Dražen Oreščanin - Disrupcija

Kako bi se napravio značajan pomak na bolje, kvaliteta se mora drastično povećati

Dražen Oreščanin petak, 20. ožujka 2020. u 20:37

Pokušajte si postaviti nekoliko pitanja za početak… Mislite li da je neki od telekom operatera u Hrvatskoj, onako, baš zaista jako dobar, i da su korisnici baš, onako, jako zadovoljni njihovim uslugama? Mislite li da su neka banka ili osiguravajuće društvo baš jako dobri, toliko bolji od drugih da ste spremni sve svoje račune, kartice i police premjestiti kod njih? Očekujete li da kad se vozite po cesti da ulice po gradu neće biti raskopane ponovno i ponovno, a rupe neasfaltirane mjesecima? Očekujete li možda da kada dođete u FINA-u, Poreznu upravu, Elektru ili Poštu, da će vas dočekati nasmijani službenik na šalteru koji će vam pomoći i objasniti sve što trebate napraviti? Očekujete li da će vam inspektor koji vam dođe u tvrtku u inspekciju dati upute kako nešto ispravno napraviti, a ne odrapiti najveću moguću kaznu? Očekujete li da ćete biti naručeni na specijalistički zdravstveni pregled u roku od nekoliko dana? Očekujete li u nekom restoranu na Jadranu usred turističke sezone da ćete dobiti obilnu porciju kvalitetne hrane po umjerenoj cijeni?

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Mreza 4 / 2020 travanj 2020.