Loše odrađen redizajn aplikacije potaknuo smjenu na čelu Sonosa

Patrick Spence više nije na čelu Sonosa nakon osmogodišnjeg mandata na poziciji izvršnog direktora. Do promjene dolazi nakon što je redizajn Sonosove aplikacije u svibnju 2024. izazvao niz tehničkih poteškoća kod korisnika...

Bug.hr ponedjeljak, 13. siječnja 2025. u 16:47

Novo aplikacijsko sučelje Sonosa objavljeno u svibnju 2024.  pokazalo se problematičnim na više razina - uz uklanjanje brojnih postojećih značajki, posebno su pogođeni korisnici starijih Sonos uređaja.

Korisničko iskustvo najbolje je sažeo naš kolumnist Davor Šuštić u listopadskoj kolumni pod naslovom "Brod bez kormilara":

"Nova aplikacija i platforma su, sada tu više nema nikakve sumnje, upropastile sve ono na čemu je Sonos dva desetljeća gradio svoj nedodirljiv status. Zbog neshvatljivih razloga, aplikacija je lansirana bez dijela osnovnih, oduvijek dostupnih funkcionalnosti, poput mogućnosti kreiranja alarma za buđenje, upravljanja redoslijedom pjesama (queue) i pretraživanja lokalno pohranjene glazbe.

No, donijela je i mnogo veće probleme: zvučnici su odjednom nasumično nestajali s popisa, dodavanje novih zvučnika uspijevalo bi tek nakon nekoliko desetaka pokušaja (ako imate sreće), klizači za glasnoću sami bi se vraćali u prijašnji položaj, a prilikom svakog pokretanja odjednom bi trebalo čekati čitavu vječnost da aplikacija uopće prepozna Sonosov sustav u kućnoj mreži, zbog neuspjelih promjena u načinu njihove detekcije. Ukratko, korisničko iskustvo, iz gotovo besprijekornog, preko noći je transformirano u sporo, nepredvidljivo, nepouzdano i krajnje frustrirajuće."

Posljedično, tvrtka bilježi pad prihoda od 16% u četvrtom kvartalu 2024., što se odrazilo i na burzovnu vrijednost dionica koje su pale za 13%.

Sonos je za sanaciju problema i vraćanje povjerenja korisnika izdvojio između 20 i 30 milijuna dolara. Usporedno s time, tvrtka je bila primorana otpustiti stotinu zaposlenika te odgoditi planirane produkte.

Privremeno vodstvo preuzeo je Tom Conrad, dosadašnji član upravnog odbora s izvršnim iskustvom u Snapu i Pandori. Conrad je kao prioritete istaknuo poboljšanje korisničkog iskustva i daljnji razvoj tehnologije.