digitalizacija luksuznih brendova
Digitalni blizanci ruše vrijednost fizičkih proizvoda
ciljano oglašavanje
Perplexity razvija preglednik Comet za „prikupljanje korisničkih podataka“
Tvrtka za umjetnu inteligenciju Perplexity objavila je u veljači da razvija vlastiti preglednik nazvan Comet. U Direktor tvrtke Aravind Srinivas priznao je da je cilj prikupljanje korisničkih podataka i prodaja ciljanih oglasa
Nakon šest godina priprema - odustajanje od svega!
Google definitivno odustaje od ukidanja podrške za kolačiće trećih strana u Chromeu
Inicijativa Privacy Sandbox, kojom je Google planirao zamijeniti kolačiće i praćenje korisnika prebaciti na vlastitu novu metodu, ipak neće zaživjeti u potpunosti, pa će kolačići ostati podržani do daljnjega
Šmrc!
Tehnologija za oglašavanje koja analizira emocije…
LG će ugraditi AI tehnologiju partnerske tvrtke Zenapse u svoj TV softver kako bi interpretirala psihološke faktore koji utječu na gledatelja, poput osobnih interesa i životnih izbora, kako bi mu bolje uvalili oglase
Predstavljena nova domaća informativna web platforma za marketingaše, PR-ovce i organizatore evenata
Na jučerašnjem Marketing Meet Upu, održanom u dvorani Wespa Spaces, službeno je predstavljena nova informativna platforma Mediakit.hr
Vegeta na Netflixu – prva iz CEE uz inovativne strategije Podravke i KG Medije
Vegeta je postala prvi brend iz CEE regije koji se oglašava na Netflixu, zahvaljujući strateškoj suradnji Podravke i agencije KG Media, što predstavlja važan korak u jačanju digitalne prisutnosti na zapadnoeuropskim tržištima.
Minimalni prihodi
Google testirao i u Hrvatskoj: Vijesti u pretraživanju imaju mali utjecaj na prihode od oglasa
Google je nakon eksperimenta u osam europskih zemalja, uključujući Hrvatsku, zaključio da vijesti imaju zanemariv utjecaj na njihove prihode od oglašavanja. Uklanjanje vijesti iz pretraživanja uzrokovalo je pad korištenja od samo 0,8%, što tvrtka koristi kao argument u raspravama o naknadama medijskim kućama
PR trik?
Perplexity predlaže preuzimanje i transformaciju TikToka u otvoreni kod
I startup tvrtka Perplexity AI želi preuzeti TikTok, ali s originalnim prijedlogom: obnova TikTokovog algoritma s naglaskom na transparentnost, princip otvorenog koda i napredna AI infrastruktura. Ipak, nije li to samo PR trik?
U Hrvatskoj za marketing najpopularniji WhatsApp, u porastu korištenje RCS-a
U izvješću Messaging Trends Report analizirano je više od 530 milijardi interakcija na Infobipovoj platformi između tvrtki i njihovih potrošača tijekom 2024. godine
Jedna od najvećih SEO konferencija u Europi ponovno u srcu Hrvatske
Zagreb će od 4. do 6. lipnja 2025. ponovno postati središte vrhunskog SEO znanja i praksi – jer se u naš grad vraća Zagreb SEO Summit, jedna od najvećih europskih konferencija o organskom prometu u digitalnom marketingu.
Reklame koje nismo vidjeli u hrvatskom prijenosu
Što nam govori dominacija oglasa o umjetnoj inteligenciji na Super Bowlu
Tehnološke tvrtke, predvođene Metom, Googleom, Microsoftom i OpenAI-em, preuzele su središnje oglašivačke termine Super Bowla 2025. fokusirajući se na primjenu umjetne inteligencije u svakodnevnom životu, odmak od ere kriptovaluta na Super Bowlu 2022
Nakon godinu i pol, oglasi dolaze i na Threads
Instagramova društvena mreža, zamišljena kao pandan X-u, sve do sada bila je oslobođena plaćenih objava i oglasa, no to se sada mijenja otprilike godinu i pol nakon njezinog pokretanja
Muljanje s affiliate linkovima
PayPal svojom web ekstenzijom Honey godinama potkradao youtubere i zavaravao kupce
Tržišna vrijednost 110 milijardi dolara
Znate li koja je američka AI tvrtka imala najveći rast dionice u 2024., daleko iznad Nvidijinih?
Invazija oglasa se nastavlja
Dolaze oglasi i kada je slika na LG-ovom televizoru pauzirana
Najčitaniji članci
na pragu umjetne superinteligencije
Sam Altman otkrio koliko točno energije i vode utroši prosječan upit ChatGPT-u
Po uzoru na azijske platforme
Želite li da jedna super-aplikacija zamijeni desetak pojedinačnih koje koristite svakodnevno?
