U svijetu pala prodaja LCD TV-a za 4,1%, a Samsung je i dalje vodeći proizvođač
Podružnica tvrtke TrendForce, WitsView, objavila je izvješće o stanju na tržištu LCD TV-a, Samsung je vodeći proizvođač, a globalne isporuke televizora bile su manje za 4,1 posto na godišnjoj razini

Podružnica tvrtke TrendForce, WitsView, objavila je nove podatke koji se tiču globalnog tržišta LCD televizora. Do kraja ove godine bit će isporučeno 210 milijuna LCD televizora, što je pad od 4,1% na godišnjoj razini.
S druge strane, tijekom 2018. godine bi trebalo biti isporučeno oko 218,80 milijuna televizora što je pak rast od 3,8%. Pokretač tržišta bit će pad cijena LCD televizora, ali i predstojeći sportski događaji kao što su Zimske olimpijske igre u Pyeongchangu i Svjetsko prvenstvo u nogometu.
Vodeći proizvođač LCD televizora je Samsung s 42,95 milijuna prodanih televizora. Slijede LG s 28,30 milijuna isporučenih televizora, TCL s isporučenih 14,34 milijuna televizora, Hisense s 12,80 milijuna televizora, Sony s 12,25 milijuna isporučenih televizora te Sharp s 9,4 milijuna isporučenih televizora.
WitsView predviđa i rezultate pojedinih proizvođača u 2018. godini. Samsung bi mogao zabilježiti pad isporuka od 1% no i dalje će čvrsto držati vodeću poziciju. Ostali proizvođači zabilježit će određeni rast isporuka, ljestvica pet vodećih proizvođača bit će gotovo u potpunosti identična ovogodišnjoj. Samsung će i u idućoj godini staviti naglasak na televizore iz high-end segmenta, Ultra HD televizori s dijagonalom većom od 49 inča činit će 50% cjelokupne prodaje južnokorejske tvrtke.
Domaći rival, tvrtka LG oslanjati će na televizore temeljene na OLED tehnologija, dok će se TCL oslanjati na mogućnost kontrole cjelokupnog proizvodnog procesa od proizvodnje panela do sastavljanja televizora. Isporuke Sharpovih televizora trebale bi rasti za oko 28,7% zahvaljujući promjeni strategije koja sada uključuje oslanjanje na vlastite proizvode, a ne proizvodnju panela za vanjske naručitelje.