digitalna besmrtnost
'Deadbots': industrija digitalnog života nakon smrti etičko je minsko polje
Moramo početi razmišljati o tome kako ćemo ublažiti društvene i psihološke rizike digitalne besmrtnosti, jer tehnologija koja to omogućava već postoji
Usluga za požljeti
Gledate na TV-u nešto preko HDMI-a? I tu bi vas mogle zaskočiti reklame
Dok gledate na televizoru vanjski sadržaj preko HDMI ulaza, zastanete malo - odjednom kreću reklame, same od sebe. Upravo to je ideja kompanije Roku, čiji su relativno jeftini televizori popularni u SAD-u
ISTRAŽIVANJE
Kriminalci online sve su sličniji marketingašima, kaže HP Wolf Security
Korištenjem reklamnih usluga kriminalcir mogu analizirati koji od njihovih mamaca izazivaju najviše interesa, što im pomaže u usavršavanju kampanja i poboljšavanju učinkovitosti.
Privremeno rješenje
YouTube je moguće gledati bez reklama i adblockera – ali s VPN-om
Redditom se širi savjet o tome kako je moguće ukloniti iritantne reklame s YouTubea, a bez korištenja rješenja za blokiranje oglasa ili plaćanja pretplate na YouTube Premium
U Austriji prihod od digitalnog poreza porastao je na 103 milijuna eura u 2023. godini
Što se Austrije tiče, oporezivanje usluga internetskog oglašavanja iznosi 5% osnovice za procjenu i namijenjeno je tvrtkama s globalnim prometom od najmanje 750 milijuna eura i domaćim prometom od najmanje 25 milijuna eura od usluga internetskog oglašavanja
Nije kriv YouTube
Za usporavanje YouTubea korisnicima s adblockerima krivi su – adblockeri
Posljednjih se dana po raznim forumima i Redditu pisalo da je YouTube uveo novu mjeru "kazne" za korisnike koji na njihovom servisu blokiraju oglase. No, ispostavilo se da je problem negdje drugdje
Nova Googleova taktika
YouTube na televizorima donosi manje prekida zbog reklama, no one će trajati dulje
Prema istraživanjima najgledaniji video servis na svijetu nastavlja s promjenom korisničkog iskustva kad je riječ o reklamama. Ovoga puta noviteti stižu onima koji njihove sadržaje prate na televizorima
Stižu još gori dani
Još jedan udar YouTubea: tko ima adblocker, čeka na reprodukciju videa
U YouTubeu su vrlo odlučni u namjeri da sve korisnike natjeraju da ih financiraju – ili gledanjem reklama ili plaćanjem pretplate. Posljednji potez otkrili su nezadovoljni korisnici, a odgovorni su ga potvrdili
Addiko banka prva u Hrvatskoj pokrenula kampanju u proširenoj stvarnosti
Glavna zvijezda AR kampanje je hrčak Oskar, koji se pojavljuje na digitalnom ekranu svaki put kad prolaznici svojim pokretom pokrenu opciju proširene stvarnosti
Slogan bi im mogao biti: "Od umjetnog - umjetno"
Umjetna inteligencija razvila – i kušala – novo energetsko piće
Svaki element novog okusa, sastojke, dizajn, pa čak i marketinške elemente energetskog pića Hell Energy razvila je umjetna inteligencija, a bila je zaslužna i za konačni odabir okusa
Šećerna vodica
Kako gejmerima prodati obojanu slatku vodu? Recite da ima okus League Of Legends experience pointsa!
The Coca-Cola Company je na tržište izbacila 'limited edition' s okusom namijenjenim gejmerima, dijelu populacije na kojega sve više ciljaju glavni brendovi hrane i pića
Kome smeta - ponudit će se pretplata
Još duže i češće neizbježne reklame onima koji YouTube gledaju na televizoru
Podignuta antimonopolska tužba
Google na udaru američkih saveznih država zbog monopola u oglašavanju
Siavash Alamouti o gorućem internetskom problemu
Širenje dezinformacija može se riješiti uklanjanjem poslovnog modela utemeljenog na oglašavanju
Najčitaniji članci
Best Buy televizori
Šest televizora s preporukom, jeftinijih od 1000 eura s domaćeg tržišta
I dalje se postavljaju
Oprez! Kamere vrebaju na više od 40 novih lokacija - ima ih i na dalmatinskim otocima!
