Apple je najvrjedniji brend na svijetu, slijede ga Amazon i Google

Izvješće Brand Directoryja navodi da je Appleova vrijednost brenda porasla za impresivnih 35 posto u odnosu na 2021. godinu

Matej Markovinović četvrtak, 27. siječnja 2022. u 20:53

Iako je ova godina tek počela, istraživačka tvrtka Brand Directory objavila je izvješće u kojem se Apple smatra najvrjednijim svjetskim brendom u 2022. godini, a uz njega su se, očekivano, našli i Amazon, Google i Microsoft.  

Appleov brend, prema Brand Directoryju, vrijedi čak 355,1 milijardi dolara, no valja napomenuti da je riječ o računici do koje je samostalno došla istraživačka tvrtka te koja ne predstavlja tržišnu vrijednost brenda.

Drugi po vrijednosti brenda je Amazon, a treći je Google koji, prema objavljenim podacima, najveći dio svojih prihoda dobiva pomoću oglasa. Četvrti je Microsoft koji u zadnje vrijeme ima pune ruke posla s najavom velike akvizicije. Slijedi ga američki lanac trgovina Walmart, dok je na šestom mjestu Samsung Group.

Unatoč aferama iz 2021. godine, Facebook zauzima sedmo mjesto, a na osmom je Industrijska i komercijalna banka Kine (ICBC). Iako su prošle godine bili 21., kineski Huawei se ove godine popeo na čak deveto mjesto, dok se na 10. mjestu našao Verizon.

Osim liste najvrjednijih brendova, Brand Directory je otkrio i da je najbrže rastući brend TikTok, koji je u odnosu na prošlu godinu utrostručio svoju vrijednost i zauzeo respektabilno 18. mjesto na ljestvici.

Foto: Screenshot/Brand Directory
Foto: Screenshot/Brand Directory