Ajde kupi Teslu za “siromašne” kad poticaji traju 1 dan!
Vozili smo novi električni Nissan LEAF, bez ruku i
- poruka: 25
- |
- čitano: 8.993
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Jesu! Dobro pogledaj fotografiju auta i iskreno napiši ima li ruke i noge.
Jesu! Dobro pogledaj fotografiju auta i iskreno napiši ima li ruke i noge.
Ima li putnik ruke i noge ili nema uopće ne mijenja njegovu funkciju u autu.
Pristojna reportaza, al zasto vam je rezolucija videa tako losa.
Još će proći godine prije nego uopće razmislim o ovako nećem, jer auto koji toliko košta, a gore na komandnoj ploči (gdje je čak i Dacia "mekana") ima onu užasnu, tvrdu plastiku koja se nalazi na oblogama stražnjih vrata i kod jeftinih "fosila". Nisam mogao vjerovati kad sam sjeo u njega jer dok ne probaš materijale izgleda ko i ostali novi auti.
lako to (ne) vozit bez rukunogubrigepameti. aj ti to vozi bez love.
Ajde kupi Teslu za “siromašne” kad poticaji traju 1 dan!
Upravo to.
Sve je to liijepo i krasno, nek sad stave koliko košta pa tako da s podsmijehom ugasim tab. Teško je biti early adopter nečega što košta 200 ili više somova dok ti plaća nije ni državni prosjek. Hvala al ne hvala, čitamo se kad se crijene sunovrate bar za trećinu.
Petricu Tesla Model 3 je najpozeljniji EV na svijetu, i bit ce jos jako dugo! Kakav Nissan, kakve pm.
Petricu Tesla Model 3 je najpozeljniji EV na svijetu, i bit ce jos jako dugo! Kakav Nissan, kakve pm.
Ne znam čemu "Kakav Nissan, kakve pm."... Leaf je najprodavaniji električni auto, Nissan je napravio prvi auto s Li-ion baterijama... Reklo bi se da znaju oni nešto o tome.
Ajd ti prodaj 15 g. stari Nissan Leaf. Baterija mu neće trajati ni do kvartovskog dućana.
Ajd ti prodaj 15 g. stari Nissan Leaf. Baterija mu neće trajati ni do kvartovskog dućana.
Eto ja očito onda živim u zabludi. Ja mislio da kupujem auto jer je lijep dizajnom, ekonomičan, udoban, a ne zato jer ću ga kasnije moći prodati po dobroj cijeni. Inače ni za VW 15 godina nećeš dobiti neku cijenu, ali možda malo više od Nissan-a.
A s tim golfom za 15 godina neces moci nigdje, osim ako ne ulozis masne pare u odrzavanje.
Pa dobro koliko je deklarirana autonomija baterije, najvaznije podatak. To do Varazdina i nazad mi ne znaci nista.
"e-pedal" sustav imam na najmanje 10 godina starom Linde vilicaru (na plin)
Ajd ti prodaj 15 g. stari Nissan Leaf. Baterija mu neće trajati ni do kvartovskog dućana.
Preplate ga 5 tisuća i onda na preprodaji ulove tisuću više zato jer će onaj ko ga kupuje pri preprodaji uloviti 500€ više. Osnove hrvatske ekonomije.
Krivo, pametni Hrvat će za te novce sebi kupiti Qashqai-a i ženi Micru ili, ako nema ženu, za razliku u cijeni od nekih 105.000kn osigurati gorivo i održavanje do nekih 120.000km, nakon čega će taj Quashqai bez problema prodati za nekih 40% početne cijene (plus/minus), jer moderni agregati danas bez problema traju >200.000km, uz pravilno održavanje i puno više i netko će taj auto bez problema voziti još godinama.
S druge strane, neki retardirano-debilni Hrvat će za 35-40.000€ kupiti Leaf, auto s unutrašnjošću od jogurt-plastike i maksimalnom brzinom od 144km/h kojeg svakih ca. 250-300km pažljive vožnje (a na autoputskih 130km/h, s klimom, svjetlima itd. i češće) mora puniti sat vremena ako ima sreće pa mu je u blizini neki brzi punjač, odn. >7 sati ako ga puni na običnu utičnicu (pod uvjetom naravno da ima parkirno mjesto s utičnicom). A obzirom da Nissan u Hrvatskoj daje garanciju na bateriju od samo 100.000km ili 5 godina (uz nadoplatu na ionako preskup auto do 160.000km) i obzirom da zamjena baterije nakon toga vjerojatno košta više nego što auto vrijedi, za razliku od onog pametnog Hrvata gore, on svog Leafa nakon nekih 120.000km više neće moći prodati nikome jer čak ni u Hrvatskoj nitko nije toliko glup da kupuje auto kojeg će u najboljem slučaju moći mirne duše voziti još samo 30-40tkm, a nakon čega mu se može desiti da mu ckrne baterija i da auto mora dati na reciklažu jer se popravak ne isplati. Za bogate skorojeviće koji aute uzimaju preko firme na leasing od 3 godine i njima se voze par tisuća km godišnje po gradu, a za dalja putovanja koriste isto tako na leasing kupljene TDIjeve njemačkih korijena možda ok, za sve druge tu su Golf, Astra, Focus, Megane, Quashqa itd., na benzin ili diesel, naravno.