HUDI na DigitalPubu predstavio rezultate o digitalnom oglašavanju u Hrvatskoj
U petak je u Zagrebu održan DigitalPub, konferencija u Hrvatskoj posvećena digitalnom marketingu, oglašavanju i medijima, u organizaciji Hrvatske udruge digitalnih izdavača. Događaj je okupio hrvatske i inozemne stručnjake digitalnog oglašavanja te otkrio koliko se u Hrvatskoj zapravo troši na digitalno oglašavanje
pametno oglašavanje
Reklamni 'loudness war': nije sve u galami, ima nečeg i u emocijama
Studija temeljena na Spotifyevim algoritmima pokazuje da glasnoća nije jedina komponenta sadržaja reklama na koju bi oglašivači trebali obratiti pažnju
Još jedan pokušaj zarađivanja na metaverzumu
Kakav okus imaju pikseli? Coca-Cola misli da ima odgovor
Novi okus popularnog gaziranog osvježavajućeg pića nastao je, kažu, u metaverzumu, a oni će ga pretočiti u stvarni svijet. U ograničenom izdanju pića omogućit će ljudima da okuse – digitalne piksele
Bez personalizacije
Facebook će ukinuti ciljane oglase vezane uz neke osjetljive kategorije
Korisnike Facebooka od siječnja se neće više moći ciljati personaliziranim oglasima koji bi kao parametre za prikazivanje koristili zdravstveno stanje, kao niti političku, seksualnu ili religijsku pripadnost
Stvarni doseg daleko ispod proklamiranog
Šokantno – Facebook laže, kaže žvizdačica!
Bivša zaposlenica Facebooka i aktualna „zviždačica“ Frances Haugen podnijela je prijavu američkom SEC-u o Facebookovim lažiranim podacima koje daje svojim oglašivačima i ulagačima. Facebook sve niječe
Biznis koji raste
Influenceri će, samo u SAD-u, ove godine zaraditi preko 3 milijarde dolara
Zbog pandemije su lani usporena ulaganja u marketing putem influencera na društvenim mrežama, no ove će godine to biti kompenzirano porastom ovog oblika promocije za više od 33%
Prekoračili granicu
Kako je Signal pokušao trolati Facebook, pa dobio "po nosu"
Mobilna aplikacija Signal profitirala je početkom ove godine kada je WhatsApp "otjerao" velik broj korisnika od sebe. U Facebooku su im sada vratili milo za drago
Zašto se ljubav prema Email marketingu neće nikada ugasiti?
U razgovoru sa ekipom iz Webpower Adrie, jedine lokalne specijalizirane tvrtke za Email makreting i Email marketing automatizaciju, saznajemo kako njihovi klijenti koriste Email marketing te koliko je u protekloj godini porastao interes za Email marketing kanalom
Umjetna inteligencija domaće izrade nudi pomoć u online marketingu
AI startup airt i tehnološka tvrtka SeekandHit predstavili su svoje rješenje za optimizaciju digitalnih oglašivačkih kampanja
Polovica "guglanja" ne završi klikom ni na jednu poveznicu
Analitičarska kuća Jumpshot koja mjeri aktivnost korisnika na Internetu otkrila je kako većina ljudi ne klikne ni na jedan od ponuđenih linkova nakon što odradi Google pretraživanje
Naša print izdanja
Godišnja pretplata
![](/img/bug-print-izdanje_qgwKsu.png)
BUG print izdanje
U vašim rukama prije nego na kioscima!
Godišnja pretplata
![](/img/mreza-print-izdanje_DEfNla.png)
MREŽA print izdanje
Najkvalitetniji sadržaj za IT profesionalce
Dvogodišnja pretplata
![](/img/bug-print-izdanje_9GaqWk.png)
BUG print izdanje
Najveća ušteda! Samo 2,70 € po svakom broju
Dvogodišnja pretplata
![](/img/mreza-print-izdanje_TeFF3r.png)
MREŽA print izdanje
Najveća ušteda! Samo 2,40 € po svakom broju