Samsung i LG: Predstavljanjem više smartphonea protiv kineske konkurencije

Prema pisanju stranice Digitimes, Samsung i LG ove godine konkurenciji iz Kine odgovaraju predstavljanjem većeg broja pametnih telefona koji nastoje pokriti svaki segment tržišta

Matija Pavlić petak, 20. srpnja 2018. u 08:22

Prema pisanju tajvanske internetske stranice Digitimes, južnokorejski proizvođači pametnih telefona nastoje se boriti protiv sve snažnije konkurencije iz Kine pomoću posebne strategije.

Cilj tvrtki Samsung i LG tijekom ove godine je predstaviti što više modela pametnih telefona te na taj način biti prisutan na svim svjetskim tržištima i u svim cjenovnim razredima što se tiče pametnih telefona, od entry-level do premium uređaja.

Samsung i LG su u prvoj polovici ove godine predstavili devet odnosno osam novih pametnih telefona, dok su tijekom čitave 2016.  i 2017. godine obje tvrtke predstavile jedanaest pametnih telefona.

Ipak valja napomenuti da podaci s tržišta (Strategy Analytics) govore kako je tržište pametnih telefona u padu, tijekom prvog kvartala ove godine zabilježen je pad isporuka od 3% na godišnjoj razini.