Igrači nisu zainteresirani za igranje AAA igara na iPhoneu i iPadu

Analitičari Appfiguresa vjeruju da ljudi preferiraju jednostavnije i ležernije igre na svojim mobitelima i tabletima, što Assassin's Creed Mirage i Resident Evil Village svakako nisu

Matej Markovinović ponedjeljak, 1. srpnja 2024. u 18:50

Prema podacima koje je objavio Appfigures, AAA igre za iPhone i iPad nisu postigle uspjeh kojem se Apple nadao. Iako se trenutno na iOS-u i iPadOS-u može preuzeti Resident Evil Village i Assassin's Creed Mirage, čini se da ne izazivaju dovoljno interesa među mobilnim igračima.

Naime, Ubisoftov Assassin's Creed Mirage ima preko 123.000 preuzimanja od izlaska 6. lipnja, ali manje od 3.000 korisnika je platilo punu verziju igre koja košta 49 dolara. Iz Appfiguresa navode da je prosječan broj dnevnih preuzimanja već pao ispod 3.000, što je znatno niže kad se usporedi s drugim konkurentskim i prije svega besplatnim igrama za iOS i iPadOS.

Ništa bolje nije ni kod Resident Evila koji je stigao na iOS prošle godine, a kojeg je od tada preuzelo 357.000 ljudi i samo ih je 5.750 odlučilo platiti 29 dolara za puni sadržaj.

Analitičari Appfiguresa vjeruju da ljudi preferiraju jednostavnije i ležernije igre na svojim telefonima i tabletima. Kažu da su jedne od najpopularnijih mobilnih igara one koje prioritet daju jedinstvenom umjetničkom stilu nad sofisticiranom grafikom i jednostavnijem igranju prilagođenom za dodirne kontrole.

AAA naslovi zahtijevaju fizičke kontrole za najbolje moguće iskustvo, kao i velike ekrane. Čak i iPhone 15 Pro Max ima premali ekran za ozbiljno igranje, čega su igrači zasigurno svjesni. No, treba imati na umu da lošim rezultatima pridonosi i činjenica da AAA naslove podržavaju samo iPhone 15 Pro i 15 Pro Max, kao i iPadi s M1 SoC-om. To ograničava broj korisnika koji uopće mogu preuzeti ove igre.