Alex Katz: Pornhub nas je stavio na marketinšku kartu svijeta

Kreativac koji stoji iza reklamnih kampanja za Pornhub, sutra stiže u Zagreb na konferenciju Digital Shapers gdje će održati predavanje na temu 'Branding Controversy'

Dragan Petric srijeda, 28. studenog 2018. u 11:56

Alex Katz, jedan od osnivača marketinške agencije Officer & Gentleman i kreativac koji stoji iza reklamnih kampanja za Pornhub, sutra stiže u Zagreb na konferenciju Digital Shapers gdje će održati predavanje na temu 'Branding Controversy'. Tom će prilikom predstaviti svoj rad u agenciji i jedinstvene prepreke s kojima se susreće prilikom kreiranja oglasa za klijenta kao što je Pornhub. Prisutni će imati priliku proći kroz kreativni proces i saznati kako se stvaraju viralne kampanje koje su pomogle predstaviti Pornhub mainstream publici. Katz napominje kako smo tijekom posljednjeg desetljeća gotovo svi prihvatili i integrirali nove digitalne tehnologije u svoju svakodnevicu stoga je važno da brandovi naprave isto. Danas je, posebno u oglašavanju, potrebno uklopiti inovacije u komuniciranju, a zadatak je agencija da ponekad „gurnu“ klijente u pravom smjeru i naprave digitalnu transformaciju poslovanja.

„I sam sam prisustvovao eri u kojoj su se digitalne i tradicionalne agencije u Španjolskoj počele spajati, a dotad su bile dva potpuno različita svijeta. To je i dokaz kako ljudi vide ova dva svijeta zasebno, kao da postoji jedan način za razmišljanje koje je digitalno, a drugi za sve ostalo. Smatram kako smo najimpresivniji posao počeli raditi kada su te razlike počele nestajati“, rekao je Katz.

Opisujući rad u agenciji ističe kako njegov dan može biti prilično nepredvidiv, kao i rad svih onih koji su u agencijama. Stalno započinjanje novih projekata te paralelni rad na nekoliko različitih projekata može biti poprilično dinamičan. Njego dan obično započinje sastankom na kojem ispituje trenutno stanje projekata i nadolazeće obaveze. Ostatak dana obično je mješavina e-mailova, sastanaka i telefonskih razgovora, a između su raspršene serije brainstorminga. Budući da je kreativnost esencija njegovog rada, Alexu inspiracija može biti bilo što. „Od skulpture, TV serije pa do stare igračke. Sve me može zadiviti i potaknuti neku iskru kreativnosti koju potom primjenjujem na projekte. Inspiracija može doći iz različitih izvora, tako da uvijek pokušavam biti otvoren primiti je. Smatram kako što više znanja i iskustva imate, više ideja će se pojaviti kada čitate brief“, otkriva.

Od hrvatskih kolega iz agencijskog svijeta, Alex ističe poznanstvo s Ivanom Mlinarić iz marketinga Tele2, koja ga je upoznala s projektom agencije Senor “Honest Wines”, a upoznat je i s radom agencije Beton koja je napravila novu tipografiju za muzej Louvre. Neki od najpoznatijih klijenata s kojima je radio, osim Pornhuba, su Netflix, Pacha, Sony Music i irska kladionica Paddy Power. Posao s Pornhubom Alexu je pomogao da privuče i druge velike klijente u marketinšku agenciju u Madridu gdje radi sa 15 svojih suradnika.