Dune: Awakening - Igranje u pješčaniku (bez kantica i lopatica)

Primjetno je da Dune: Awakening djeluje grubo na rubovima, no prema viđenom, riječ je o zabavnom ostvarenju koje će ljubiteljima survivala pružiti mnogo sati zabave smještene u fantazijski svijet Franka Herberta

Damir Radešić subota, 28. lipnja 2025. u 06:00
Shai-Hulud – Ako indikator vibracija pocrveni, vrijeme je da se suočite sa sudbinom i zaboravite sve predmete i oružja koja nosite sa sobom
Shai-Hulud – Ako indikator vibracija pocrveni, vrijeme je da se suočite sa sudbinom i zaboravite sve predmete i oružja koja nosite sa sobom

Funcom je prije nekoliko godina najavio svoj novi projekt koji je, kao i nekolicina njihovih ranijih uradaka, okarakteriziran kao MMO. S obzirom na to da smo tijekom godina isprobali sva njihova ostvarenja, najavu Dune: Awakeninga dočekali smo prilično mlako, poglavito zbog činjenice da je bila riječ o tek prosječnim masovkama kojima se, nakon što su nam dosadile, nismo više vraćali. Uz to, Dune pamtimo više prema knjigama nego prema filmskim i televizijskim realizacijama, i nikako si nismo mogli predočiti kako će developeri stvoriti prazan pustinjski planet da bi igračima bio zanimljiv i privlačan. Uz poznati predložak, mnogo je toga bilo na kocki, no izgleda da je ovom projektu ekipa Funcoma pristupila mnogo ozbiljnije, i ne krijemo kako nam je iznimno drago da su se sve naše sumnje raspršile već u prvih desetak sati igranja te kako pred sobom imamo igru koju ćemo igrati i nakon što ovaj opis dovršimo.

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Bug 392-393 srpanj/kolovoz 2025.