Tržište nosivih uređaja raslo za 65 posto, Xiaomi vodeći

Tvrtka Canalys predstavila je rezultate istraživanja o stanju na tržištu nosivih uređaja u trećem kvartalu prema kojem je vodeći proizvođač na tržištu kineska tvrtka Xiaomi

Matija Pavlić nedjelja, 15. prosinca 2019. u 03:12

Tvrtka Canalys pozabavila se tržištem nosivih uređaja te objavila rezultate o stanju na tom tržištu tijekom trećeg kvartala ove godine. Njihovo istraživanje usredotočilo se na pametne satove i fitness narukvice.

Najviše isporuka tijekom spomenutog kvartala ostvarila je tvrtka Xiaomi s 12,2 milijuna isporučenih uređaja, što je rast od 74,4% na godišnjoj razini za ukupno 27% tržišnog udjela. Xiaomi uspjeh bilježi zahvaljujući velikom uspjehu na domaćem kineskom tržištu te agresivnoj ekspanziju na globalno tržište.

Na drugom mjestu među proizvođačima nalazi se Apple s tržišnim udjelom od 15% (60% njihovih isporuka otpada na Apple Watch Series 5 pametni sat). Na trećem se mjestu nalazi Huawei s 5,9 milijuna isporučenih uređaja što je rast od 243% na godišnjoj razini (zahvaljujući ponajviše domaćem kineskom tržištu) te je to dovoljno za tržišni udio od 13%.

Na četvrtom se mjestu nalazi tvrtka Fitbit s tržišnim udjelom od 8% (jedini proizvođač koji nije zabilježio veći rast isporuka na godišnjoj razini). Na petom se mjestu nalazi Samsung s udjelom od 6% i to ponajviše zahvaljujući dobrim rezultatima na azijskom tržištu (entry-level Galaxy Fit model).

Canalys daje i podatke prema pojedinoj regiji. Azijsko pacifičku regiju (ne uključuje kinesko tržište) u trećem kvartalu je obilježio trend gdje je dosad dominirajući Xiaomi dobio konkurenciju u obliku financijski prihvatljivih modela tvrtki Fitbit i Samsung.

Što se tiče američkog tržišta, Apple je isporučio 3 i pol puta više Watch Series 5 modela u kvartalu njegova dolaska na tržište u odnosu na prethodni Watch Series 4 kada se on pojavio na tržištu. Velik obol u Appleovom uspjehu imalo je i pojeftinjenje starijeg Watch Series 3 modela.

U EMEA regiji dominirao je Xiaomi zahvaljujući svojoj velikoj europskoj ekspanziji, a Xiaomi je dominirao i na domaćem kineskom tržištu. Za petama mu se na domaćem tržištu nalazi tvrtka Huawei koja je zabilježila godišnji rast isporuka na tom tržištu od 290%.