Ništa od multiplayer podrške za Cyberpunk 2077, potvrdio CD Projekt RED

S obzirom koliko se toga događalo tijekom razvoja i nakon izlaska Cyberpunka 2077, uopće nas ne čudi da su autori napokon priznali da neće nasilno uvrštavati multiplayer u ovaj single-player RPG

Damir Radešić srijeda, 7. prosinca 2022. u 13:35

Cyberpunk 2077 je masivna i odlična igra, odnosno postao je to nakon što su nakon vrlo nezgrapnog starta mjesecima peglani tehnički zaostaci i uglavnom je popravljeno i nadograđeno sve što su autori obećali davnih dana – izuzev multiplayera. Naime, koliko nas sjećanje služi, još davne 2013. godine kada nitko nije imao pojma na što bi uopće Cyberpunk 2077 trebao nalikovati, Adam Badowski iz CD Projekt RED-a, inače developera koji potpisuju ovaj uradak, je jasno i glasno izjavio kako je riječ o "pričom vođenom RPG iskustvu s vanrednim solo igranjem, ali dodat ćemo u njega i multiplayer mogućnosti". Dakako, od svega, kako smo kasnije saznali, nije ispalo ništa, baš kao ni od tadašnjeg obećanja da ćemo igru zaigrati 2015., vjerovali ili ne.

Prvo novo spominjanje multiplayera se dogodilo 2019. kada je bilo obznanjeno da će biti uvršten naknadno, pa zatim godinu kasnije kada je bilo riječi da će se pojaviti nakon 2021., no u siječnju navedene godine se pojavio plan daljnjeg razvoja u kojem su se spominjala razno razna poboljšanja i nadogradnje, no multiplayer kao takav je potpuno nestao.

Sumnje da ćemo ga ikad uopće vidjeti je par mjeseci kasnije nanovo pobudio CEO CD Projekt RED-a, Adam Kiciński. "Ranije smo dali naslutiti da će naš slijedeći AAA naslov biti multiplayer Cyberpunk igra, ali smo odlučili ponovo razmotriti naš plan", izjavio je tada Kiciński i dodao kako im njihov novi i sistematičniji pristup umjesto fokusa na samo jedno online iskustvo, daje priliku posvetiti se dovođenju multiplayera u sve njihove franšize.

Konačna potvrda da će Cyberpunk 2077 ostati bez multiplayera, odnosno da je već davnih dana odlučeno da ga uopće neće biti, je stigla u nedavnom intervjuu s jednim od vodećih dizajnera Philippom Weberom koji je novinaru priznao kako su nakon izlaska igre 2020. morali stati na loptu i uvidjeti koji su im prioriteti, a isti su bili da će glavno iskustvo biti zadovoljavajuće igračima samo ako će biti u dobrom stanju.

Kako kaže Webber, u osnovi su svi ostali projekti na kojima se radilo, uključujući mrežno igranje, postali potpuno nevažni i posvetili su se brojnim ispravcima koji su uslijedili. Hoće li se ikada ostvariti plan dovođenja multiplayera u igre CD Projekt RED-a, trenutno je teško prognozirati obzirom da su radovi na narednom Witcheru, koji je također pričom vođeni RPG, već naveliko počeli.