Apple prodao 3,5 milijuna pametnih satova uz pad tržišnog udjela

Canalys je objavio istraživanje o tržištu pametnih satova u drugom kvartalu godine; Apple je prodao 3,5 milijuna svojih pametnih satova, no zabilježio je pad tržišnog udjela na kvartalnoj razini

Matija Pavlić nedjelja, 29. srpnja 2018. u 07:00

Tvrtka Canalys objavila je istraživanje o stanju na tržištu pametnih satova tijekom drugog kvartala ove godine.

U razdoblju od travnja do kraja lipnja Apple je prodao 3,5 milijuna (od ukupno 10 milijuna pametnih satova na čitavom tržištu) svojih Watch pametnih satova, no unatoč tome bilježi pad tržišnog udjela s 43 na 34% u korist konkurencije kao što su tvrtke Fitbit i Garmin.

Appleov adut je Watch Series 3 sat u LTE verziji koji je ostvario velik uspjeh na azijskom tržištu, dok konkurencija ostvaruje uspjeh zahvaljujući uređajima koji se mogu pohvaliti nižom cijenom u odnosu na Appleove proizvode.

Vidljiv je i određen oporavak pametnih satova zasnovanih na Wear OS-u, koji su posebice tijekom prošle godine bilježili loše rezultate. U bližoj budućnost na tržištu se očekuju novi Samsungov pametni sat te možda i tri nova Googleova pametna sata pod Pixel brandom.