AI ekosustav korisničke podrške - Pametno s korisnicima

Uz ogromne količine tekstualnih podataka na raspolaganju te sve veći broj korisnika, sve je teže pružiti brzu i kvalitetnu podršku korisnicima. Pomoću modela umjetne inteligencije i računalne obrade prirodnog jezika, danas je moguće automatizirati dobar dio korisničke podrške, bilo kad je u pitanju automatizacija razgovora s korisnikom, bilo kad je riječ o pronalaženju najrelevantnije informacije za korisnika

Domagoj Marić utorak, 18. listopada 2022. u 02:15
Virtualni asistent na našoj web-stranici, izrađen pomoću platforme IBM Watson Assistant
Virtualni asistent na našoj web-stranici, izrađen pomoću platforme IBM Watson Assistant

Domagoj Marić, Voditelj odjela umjetne inteligencije i znanosti o podacima, Megatrend Poslovna Rješenja

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Mreza 11 / 2022 studeni 2022.