Mreža 5 / 2015 svibanj 2015.
Razvoj igara

Od ideje do Ljute ptice

Više nego ikada prije, tržište igara doživljava razdoblje velike zasićenosti. Dvosjekli je to mač koji s jedne strane korisnicima pruža veliki izbor igraćih naslova, no s druge dovodi u pitanje njihovu kvalitetu. No, mnogo je interesantniji razlog zašto je tome tako. Je li izrada igara postala toliko trivijalan posao da ga može odraditi svaki srednjoškolac te koliko je rada, truda i ulaganja potrebno da igraći naslov izađe iz sfere Flappy bird klona i probije se kroz redove App Storeovih i Google Playevih top-lista? Vrijeme je da se taj misterij razriješi

Čitaj digitalno izdanje

Pretvaranje znanja u konkretne proizvode

Tvrtka CROZ u procesu je monetizacije iskustava koja je stekla na brojnim projektima i pretvaranju tih znanja u konkretne alate – softverske proizvode koje će ponuditi cijelom svijetu

Digitalno izdanje

Posljednji kišobran koji ćete ikad kupiti

Kišobrani su potrošna roba – koliko ste ih dosad ostavili po kafićima, čekaonicama, uredima državne uprave...? Možda ste pomislili da bi pomoglo kad biste kupili zaista dobar kišobran – no to pomaže tek ako takav kišobran ima i čip koji će se oglasiti kad se udaljite od njega

Digitalno izdanje

Snaga i slabost digitalnog marketinga

Konferenciju "Od digitalnog marketinga do marketinga digitalne ere", koja je održana u Zagrebu u organizaciji Visokog učilišta Algebra, pratilo je na licu mjesta više od 350 posjetitelja, a prijenos uživo popratilo je i dodatnih 1.100 sudionika

Digitalno izdanje

Nelicencirani softver otvara vrata malveru

BSA istraživanje za 2014. pokazalo je da je 52 posto softvera instaliranog na računala tijekom prethodne godine u Hrvatskoj bilo nelicencirano, dok je globalna stopa 43 posto

Digitalno izdanje

Građenje 'printerom'

Početkom ove godine gotovo su svi mediji prenijeli kako su Kinezi izgradili prvu “pravu” vilu tehnologijom 3D ispisa. Uz vijest je, nažalost, išlo dosta malo dodatnih informacija – čini se da ni sam kineski proizvođač nije bio zainteresiran podijeliti puno detalja s javnošću, vjerojatno u želji da što dulje sačuva znanja vezana uz ovu revolucionarnu tehnologiju

Digitalno izdanje

Značaj u regiji

Hrvatsko tržište bitan je dio Epsonovog poslovanja jer ostvaruje između 35 i 40 posto rezultata u čitavoj regiji

Digitalno izdanje