Internet
Psihologijom u digitalno: Algoritmi i preporuke - Nismo ludi, preporuke su lošije
Bojimo se da Internet zna previše o nama. No, ako je tako, zašto su preporuke postale toliko loše? Deset svetih plavih poveznica postaje gnijezdo reklama, navodno personalizirane preporuke ne razlikuju se više od običnih oglasa, a strah od UI-ja zanemario je sasvim drugi oblik degeneracije Interneta
NoCapp je jedinstveni alat hrvatske tvrtke CoreLine, koji značajno povećava online prodaju
Kroz novu uslugu zagrebačke IT agencije CoreLine vlasnici web stranica moći će staviti veći fokus na kratki videosadržaj te ostvarivati bolje prodajne rezultate
LAQO traži zaštitne njuške za kampanju osiguranja kućnih ljubimaca
Natječaj digitalnog osiguranja LAQO otvoren je za sve vlasnike pasa i mačaka koji žele da im ljubimci postanu nove zvijezde u kampanji
Svi sad peru ruke i tvrde - mi to ne radimo!
Skandaloznu marketinšku praksu prisluškivanja mobitela razotkrili nezavisni mediji
Marketinški program američke tvrtke za digitalni marketing, koju su navodno koristili Google, Meta i Amazon, protuzakonito prikuplja i analizira snimljene glasove s pametnih telefona, televizora i drugih uređaja potrošača
prag od pola milijarde
Hoćete kvalitetan sadržaj? Uvedite porez na digitalno oglašavanje!
Dva ekonomista MIT-a predlažu fiksni porez od 50% za tvrtke kojima godišnji prihod od digitalnih oglasa prelazi 500 milijuna dolara
Pod udarom kritike
Google povukao kontroverznu TV reklamu za svoj alat Gemini AI
Reklama je izazvala kritike jer favorizira komunikaciju generiranu umjetnom inteligencijom. Hoće li se nastaviti otpor javnosti kada počnu masovne reklamne kampanje za AI alate u svakodnevnoj uporabi?
velika promjena u zadnji tren
Google odustaje od ukidanja kolačića trećih strana u pregledniku Chrome
Nema više odbrojavanja niti odgađanja ukidanja kolačića trećih strana. Oni ostaju a Google ostavlja i nastavlja, na veselje mnogih developera, razvijati tehnologije Privacy Sandboxa API-ja.
HUDI
Prihvatite budućnost vijesti: Zašto su digitalne pretplate bitne?
Hrvatska udruga digitalnih izdavača priredila je anketu o digitalnoj pretplati. Želite li da se i vaš glas čuje, potičemo vas da svakako sudjelujete u anketi i doprinesete digitalnim trendovima
Digitalni mediji
HUDI Digitalni AdEx objavio rast digitalnog oglašavanja u Hrvatskoj od 12,4%
Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) objavila je rezultate najnovijeg istraživanja HUDI Digitalni AdEx za 2023. godinu. Istraživanje je treću godinu zaredom proveo Momentum, austrijska agencija s više od 15 godina iskustva u istraživanju AdEx-a, uz podršku Ipsos Hrvatska. Ukupno je uloženo 280 milijuna eura neto u digitalno oglašavanje u Hrvatskoj u 2023. godini, uz rast od 12,4% u usporedbi s prošlogodišnjom stagnacijom
Brojimo sitno do najvećeg okupljanja stručnjaka za SEO u Adria regiji
20. i 21. lipnja 2024. u Zagrebu održat će se konferencija Zagreb SEO Summit koja će pružiti pregršt sadržaja vezano uz SEO
PROPALO ULAGANJE
Nakon više od deset godina Oracle gasi odjel za oglašavanje
Gašenje oglašavanja završno je poglavlje više od desetljeća akvizicija, tijekom kojeg je Oracle je kupio tvrtke kao što su Vitrue, Eloqua, BlueKai, DataLogix i Moat.
