STEMI kroz Funderbeam kreće u osvajanje Amerike

Hrvatski startup prikuplja kapital za razvoj i rast novog modela pretplata za korištenje svojeg hexapod robota u školama u SAD-u i svijetu, za razvoj STEAM vještina i znanja učenika

Sandro Vrbanus četvrtak, 28. studenog 2019. u 17:41

Zagrebačko-riječka tvrtka STEMI danas je pred investitorima i medijima okupljenima u prostorijama Zagrebačke burze predstavila svoju prvu kampanju na crowd-investing platformi Funderbeam SEE.

Cilj kampanje je prikupiti minimalno 300.000 eura kako bi kompanija mogla uložiti u skaliranje svojeg novog modela poslovanja temeljenog na pretplatama i pristupiti dijelu globalnog tržišta na kojem je više od tri i pol milijuna škola zainteresiranih za razvoj STEAM vještina i znanja svojih učenika.

Model temeljen na pretplatama već je u pilot fazi urodio velikim zadovoljstvom i dodatnim interesom škola u SAD-u, zbog čega se STEMI odlučio na pokretanje investicijske kampanje na Funderbeamu SEE, kojem će ovo biti deveta uspješna kampanja prikupljanja kapitala.

Ono po čemu se STEMI razlikuje od svojih konkurenata, poput LEGA ili Makeblocka, je da dovodi relevantna znanja, tehnologije i prakse iz tehnološke industrije, i u obliku plug and play programa implementira u škole diljem svijeta. U paketu programa dolazi sav potreban hardware, software te nastavni materijali za profesore i učenike, trening nastavnog kadra i podrška u bilo kojem trenutku. Ovim inovativnim pristupom škole mogu bez velikih kapitalnih ulaganja implementirati projektnu nastavu sa personaliziranim pristupom učenicima, te svoje učionice transformirati u inovacijske centre 21. stoljeća.

U tek nekoliko godina od pokretanja kompanije tim koji stoji iza STEMI-ja uspio je razviti novi poslovni model komercijalizacije svojeg paukolikog robota, pomoću kojeg mladi stječu praktične vještine potrebne za industriju 4.0, od 3D modeliranja, izrade mobilnih aplikacija pa sve do programiranja mikrokontrolera, odnosno upravljanja robotom.

Nakon uspješnog predstavljanja prototipa na CES-u, odlučili su se krajem 2017. koncentrirati na daljnji hardverski i softverski razvoj robota i snižavanje troškova njegove proizvodnje za čak 60 posto, čime su omogućili njegovu masovnu proizvodnju i stvorili robustan lanac dobave.

Uz američke partnere, uspostavili su i krenuli s komercijalizacijom modela pretplata za korištenje STEMI hexapod robota i ekstenzivnog elaboriranog edukativnog programa, koje su već počeli prodavati u školama u Sjedinjenim Američkim Državama.

U trenutku lansiranja kampanje, investitori u STEMI već su indicirali iznos od 150.000 eura. U tvrtku mogu investirati fizičke ili pravne osobe dok je minimalni iznos ulaganja 100 EUR. Više informacija o kampanji možete pronaći na ovoj poveznici.

Hrvatski su startupi i mala i srednja poduzeća na platformi Funderbeam SEE, u suvlasništvu Zagrebačke burze prikupili ukupno više od pet milijuna eura. Solinski proizvođač pametnih klupa, Include vlasnika Ivana Mrvoša prikupio je na Funderbeamu kroz dvije kampanje preko dva milijuna eura. Slijede ga Pivovara Medvedgrad, Fresh Island Festival, Sense Consulting, TDA, Omolab, Aspida i Entrio.