe sa ženom. koliko se ja sjećam iz onih discovery dokumentaraca većinom je ljudski faktor bio uzrok nesreći, bilo to održavanje, osoblje, kontrola leta ...

 

*upravo sam imao otvorene stranice flightradar24, neki wiki o rpg-u i dea-nu video poruku s youtubea. sranje, a nisam se odjavio s gmaila. kad da očekujem tomahawk :)

Einstein:Only 3 things are infinite - the Universe, human stupidity nad WinRar's trial period
Poruka je uređivana zadnji put pon 10.3.2014 23:46 (hrvooje).
 
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Piloti su s Marsa, avioni su iz Špičkovine

1. Ovaj nestali (boieng 700-200LR) spada u najmodernije LR (long range) avione na svijetu i slao je uredno GPS podatke.

 

2. Mjesto zadnjeg signala je iznad mora, koje je nije dublje od 100m i brže će ga naći od aviona 'Air France' koji potonuo u Atlantik na 4km dubine.

 

3. Prema nekim tvrdnjama možda je pao i u prašumu. E onda će ga bit malo teže pronaći.

 

4. Nagli nestanak bez poziva upomoć znači da se je nešto gadno dogodilo, tj. da se avion raspao u zraku u vrlo kratkom vremenu.

Glory Glory Man United
Poruka je uređivana zadnji put uto 11.3.2014 0:01 (memulica).
Moj PC  
1 1 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice