ciljano oglašavanje
Perplexity razvija preglednik Comet za „prikupljanje korisničkih podataka“
Nakon šest godina priprema - odustajanje od svega!
Google definitivno odustaje od ukidanja podrške za kolačiće trećih strana u Chromeu
Minimalni prihodi
Google testirao i u Hrvatskoj: Vijesti u pretraživanju imaju mali utjecaj na prihode od oglasa
Google je nakon eksperimenta u osam europskih zemalja, uključujući Hrvatsku, zaključio da vijesti imaju zanemariv utjecaj na njihove prihode od oglašavanja. Uklanjanje vijesti iz pretraživanja uzrokovalo je pad korištenja od samo 0,8%, što tvrtka koristi kao argument u raspravama o naknadama medijskim kućama
PR trik?
Perplexity predlaže preuzimanje i transformaciju TikToka u otvoreni kod
I startup tvrtka Perplexity AI želi preuzeti TikTok, ali s originalnim prijedlogom: obnova TikTokovog algoritma s naglaskom na transparentnost, princip otvorenog koda i napredna AI infrastruktura. Ipak, nije li to samo PR trik?
U Hrvatskoj za marketing najpopularniji WhatsApp, u porastu korištenje RCS-a
U izvješću Messaging Trends Report analizirano je više od 530 milijardi interakcija na Infobipovoj platformi između tvrtki i njihovih potrošača tijekom 2024. godine
Jedna od najvećih SEO konferencija u Europi ponovno u srcu Hrvatske
Zagreb će od 4. do 6. lipnja 2025. ponovno postati središte vrhunskog SEO znanja i praksi – jer se u naš grad vraća Zagreb SEO Summit, jedna od najvećih europskih konferencija o organskom prometu u digitalnom marketingu.
Reklame koje nismo vidjeli u hrvatskom prijenosu
Što nam govori dominacija oglasa o umjetnoj inteligenciji na Super Bowlu
Tehnološke tvrtke, predvođene Metom, Googleom, Microsoftom i OpenAI-em, preuzele su središnje oglašivačke termine Super Bowla 2025. fokusirajući se na primjenu umjetne inteligencije u svakodnevnom životu, odmak od ere kriptovaluta na Super Bowlu 2022
Nakon godinu i pol, oglasi dolaze i na Threads
Instagramova društvena mreža, zamišljena kao pandan X-u, sve do sada bila je oslobođena plaćenih objava i oglasa, no to se sada mijenja otprilike godinu i pol nakon njezinog pokretanja
Muljanje s affiliate linkovima
PayPal svojom web ekstenzijom Honey godinama potkradao youtubere i zavaravao kupce
Kraj godine i početak nove 2025. na YouTubeu je obilježen skandalom, o kojem se govorilo posljednjih dana, a čini se da bi mogao biti velikih razmjera. U njegovom središtu je poznata platforma za plaćanja
Tržišna vrijednost 110 milijardi dolara
Znate li koja je američka AI tvrtka imala najveći rast dionice u 2024., daleko iznad Nvidijinih?
Jedna AI tvrtka pokazala se kao najuspješnija u dizanju vrijednosti dionica na američkom tržištu u 2024. godini, ostvarivši nevjerojatan rast od 758% od početka godine, što je nadmašilo rast puno razvikanijih Nvidije (183%) i MicroStrategyja (467%)
Neodrživi poslovni model
OpenAI u potrazi za novim prihodima zaposlio bivšeg voditelja oglašavanja Googlea - što li to znači?
OpenAI razmatra uvođenje oglašavanja, pa je ova vijest iznenadila mnoge korisnike koji su vjerovali da će pretplata od 20 dolara ili više na ChatGPT Pro i DALL-E spriječiti oglašavanje. Očito to nije dovoljno i otvara pitanja o održivosti poslovnih modela umjetne inteligencije...
Što očekivati od ovogodišnjeg E-commerce Jama?
Ove je godine konferencija s bogatom poviješću kraća, ali i bogatija.
Invazija oglasa se nastavlja
Dolaze oglasi i kada je slika na LG-ovom televizoru pauzirana
Novost koja će zasigurno uzrujati vlasnike novijih LG-ovih televizora jest najnoviji oglašavački format: oglasi koji se prikazuju kada je slika na televizoru pauzirana.
Svi sad peru ruke i tvrde - mi to ne radimo!
Skandaloznu marketinšku praksu prisluškivanja mobitela razotkrili nezavisni mediji
prag od pola milijarde
Hoćete kvalitetan sadržaj? Uvedite porez na digitalno oglašavanje!
Najčitaniji članci
Korisnici prepušteni sami sebi
Izbjegavajte korištenje Petrolovih e-punionica nakon 17 sati i vikendom
Pod udarom kritike
Google povukao kontroverznu TV reklamu za svoj alat Gemini AI
Reklama je izazvala kritike jer favorizira komunikaciju generiranu umjetnom inteligencijom. Hoće li se nastaviti otpor javnosti kada počnu masovne reklamne kampanje za AI alate u svakodnevnoj uporabi?
velika promjena u zadnji tren
Google odustaje od ukidanja kolačića trećih strana u pregledniku Chrome
Nema više odbrojavanja niti odgađanja ukidanja kolačića trećih strana. Oni ostaju a Google ostavlja i nastavlja, na veselje mnogih developera, razvijati tehnologije Privacy Sandboxa API-ja.
HUDI
Prihvatite budućnost vijesti: Zašto su digitalne pretplate bitne?
Hrvatska udruga digitalnih izdavača priredila je anketu o digitalnoj pretplati. Želite li da se i vaš glas čuje, potičemo vas da svakako sudjelujete u anketi i doprinesete digitalnim trendovima
Digitalni mediji
HUDI Digitalni AdEx objavio rast digitalnog oglašavanja u Hrvatskoj od 12,4%
Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) objavila je rezultate najnovijeg istraživanja HUDI Digitalni AdEx za 2023. godinu. Istraživanje je treću godinu zaredom proveo Momentum, austrijska agencija s više od 15 godina iskustva u istraživanju AdEx-a, uz podršku Ipsos Hrvatska. Ukupno je uloženo 280 milijuna eura neto u digitalno oglašavanje u Hrvatskoj u 2023. godini, uz rast od 12,4% u usporedbi s prošlogodišnjom stagnacijom
Brojimo sitno do najvećeg okupljanja stručnjaka za SEO u Adria regiji
20. i 21. lipnja 2024. u Zagrebu održat će se konferencija Zagreb SEO Summit koja će pružiti pregršt sadržaja vezano uz SEO
PROPALO ULAGANJE
Nakon više od deset godina Oracle gasi odjel za oglašavanje
Gašenje oglašavanja završno je poglavlje više od desetljeća akvizicija, tijekom kojeg je Oracle je kupio tvrtke kao što su Vitrue, Eloqua, BlueKai, DataLogix i Moat.
Stručnjaci dijele tajne SEO optimizacije i digitalnog marketinga uživo u Zagrebu
20. i 21. lipnja 2024. u Zagrebu održat će se konferencija Zagreb SEO Summit koja će pružiti pregršt sadržaja vezano uz SEO
digitalna besmrtnost
'Deadbots': industrija digitalnog života nakon smrti etičko je minsko polje
Moramo početi razmišljati o tome kako ćemo ublažiti društvene i psihološke rizike digitalne besmrtnosti, jer tehnologija koja to omogućava već postoji
Usluga za požljeti
Gledate na TV-u nešto preko HDMI-a? I tu bi vas mogle zaskočiti reklame
Dok gledate na televizoru vanjski sadržaj preko HDMI ulaza, zastanete malo - odjednom kreću reklame, same od sebe. Upravo to je ideja kompanije Roku, čiji su relativno jeftini televizori popularni u SAD-u
ISTRAŽIVANJE
Kriminalci online sve su sličniji marketingašima, kaže HP Wolf Security
Korištenjem reklamnih usluga kriminalcir mogu analizirati koji od njihovih mamaca izazivaju najviše interesa, što im pomaže u usavršavanju kampanja i poboljšavanju učinkovitosti.
Privremeno rješenje
YouTube je moguće gledati bez reklama i adblockera – ali s VPN-om
Redditom se širi savjet o tome kako je moguće ukloniti iritantne reklame s YouTubea, a bez korištenja rješenja za blokiranje oglasa ili plaćanja pretplate na YouTube Premium
Slogan bi im mogao biti: "Od umjetnog - umjetno"
Umjetna inteligencija razvila – i kušala – novo energetsko piće
Šećerna vodica
Kako gejmerima prodati obojanu slatku vodu? Recite da ima okus League Of Legends experience pointsa!
The Coca-Cola Company je na tržište izbacila 'limited edition' s okusom namijenjenim gejmerima, dijelu populacije na kojega sve više ciljaju glavni brendovi hrane i pića
Kome smeta - ponudit će se pretplata
Još duže i češće neizbježne reklame onima koji YouTube gledaju na televizoru
U sklopu svoje konferencije Brandcast 2023 iz YouTubea su oglašivačima najavili novi format reklama dostupnih na toj platformi: 30 sekundi bez mogućnosti preskakanja, samo za TV ekrane
Webpower Adria organizira besplatnu konferenciju o email marketingu
Webpower Adria organizira jedinstvenu besplatnu konferenciju o email marketingu pod nazivom The Power of E-mail Marketing, koja će se održati 11.05.2023. godine
Virtualne influencerice
Levi's ljudskim modelima dodaje i generirane
Nizozemska UI tvrtka Lalaland tvrdi kako korištenje avatara umjesto živih modela za 90% ubrzava snimanje fotografija i drastično smanjuje troškove
Podignuta antimonopolska tužba
Google na udaru američkih saveznih država zbog monopola u oglašavanju
Google je samo lani od oglasa zaradio 209 milijardi dolara, što ga automatski čini najvećom tvrtkom za oglašavanje na svijetu
Siavash Alamouti o gorućem internetskom problemu
Širenje dezinformacija može se riješiti uklanjanjem poslovnog modela utemeljenog na oglašavanju
Pionir bežične tehnologije Siavash Alamouti na podatke gleda kao na imovinu, baš kao što su to i druge vrste financijskog i fizičkog kapitala: gotovina, dionice i nekretnine
iOS i Android
Aplikacije i oglašivači dolazit će i na zaključani zaslon vašeg mobitela
Natjecanje za pažnju korisnika usmjerava se s aplikacija na početni zaslon putem widgeta i obavijesti
HUDI na DigitalPubu predstavio rezultate o digitalnom oglašavanju u Hrvatskoj
U petak je u Zagrebu održan DigitalPub, konferencija u Hrvatskoj posvećena digitalnom marketingu, oglašavanju i medijima, u organizaciji Hrvatske udruge digitalnih izdavača. Događaj je okupio hrvatske i inozemne stručnjake digitalnog oglašavanja te otkrio koliko se u Hrvatskoj zapravo troši na digitalno oglašavanje
pametno oglašavanje
Reklamni 'loudness war': nije sve u galami, ima nečeg i u emocijama
Studija temeljena na Spotifyevim algoritmima pokazuje da glasnoća nije jedina komponenta sadržaja reklama na koju bi oglašivači trebali obratiti pažnju
Još jedan pokušaj zarađivanja na metaverzumu
Kakav okus imaju pikseli? Coca-Cola misli da ima odgovor
Novi okus popularnog gaziranog osvježavajućeg pića nastao je, kažu, u metaverzumu, a oni će ga pretočiti u stvarni svijet. U ograničenom izdanju pića omogućit će ljudima da okuse – digitalne piksele
Bez personalizacije
Facebook će ukinuti ciljane oglase vezane uz neke osjetljive kategorije
Korisnike Facebooka od siječnja se neće više moći ciljati personaliziranim oglasima koji bi kao parametre za prikazivanje koristili zdravstveno stanje, kao niti političku, seksualnu ili religijsku pripadnost
Naša print izdanja
Godišnja pretplata

BUG print izdanje
U vašim rukama prije nego na kioscima!
Godišnja pretplata

MREŽA print izdanje
Najkvalitetniji sadržaj za IT profesionalce
Dvogodišnja pretplata

BUG print izdanje
Najveća ušteda! Samo 2,70 € po svakom broju
Dvogodišnja pretplata

MREŽA print izdanje
Najveća ušteda! Samo 2,40 € po svakom broju