S.T.A.L.K.E.R. 2 je uz novu odgodu dobio i finalni datum izlaska u rujnu
Iako je najavljen za prvo tromjesečje ove godine, autorima S.T.A.L.K.E.R.-a 2 je postalo jasno da neće sve stići obaviti na vrijeme, no zaklinju se da ćemo ga zaigrati 5. rujna bez daljnjih odgoda

Neki ga hvale, drugi mu ne žele ni primirisati, no činjenica jest da je S.T.A.L.K.E.R. po mnogočemu bio jedan od predvodnika survival horor FPS-ova i svojedobno igra koja je postavila nove standarde, no nakon trećeg poglavlja, S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat, razvoj serijala je upao u probleme. Njegov četvrti nastavak, odnosno "pravi" nasljednik, S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl je najavljen još davne 2010. godine, no ekipa GSC Game Worlda je uslijed loših poslovnih odluka spala na četvrtinu radne snage i praktički su se raspali. Nanovo su oformljeni četiri godine kasnije, a 2018. su iznova najavili radove na S.T.A.L.K.E.R.-u 2 i tri godine kasnije objavili kako su prešli na Unreal Engine 5 što je dodatno odužilo razvoj.
Loša sreća se nastavila ruskim napadom na Ukrajinu, pa je dio programera tipkovnice zamijenio puškama, dok je razvojni tim preseljen u Prag, što ponovo izaziva odgodu na prvo tromjesečje 2024. Iako je GSC Game World već nakon prošlogodišnjeg Gamescoma bio svjestan da neće stići sve dovršiti na vrijeme, ipak su otezali s javnim priznanjem koje je u konačnici pristiglo jučer.
Obzirom da su bili svjesni da je strpljenje igrača pri kraju, bili su potpuno predani izlasku igre početkom ove godine, no kako kažu, "određene tehničke nesavršenosti i dalje drže S.T.A.L.K.E.R.-a 2 ispod očekivanih standarda koje fanovi priželjkuju". Ipak, kratkim videom su najavili 5. rujan kao finalni datum otvaranja Černobilske zone za sve željne novih avantura u ovom opasnom svijetu.
Ukratko ćemo ponoviti kako nas u igri očekuje područje od 64 kvadratna kilometra oko Černobilske elektrane u kojeg je pristup zabranjen nakon druge velike havarije, no obzirom na brojne dragocjenosti i artefakte koji se u njemu kriju, usamljeni oportunisti zvani S.T.A.L.K.E.R.-i će u njemu potražiti slavu i bogatstvo.
U sukobima protiv pripadnika brojnih frakcija će nam biti na raspolaganju preko trideset tipova oružja i nebrojeno modifikacija, a s nekima se možemo i povezati na obostranu korist. Dakako, razni tipovi mutanata će nam konstantno zagorčavati život, posebice zbog tvrdnje developera da su svakog kreirali u nekoliko varijanti s različitim sposobnostima, a obzirom da je riječ o otvorenom svijetu, vlastitim odlukama ćemo krojiti tijek priče što će rezultirat s nekoliko mogućih završetaka.