e-trgovina - Čini li nas euro privlačnijim za e-trgovinu

Gotovo jedna trećina trgovaca koji prodaju online u regiji srednje i istočne Europe očekivala je do 20% rasta prihoda u 2022. u usporedbi s 2021. godinom. Jedna četvrtina nije ostvarila nikakav rast prodaje, a gotovo 17% očekivalo je pad prihoda do 20% u usporedbi s 2021. godinom

Gorden Knezović petak, 17. ožujka 2023. u 02:00
Polovica tvrtki u CEE još uvijek ne prodaje svoje proizvode online. Čak 21% njih to uopće ne planira
Polovica tvrtki u CEE još uvijek ne prodaje svoje proizvode online. Čak 21% njih to uopće ne planira

Od 2020. godine prekogranična e-trgovina u svijetu bilježi snažan pozitivan rast. Nakon blagog pada online prodaje izbijanjem pandemije covida-19, tržišta diljem svijeta oporavila su se i čak premašila brojke prije pandemije. Prema analitičkoj tvrtki eMarketer, globalno tržište e-trgovine iznosilo je 2022. godine 5,55 bilijuna američkih dolara, a očekuje se kako će se do 2025. godine gotovo udvostručiti rast, do 7,39 bilijuna dolara.

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Mreza 4 / 2023 travanj 2023.