Eto, zato će se elektro auti na baterije još jako dugo prodavati na razini statističke pogreške, bez obzira na poticaje i bez obzira što palamudili “poduzetnik Cvetojević”, “poduzetnik Prpić”, idolopoklonici eLoana Muska, sponzorirani Bugovi novinari i drugi j*bivjetri po internetima i jubitoima.
A s tim golfom za 15 godina neces moci nigdje, osim ako ne ulozis masne pare u odrzavanje.
ADAC je testirao prvu generaciju Leafa, nakon 80.000km je domet pao s početnih 113km na 90km (https://www.adac.de/infotestrat/tests/auto-test/nissan_leaf_dauertest/default.aspx), a kako će se pokazati ovaj novi - vidjet ćemo. Činjenica je da Nissan u Hrvatskoj daje garanciju na bateriju od 100.000km ili 5 godina (uz nadoplatu do 160.000) koja se odnosi na pad dometa sa 12 na max 9 crtica (što god crtica bila), citat s Nissan.hr:
“Novi električni motor Nissana LEAF, uključujući i bateriju, dolazi s jamstvom od 5 godina/100.000 km. Jamstvo na litij-ionsku bateriju obuhvaća i smanjenje kapaciteta baterije na manje od 9 crtica (od 12), prema ugrađenom pokazivaču kapaciteta.”
Dakle računaju s do 25% gubitka u 100.000km kao “normalno”. S druge strane znam nekoliko Golfova starijih od 10 godina koji su bez problema i samo uz redovno održavanje prešli više od 200.000km i voze li voze, najskuplji izdatak su im gume. I da ih sutra stave na prodaju, prodali bi ih unutar 48h. A i domet im je isti kao i prvi dan, još uvijek otprilike 4 puta veći nego na ovom novom Leafu i s vremenom punjenja 0-100% od max 5 minuta (uključujući plaćanje na blagajni).
Tako da...to tvoje paušalno pljuvanje po “rvatinama”, Golfovima i svima koji ne svršavaju na autiće na baterije poput tebe više govori o tebi i tvojem intelektualnom dometu nego o bilo čemu u drugom.
Lako je vama pričat bajke o električnom leaf-u. Lako je tom poduzetniku kupit leaf iz čistog hira jer ima para na bacanje. Kao što je i bilo u emisiji sa kriptovalutama. Tim poduzeznicima se je*e ako on baci 35K eura u vjetar na novog leaf-a ili na bitcoin jer ima sto puta više para. Vozit će ga par godina i kad nebude više in bacit će ga u smeće.
Jesu! Dobro pogledaj fotografiju auta i iskreno napiši ima li ruke i noge.
Ovo je na tragu najboljih Ajarovih komentara. Što se tiče vožnje samo jednom papučicom, pa barem ja za većinu stvari koristim papučicu gasa, kočnicu stišćem samo kada baš moram. Noga na gas - ubrzanje, noga s gasa - kočenje. J... ga, još da moj hyundo ima elektromotor, ne bi mi mjenjač i kvačilo ni trebali, ovako moram i njih koristiti. Je Nissan skupa igračkica, ali sviđaju mi se nove tehnologije i ne bih imao ništa protiv toga da ga nabavim, kao što se ne bi bunio ni protiv Tesle, ali kronični nedostatak repatih krznenih životinjica mi to ne dozvoljava.
Tako da...to tvoje paušalno pljuvanje po “rvatinama”, Golfovima i svima koji ne svršavaju na autiće na baterije poput tebe više govori o tebi i tvojem intelektualnom dometu nego o bilo čemu u drugom.
Svaka čast, baš si se dokazao kao fer sugovornik, još account s 1 danom i odmah vrijeđaš. A ništa, još jedan za ignore
Izgleda fora, volio bih svakako jednom probat, iako meni osobno za sad nema ništa ljepše od šaltanja brzina, vožnje u visokim obrtajima na uzbrdici ili dok pristižem.
Vidim komentiraju se i cijene, ne znam meni ne zvuči toliko skupo s obzirom da se radi o električnom autu, za te pare ljudi uzimaju najslabije varijante Audija/Mercedesa/BWM-ja koji nisu električna auta.
uskoro i vožnja bez zuba. pokraj ulaza u trešnjevačku općinu, nakon čak dva tjedna, maknuli punjač za te igračke. ostala su samo napuštena zelena (= zeleno pofarbana) parkirna mjesta. toliko o tome.