Najnoviji hit-startup iz Silicijske doline prodaje – vodu u limenci

Bivši kreativni direktor Netflixa Mike Cessario pokrenuo je startup koji pakira vodu u limenke i prikupio preko 2 milijuna dolara za svoju "ideju"

Sandro Vrbanus srijeda, 8. svibnja 2019. u 13:45

U Silicijskoj dolini nikada ne nedostaje bizarnih poslovnih ideja, a čini se da ne nedostaje niti novca za financiranje istih. Najnovija u nizu takvih, koja već graniči s parodijom, dolazi od bivšeg kreativnog direktora Netflixa Mikea Cessaria – i mora se priznati da je prilično kreativna. Cessario je, naime, osnovao startup Liquid Death (tekuća smrt), koji pakira vodu u limenke.

Da, dobro ste pročitali, običnu (austrijsku) alpsku izvorsku vodu pakiraju u limenke od pola litre i prodaju ih tako, brandirane i opremljene "cool" natpisima. Na Amazonu paket od 12 limenki "tekuće smrti" koja služi za "ubijanje žeđi" košta 21,99 dolara. Preračunato, to je nešto manje od 150 kuna za šest litara vode, odnosno 25 kuna po litri.

Ne bi ovo bilo toliko bizarno samo po sebi, po Internetu se na prodaju može naći zaista svašta, no nastavak priče još je luđi. Liquid Death je ovoga tjedna objavio kako su prikupili i pozamašnu svotu kapitala. Riječ je o 1,6 milijuna dolara, a to im nije prva runda investicija. Do sada je ovaj startup za konzerviranu vodu prikupio 2,25 milijuna dolara od velikih i poznatih ulagača, kao što je primjerice suosnivač Twittera Biz Stone.

Cessario kaže kako je njegov proizvod namijenjen onima koji su mladi, "punk", "cool", ali istovremeno i "čisti", vegani, ekološki svjesni, te izbjegavaju alkohol i drogu. Vjerojatno su se svojoj ciljnoj skupini htjeli obratiti i ovom kratkom video reklamom koju možete vidjeti u nastavku. Žedni?