Jamstvo za naivne

Pripremajući temu broja naišli smo na "mutnu" interpretaciju jamstvenog roka za Appleove proizvode, a onda mi se pokvarila i perilica posuđa za koju sam uplatio "produženo jamstvo"…

Dragan Petric petak, 29. ožujka 2024. u 06:00

 Valjanost jamstva, dakle, rok unutar kojeg kupac bilo kojeg uređaja može dobiti besplatan popravak (ili zamjenski uređaj ako popravak nije moguć) nečega što se "pokvarilo" tvorničkom greškom vrlo je visoko na ljestvici kriterija prilikom donošenja odluke o tome što točno kupiti. Dužom valjanošću jamstva proizvođači, zapravo, signaliziraju kupcima da su sigurni u kvalitetu svojih proizvoda jer – zašto bi im prodavali nešto loše ako će trošak svakog kvara unutar tog perioda morati snositi sami?

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Bug 377 travanj 2024.