Nije kriv YouTube
Za usporavanje YouTubea korisnicima s adblockerima krivi su – adblockeri
Posljednjih se dana po raznim forumima i Redditu pisalo da je YouTube uveo novu mjeru "kazne" za korisnike koji na njihovom servisu blokiraju oglase. No, ispostavilo se da je problem negdje drugdje
Nova Googleova taktika
YouTube na televizorima donosi manje prekida zbog reklama, no one će trajati dulje
Prema istraživanjima najgledaniji video servis na svijetu nastavlja s promjenom korisničkog iskustva kad je riječ o reklamama. Ovoga puta noviteti stižu onima koji njihove sadržaje prate na televizorima
Stižu još gori dani
Još jedan udar YouTubea: tko ima adblocker, čeka na reprodukciju videa
U YouTubeu su vrlo odlučni u namjeri da sve korisnike natjeraju da ih financiraju – ili gledanjem reklama ili plaćanjem pretplate. Posljednji potez otkrili su nezadovoljni korisnici, a odgovorni su ga potvrdili
Addiko banka prva u Hrvatskoj pokrenula kampanju u proširenoj stvarnosti
Glavna zvijezda AR kampanje je hrčak Oskar, koji se pojavljuje na digitalnom ekranu svaki put kad prolaznici svojim pokretom pokrenu opciju proširene stvarnosti
Slogan bi im mogao biti: "Od umjetnog - umjetno"
Umjetna inteligencija razvila – i kušala – novo energetsko piće
Svaki element novog okusa, sastojke, dizajn, pa čak i marketinške elemente energetskog pića Hell Energy razvila je umjetna inteligencija, a bila je zaslužna i za konačni odabir okusa
Šećerna vodica
Kako gejmerima prodati obojanu slatku vodu? Recite da ima okus League Of Legends experience pointsa!
The Coca-Cola Company je na tržište izbacila 'limited edition' s okusom namijenjenim gejmerima, dijelu populacije na kojega sve više ciljaju glavni brendovi hrane i pića
Kome smeta - ponudit će se pretplata
Još duže i češće neizbježne reklame onima koji YouTube gledaju na televizoru
U sklopu svoje konferencije Brandcast 2023 iz YouTubea su oglašivačima najavili novi format reklama dostupnih na toj platformi: 30 sekundi bez mogućnosti preskakanja, samo za TV ekrane
Webpower Adria organizira besplatnu konferenciju o email marketingu
Webpower Adria organizira jedinstvenu besplatnu konferenciju o email marketingu pod nazivom The Power of E-mail Marketing, koja će se održati 11.05.2023. godine
Virtualne influencerice
Levi's ljudskim modelima dodaje i generirane
Nizozemska UI tvrtka Lalaland tvrdi kako korištenje avatara umjesto živih modela za 90% ubrzava snimanje fotografija i drastično smanjuje troškove
Podignuta antimonopolska tužba
Google na udaru američkih saveznih država zbog monopola u oglašavanju
Google je samo lani od oglasa zaradio 209 milijardi dolara, što ga automatski čini najvećom tvrtkom za oglašavanje na svijetu
Siavash Alamouti o gorućem internetskom problemu
Širenje dezinformacija može se riješiti uklanjanjem poslovnog modela utemeljenog na oglašavanju
Pionir bežične tehnologije Siavash Alamouti na podatke gleda kao na imovinu, baš kao što su to i druge vrste financijskog i fizičkog kapitala: gotovina, dionice i nekretnine
pametno oglašavanje
Reklamni 'loudness war': nije sve u galami, ima nečeg i u emocijama
Još jedan pokušaj zarađivanja na metaverzumu
Kakav okus imaju pikseli? Coca-Cola misli da ima odgovor
Naša print izdanja
Godišnja pretplata

BUG print izdanje
U vašim rukama prije nego na kioscima!
Godišnja pretplata

MREŽA print izdanje
Najkvalitetniji sadržaj za IT profesionalce
Dvogodišnja pretplata

BUG print izdanje
Najveća ušteda! Samo 2,70 € po svakom broju
Dvogodišnja pretplata

MREŽA print izdanje
Najveća ušteda! Samo 2,40 € po svakom broju
Biznis koji raste
Influenceri će, samo u SAD-u, ove godine zaraditi preko 3 milijarde dolara
Zbog pandemije su lani usporena ulaganja u marketing putem influencera na društvenim mrežama, no ove će godine to biti kompenzirano porastom ovog oblika promocije za više od 33%
Prekoračili granicu
Kako je Signal pokušao trolati Facebook, pa dobio "po nosu"
Mobilna aplikacija Signal profitirala je početkom ove godine kada je WhatsApp "otjerao" velik broj korisnika od sebe. U Facebooku su im sada vratili milo za drago
Zašto se ljubav prema Email marketingu neće nikada ugasiti?
U razgovoru sa ekipom iz Webpower Adrie, jedine lokalne specijalizirane tvrtke za Email makreting i Email marketing automatizaciju, saznajemo kako njihovi klijenti koriste Email marketing te koliko je u protekloj godini porastao interes za Email marketing kanalom