e-trgovina - Oprezni optimizam

Iz europskih udruženja online trgovine upozorili su kako nacionalne vlade u Europi trebaju podržati online trgovce, posebno male, u digitalnoj transformaciji, kako bi se iskoristio veliki potencijal online trgovine, te su upozorili kako je i dalje u EU regulatorni okvir za online trgovinu fragmentiran, što onemogućuje prekograničnu trgovinu, a time i njezin ključni potencijal

Gorden Knezović četvrtak, 22. rujna 2022. u 00:00
Rast e-kupaca u Europi, Europskoj uniji i regijama Europe; skoro je dvostruko više online kupaca u sjevernoj i zapadnoj nego u istočnoj Europi
Rast e-kupaca u Europi, Europskoj uniji i regijama Europe; skoro je dvostruko više online kupaca u sjevernoj i zapadnoj nego u istočnoj Europi

U 2021. godini europska e-trgovina porasla je 13%, na 718 milijardi eura, nešto više nego prethodne godine, navodi se u Izvješću o europskoj e-trgovini za 2022., koje je izradio Centar za uvid u tržište Amsterdamskog sveučilišta primijenjenih znanosti (Centre for Market Insights CMI Amsterdam University of Applied Sciences), a prema narudžbi dviju glavnih asocijacija e-trgovine i maloprodaje u Europskoj uniji – Ecommerce Europe i EuroCommerce. 

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Mreza 10 / 2022 listopad 2022.