Stana Džudović, Agilcon - Budućnost digitalnog marketinga direktna je komunikacija s klijentima

Zbog europskog Zakona o digitalnim uslugama i Zakona o digitalnom tržištu, oglašavanje preko velikih platformi neće nestati, čak se neće niti bitno promijeniti, no sve ukazuje na to da se klijenti koji se u svojoj marketinškog strategiji pretjerano oslanjaju na velike platforme, izlažu riziku promjene pravila na koju nemaju nikakva utjecaja

Gorden Knezović četvrtak, 17. studenog 2022. u 00:00

Na prvoj regionalnoj konferenciji AdriatiCON 2022 iskoristili smo priliku porazgovarati sa Stanom Džudović, stručnjakinjom za upravljanje projektima implementacije alata za automatizaciju marketinga u Agilconu, koja je na konferenciji imala predavanje "Pobjeda u digitalnom svijetu s objedinjenim podacima o klijentima".

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Mreza 12 / 2022 prosinac 2022.