Ništa od DLC-ova za Star Wars: Squadrons

Nedavno objavljena SF pucačina Star Wars: Squadrons prema riječima njenog kreativnog direktora neće dobivati naknadne dodatke i nadogradnje

Damir Radešić petak, 9. listopada 2020. u 12:58

Svježi Star Wars: Squadrons je nezaobilazno štivo za sve ljubitelje legendarnih letačkih arkada kao što je X-Wing vs. TIE Fighter. Ipak, nije bez mana i primjetno je kako je riječ o projektu koji djeluje zaokruženo, no mjesta poboljšanjima i nadogradnjama ima i više nego dovoljno. Samo dva multiplayer načina igranja i kampanja od maksimalno desetak sati ukoliko ne igrate na najtežim postavkama su svakako materijal koji vapi za dodatnim sadržajima u vidu DLC-ova, što smo realno i očekivali obzirom da iza čitavog projekta stoji Electronic Arts.

Ipak, izgleda da će sve ostati na pukim željama obzirom da je kreativni direktor igre Ian Frazier u nedavnom intervjuu za Upload VR pokopao nadanja sada već mase fanova. Frazier se naravno ograđuje izjavom kako uvijek vrijedi poslovica "nikad ne reci nikad", no filozofija njegovog Motive Studiosa na čelu s Jade Raymond, koju ne trebamo posebno predstavljati, je od samog starta bila da Star Wars: Squadrons nije igra dizajnirana kao "live service".

"Ne želimo reći kako je igra dovršena i nakon toga izbacivati više sadržaja tijekom vremena, što je iskreno govoreći način na koji većina igara danas funkcionira", kaže Frazier. Umjesto toga, prema njegovim riječima primijenili su old-school pristup, te za 40 dolara/eura igrači dobivaju cjelovit proizvod kojem ne namjeravaju štancati nadogradnje i nadaju se da fanovi prihvaćaju takav omjer uloženog i dobivenog. Svojim izjavama je ujedno ušutkao glasine o mogućim novim načinima igranja poput zračnih okršaja u atmosferama planeta ili mogućim angažmanima zračnih snaga protiv kopnenih, što objašnjava izvornim dizajnom prema kojem površine planeta nikada nisu bile u planu, te da su želji odvojiti Squadrons od nečega poput Battlefronta, koji ionako već postoji.

Star Wars: Squadrons nas vodi u zračne okršaje imperijalnih i pobunjeničkih zračnih snaga uz četiri klase letjelica na svakoj strani, te donosi brojne nadogradnje za iste, zanimljive mehanike koje stoje ispod prividne jednostavnosti i, kako smo spomenuli, dva multiplayer moda, klasični deathmatch dva tima po pet igrača i Fleet Battles koji u praksi djeluju kao svojevrsna MOBA s nekoliko stadija napada, odnosno obrane. Naš sud o Squadronsima imat ćete priliku pročitati u narednom broju Buga, a dodatne detalje o svemu potražite na službenom webu.