INA sanirala korisnicima vidljive posljedice kibernetičkog napada

Iz naftne kompanije INA izvijestili su nas kako su ponovno uspostavili sve usluge koje privremeno nisu radile na maloprodajnim mjestima

Sandro Vrbanus utorak, 17. ožujka 2020. u 17:00

Sredinom veljače INA je bila metom velikog kibernetičkog napada ucjenjivačkim zloćudnim programom (malware) koji je interno značajno utjecao na poslovanje. Danas smo iz INA-e dobili informaciju kako je, nešto više od mjesec dana nakon napada, situacija stavljena pod kontrolu, barem kada je riječ o uslugama usmjerenima prema krajnjim korisnicima. Njihovo priopćenje prenosimo u cijelosti:

"Nastavno na kibernetički napad sredinom veljače, INA je uspostavila usluge koje povremeno nisu radile na našim maloprodajnim mjestima, kao što su izdavanje bonova za mobitele i plaćanje komunalnih računa, te ih kupci mogu ponovno koristiti.

Slučaj je prijavljen nadležnim institucijama s kojima INA u potpunosti surađuje. 

Napominjemo kako napad nije ugrozio kontinuitet poslovanja kompanije, opskrba tržišta bila je neometana, a prodaja goriva na našim maloprodajnim mjestima kontinuirana. Također, provedba svih plaćanja bila je sigurna, neovisno o tome radi li se o gotovinskom plaćanju, INA kartici ili bankovnoj kartici. Zahvaljujemo našim kupcima i poslovnim partnerima za strpljenje i razumijevanje", napisali su iz odjela za korporativne komunikacije i marketing INA-e.