Teslin Model S navodno "poderao" Taycana na Nürburgringu

Na trkaćoj stazi Nordschleife ovoga tjedna svoje testne krugove radi prerađeni Model S. Neslužbeni podaci govore da je ostvario čak 20 sekundi brže vrijeme od nedavnog rezultata Porschea Taycana. Važno je napomenuti kako je korištena prerađena verzija Modela S, bitno pojačan u odnosu na serijske modele

Sandro Vrbanus srijeda, 18. rujna 2019. u 14:28

Mnogo se prašine diglo nakon predstavljanja prvog električnog Porschea, Taycana, i njegovog rekordnog vremena (za limuzinu s 4 vrata) na trkaćoj stazi Nordschleife-Nürburgring. Nedugo nakon što je objavljeno da je Taycan ovu stazu prošao za 7 minuta i 42 sekunde Elon Musk je Porscheu "zaprijetio" Modelom S koji ima cilj skinuti ovaj rekord.

Rečeno-učinjeno: Musk je poslao modificirani Model S na Nürburgring. Iako se za vožnju nudio bivši F1 prvak Nico Rosberg, za volanom Tesle našao se njemački vozač utrka Thomas Mutsch. Model S za ovu je priliku opremljen još uvijek testnim pogonskim sustavom koji u Tesli nazivaju Plaid, a jači je od najjačeg dosadašnjeg pogona, P100D s Ludicrous načinom rada. Prema prvim informacijama ova inačica Modela S dolazi s tri elektromotora i u prodaju bi trebala doći kroz godinu dana ili više, a imat će po prvi puta i sedam sjedala za putnike.

Taycan deklasiran

Ova limuzina za potrebe mjerenog vremena na "Ringu" ima i dodatni stražnji spojler, posebne trkaće gume i još nekoliko aerodinamičkih dodataka kako bi uspjela ostvariti bolje vrijeme od konkurenta Taycana. Prema prvim neslužbenim informacijama, Tesla je u tome i uspjela.

Jedan je očevidac "ručno" izmjerio krug ovog Modela S na Nürburgringu i prijavio njemačkom portalu Auto Motor und Sport da je ono iznosilo 7 minuta i 23 sekunde. To je gotovo 20 sekundi bolje od službenog Taycanovog rezultata.

Ovakva razlika, ako je potvrde i službeni rezultati, gotovo da se može okarakterizirati kao deklasiranje Porschea. Istodobono riječ je o rušenju službenog rekorda za bilo koji produkcijski model električnog automobila na ovoj stazi. Iako je vožnja navodno obavljena još u ponedjeljak, službenog vremena Teslinog Modela S "Plaid" s Nordschleifea i dalje nema.