Span izlazi na Zagrebačku burzu, a prve dionice ponudit će zaposlenicima

Nakon dugih 18 godina dočekali smo da se na Zagrebačkoj burzi, u javnoj kotaciji, napokon pojave nove dionice neke od domaćih tehnoloških tvrtki

Miro Rosandić četvrtak, 8. srpnja 2021. u 19:11

Već neko vrijeme očekivana objava, dobila je danas, na sjednici Upravnog vijeća Hanfe, službeni epilog - doneseno je rješenje kojim se društvu SPAN odobrava jedinstveni prospekt za javnu ponudu 578.200 redovnih dionica (ukupne nominalne vrijednosti 5.782.000 kuna) i za uvrštenje na uređeno tržište 1.960.000 redovnih dionica (ukupne nominalne vrijednosti 19.600.000 kuna). Znači u prodaju ide 29,5 posto dionica, nominalno po 10 kuna, a tržišno - tek ćemo vidjeti!

"Ono što je sigurno je da je budućnost digitalna, a mi ćemo nastaviti stvarati najbolja IT rješenja za izazove koji su pred privatnim i javnim sektorom"

Radi se o uvrštenju prvih tehnoloških dionica za trgovanje na domaćem tržištu nakon punih 18 godina, kada su u srpnju 2003. na tadašnju javnu kotaciju Zagrebačke burze uvrštene dionice Ericssona Nikole Tesle.

Dionice će biti uvrštene na Službeno tržište Zagrebačke burze. a vode se pri SKDD-u pod oznakom: SPAN-R-A.

Prva ponuda dionica - zaposlenicima

Za Span d.d. sada slijede razgovori s potencijalnim investitorima, među kojima su i zaposlenici kompanije za koje je napravljen poseban program koji će im omogućiti prvenstvo u stjecanju dionica kako bi kroz vlasništvo u Spanu dodatno sudjelovali u budućem razvoju kompanije.

Nakon toga će Span objaviti Javni poziv investitorima za kupnju ponuđenih dionica.

Dobri poslovni rezultati

U posljednje tri godine grupa koju čine Span i njegova ovisna društva u Hrvatskoj i inozemstvu (Grupa), bilježi godišnju stopu rasta prihoda veću od 20 posto, što je dvostruko više od prosjeka IT industrije u Hrvatskoj.

Danas je Span jedna od vodećih hrvatskih IT kompanija po prihodima i jedan je od najvećih izvoznika, koji 70 posto svojih prihoda ostvaruje na međunarodnom tržištu. Grupu je obilježila jaka ekspanzija na istočno-europsko tržište gdje su se pozicionirali kao jedno od vodećih društava Jugoistočne Europe.

Span je osnovan 1993. godine i do sada je prošao buran put razvoja - od IT sistem integratora u Hrvatskoj do Grupe koja danas, zajedno sa 40 međunarodnih partnera, posluje s više od 1200 klijenata na 100 tržišta smještenih na šest kontinenata, među kojima su vodeće regionalne i globalne korporacije, a neke od njih su McDonalds, Starbucks, Rimac automobili i Infobip.

Sadašnji ustroj Span Grupe

Grupa je sastavljena od tri domaća ovisna društva – Infocumulus, Bonsai.tech i Trilix – i sedam ovisnih društava u Sloveniji, Velikoj Britaniji, SAD-u, Njemačkoj, Ukrajini, Azerbajdžanu i Švicarskoj.

Grupa zapošljava 500 zaposlenika, među kojima je više od 300 certificiranih stručnjaka zahvaljujući čijoj stručnosti Grupa uspješno odgovara na potrebe za digitalnom transformacijom klijenata. Zaposlenici Grupe prosječno posjeduju četiri certifikata i provedu oko 100 sati godišnje na treninzima i usavršavanjima.

Kao vodeći stručnjaci za Microsoft tehnologije i vodeći regionalni Microsoft partner, Span nosi priznanje Microsoft Gold Partnera te je prva hrvatska kompanija koja ima osam Microsoftovih naprednih specijalizacija.